Tételek ahol a kar "Benedek Elek Pedagógiai Kar" és a mű dátuma 2023

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | Ö
Találatok száma: 277.

A

Ambrus, András (2023) A gyermeki szabadság és önállóság vizsgálata óvodáskorban, a hazai pedagógiai gyakorlat és egy skandináv példa alapján. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Andalics, Fanni (2023) Társkeresés régen és ma - online társkeresés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Antalfi, Dr. Eszter (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

B

Balogh, Dóra (2023) A zenei rendezvények és foglalkozások hatása gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balta-Fogl, Bernadett (2023) Tehetségpontok hazánkban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barna, Zsófia (2023) A magyar identitás megőrzése a határon túli magyar oktatási és nevelési intézményekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bartalis, Viktória (2023) Az agility kutyás sport fejlesztő hatásának vizsgálata a sajátos nevelési igényű gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Batta, Krisztina Noémi (2023) A zene személyiségfejlesztő hatása a tanulásban akadályozott gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baumgartner, Dorina (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációja és inklúziója különös tekintettel az óvodai nevelésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bellér, Eszter (2023) A család szerepe a modern társadalmunkban: Változások az elmúlt 33 évben Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Benkő, Alexandra (2023) Az óvoda-iskola átmenettel kapcsolatos óvodapedagógusi és tanítói vélekedések vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berbásné Vinkovics, Rebeka (2023) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berek, Anna (2023) Magasanképzett édesanyák munkaerőpiaci helyzete Magyarországon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Beró, Katalin (2023) A LOVASTERÁPIA HATÁSA AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVARRAL ÉLŐ ÓVODÁS ÉS KISISKOLÁS KORÚ GYEREKEKNÉL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Billege, Anna (2023) A divat szemiotikája és kommunikációs szerepe a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodnárné Torma, Krisztina Judit (2023) A keresztény szellemiség és értékrend megjelenése a családokban és a pedagógiai színtereken, ahol akadályozottsággal együtt élnek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbás, Bianka (2023) A pályaelhagyás okainak vizsgálata pedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bors-Hegedüs, Mária (2023) Mozgás területén eltérő fejlődésű gyermekek fejlesztési- és terápiás lehetőségei a korai fejlesztésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Békefi, Anett (2023) Az óvoda és az iskola világának komparatív elemzése pedagógusok aspektusából, a kisgyermekkori neuropedagógia tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bélik, Fanni (2023) Tánc az óvodában Óvodáskorú gyermekek mozgásfejlesztése tornával és tánccal - másképp. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bódi-Kassai, Dorottya (2023) A járványhelyzet hatása a gyermekek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

C

Csabainé Sebestyén, Lilla (2023) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csajkás, Rita (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csajkás, Rita (2023) Pályaválasztás a Győri Szakképzési Centrum Jedlik Ányos Gépipari és Informatikai Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma tekintetében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csekéné Kollár, Ágnes (2023) Az életpályamodell bevezetésének hatása az óvodapedagógusi attitűd vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csepin, Lilla (2023) A magyarországi és az ausztriai óvodai zenei nevelés összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csernák, Csenge Tamara (2023) Néphagyományőrzés Bőny községben és a helyi óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseténé Merkó, Zsuzsanna (2023) A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL TAPASZTALATAI, EREDMÉNYEI ÓVODAPEDAGÓGIAI KUTATÁSSAL BIZONYÍTOTTAN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csobod, László (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csonka, Zsófia (2023) Sprachvielfalt in Zeiten der Krise: Wie der RSC/RBI Betriebskindergarten in Wien die Corona Pandemie meisterte. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csorba, Imelda (2023) Családon belüli erőszak, bántalmazás generatív funkciói. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czeglédyné Tóth, Dr. Edina (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czinderné Tolnay, Rita (2023) A GYŐRI KODÁLY ZOLTÁN UTCAI BÖLCSŐDE TÖRTÉNETE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

D

Demény, Anita (2023) Dolgozói jól-lét. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Derdákné Ujfalusi, Renáta (2023) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A TÉNYŐI SZENT ERZSÉBET ÓVODA VONATKOZÁSÁBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Devecsery, Veronika (2023) A kisgyermekkori idegennyelv-fejlesztés jelenkori motivációi és eredményei két magyar óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dezső-Marton, Judit (2023) Szociális munka az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Deákovits, Réka (2023) A média, mint befolyásoló eszköz a gyermekrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dobos, Gerda (2023) Kozmutza Flóra élete, munkássága és emlékezete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Drencsán-Czobor, Nikolett (2023) Az óvodai mindennapos testnevelés során megjelenő motoros képességek fejlesztése és a rendszeres fizikai aktivitás szerepe a kognitív és a szociális kompetenciák alakulására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dér, Boglárka (2023) Szociális hátrányban lévő tehetséges gyerekek továbbtanulásra való ösztönzése. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

E

Erős, Boglárka (2023) Festészeti technikák bemutatása saját művek alapján Téma: Esztergom "kék szalagja" - a Duna. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

F

Farkas, Bernadett (2023) A kismókus fél diója című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Evelin (2023) Autizmus Spektrum Zavar Elméleti és Gyakorlati Összehasonlítása, Egy Szülő Szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Laura (2023) A gyermekvédelmi rendszer működése a Csornai járásban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas-Fekete, Julianna (2023) Élményközpontú óvodai nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Bernadett (2023) Társas kapcsolatok kialakulása az úszásoktatásban és hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fenyvesi, Éva (2023) Gombolkozz ki! A gombképkészítés, mint művészeti jellegű foglalkozás és annak komplex hatása az autizmussal élő gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Filep, Márk (2023) A bencés lelkiségről és keresztény szemléletű idősgondozásról a Szent Benedek Idősek Házában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor, Zsuzsanna Veronika (2023) L. Ritók Nóra "Művészettel nevelés" módszertana és adaptációs lehetőségei a tanulásban akadályozott gyerekek fejlesztésében, szegregált intézményi keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fojtyik, Fanni (2023) Játékkutatás Bakonycsernyén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Futóné Vánkovics, Anita (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek a szakképzésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fábián, Edina (2023) A kisgyermekkori fejlődés támogatása az átmenetek fókuszából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Füle- Regenye, Bernadett Éva (2023) Az óvónőképzés fél évszázada a Hunyadi János Technikumban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Füzi, Réka Anna (2023) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában A Kneipp módszer alkalmazása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Füzi, Réka Anna (2023) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában. A Kneipp módszer alkalmazása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

G

Galambos, Kata (2023) A gyermeki személyiség megismerése gyermekrajzok elemzésével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Godóné Koszterics, Melinda (2023) Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gritzné Pápai, Eszter (2023) Bölcsődei szakmai szabályozók és megvalósulásuk vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gruner, Krisztina (2023) Születéstől házasságig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grózinger, Renáta (2023) Játékbabák a 19-20. század fordulóján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyarmati, Julianna (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Győrig, Előd (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gócsa, Boglárka (2023) Gyermekvédelem a Bóbita Különleges Gyermekotthon tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

H

Halvax, Julianna (2023) A motiváció vizsgálata kisiskolás korban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hardi, Tímea (2023) Egészséges életmódra nevelés óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Harmath, Flóra Rebeka (2023) Baki óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Havasi, Petra (2023) Sajátos nevelési igényű negyedik osztályos tanuló esetbemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Heidt, Judit (2023) 2 ÉS 6 ÉV KÖZÖTTI AUTISTA ÉS NEUROTIPIKUS GYEREKEK VIZUÁLIS KIFEJEZŐKÉSZSÉG FEJLŐDÉSÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Debóra (2023) Kiscsalád, nagycsalád, generációk együttélésének bemutatása, támogatások változása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Dominika Magdolna (2023) Gyermekek óvodájukhoz fűződő kötődéseinek megnyilvánulása a kinetikus óvodarajz módszer segítségével, hagyományos és Waldorf intézmények összehasonlításával. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Eliza (2023) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Georgina (2023) Nők művelődési lehetőségeinek alakulása a 19.század közepétől. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Dr. Istvánné (2023) A gyermekek jogairól szóló New York-i Egyezményben deklarált egyes gyermekjogok érvényesülésének szabályozása a vonatkozó magyar jogszabályi környezetben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Kriszti (2023) Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Laura (2023) Az óvodáskorú gyerekek családrajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Laura (2023) EGY IDEGI HALLÁSVESZTETT FIÚ KÓRTÖRTÉNETE, ÉLETÚTJA, ÉS SIKERES VÁLLALKOZÁSA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Laura (2023) A testvérsorrend szerepének vizsgálata a háromgyermekes családokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Nóra Éva (2023) A szociális kompetencia fejlesztése tanulásban akadályozott tanulóknál, a magyar nyelv és irodalom tantárgyak keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Rebeka Petra (2023) A nők reprezentációja a magyar médiában napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Renáta (2023) Gyermekneveléssel kapcsolatos vélekedés, tapasztalatok vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Szabina Angelika (2023) SZOCIÁLIS MUNKA A BÖLCSŐDÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Vivien (2023) A kutyaterápiás foglalkozások hatásai normál és eltérő fejlődésű óvodás gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth-Bölcs, Anikó (2023) A KÖRNYEZETTUDATOS NEVELÉS VIZSGÁLATA KISALFÖLDI ÉS CSALLÓKÖZI ÓVODÁKBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth-Herman, Gréta (2023) Gyermeki világkép és gyermekkultúra- "Mesélj Nekem!". BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Mészáros, Gabriella (2023) És téged mi motivál? Munkaerő megtartási intézkedések vizsgálata a szociális ágazatban dolgozók körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

I

Illésné Soós, Annamária (2023) Környezeti nevelés és megvalósíthatósága az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Istiván, Ildikó (2023) Az állatasszisztált oktatás a Hunyadi János Általános Iskolában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Iván, Szilvia (2023) Az integráció előkészítése szegregált környezetben többségi tanterv szerint. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Izer, Alexandra (2023) Grafikai sorozat készítése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

J

Jeránt, Márk (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Joó, Tímea (2023) Az érzelmi intelligencia mérése, HR eszközök, a különböző generációknál. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Joódy, Nikolett (2023) Az egészséges életmód megalapozása óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jäger, Noémi Tünde (2023) Régi vagy új játékok? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jóna, Zoltán (2023) portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

K

Kadnár, Zsuzsanna (2023) Óvodáskorú gyermekek mozgásterápiás fejlesztése intézményi keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kajdacsy, Viktória (2023) Állatasszisztált terápia a szociálpedagógia tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kardos, Szilvia (2023) Klimó Károly képzőművész bemutatása életútján-művein keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Karsay-Turi, Katalin (2023) A tanulási motiváció felmérése tanulásban akadályozott gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Katona, Zsófia (2023) A MAGYAR ÓVODAÜGY MÚLTJA ÉS JELENE A PÁLYAELHAGYÓ ÓVODAPEDAGÓGUSOK MUNKAERŐPIACI LEHETŐSÉGEI ÉS A PEDAGÓGUSHIÁNY ALAKULÁSA A MAGYARORSZÁGI ÓVODÁKBAN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kecskeméti, Petra (2023) A külföldi munkavállalók munkaerőpiaci és továbbképzési lehetőségei Ausztriában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kelemen, Anita (2023) A mese hatása a gyermek személyiségfejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kelemen, Bernadett (2023) A CSALÁDON BELÜLI ERŐSZAK BIZONYOS ASPEKTUSAINAK VIZSGÁLATA- A KEDVEZŐTLEN GYERMEKKOR HOSSZÚTÁVÚ HATÁSAINAK KÜLÖNBSÉGEI A FÉRFIAK ÉS NŐK ÉLETÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Keller-Németh, Henrietta (2023) Gyermekkor az 1950-es években, különös tekintettel az óvodai játékokra. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Keszthelyi-Németh, Ramóna (2023) Mese és digitális világ hatása a gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Angéla (2023) Meseterápia: az óvodapedagógus és a terapeuta kapcsolata Zala vármegyében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Krisztina (2023) Az Aforce1 Tánc Sport Egyesület Instagramon történő megjelenése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kissné Zsigmond, Éva (2023) 2800 Tatabánya, Aknai házak 3. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klobetz, Rebeka (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek bántalmazása az intézményekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klobetz-Mészáros, Judit (2023) Az újgenerációs apák szerepvállalása a gyermeknevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocsis, Szabina (2023) Az egyházi fenntartás hatása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocsis, Tímea (2023) A gyermekvédelem aktuális kihívása - A gyermekeink védelmében információs rendszerhez történő alkalmazkodás vizsgálata szociális segítő szakemberek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocsis, Tímea (2023) A munka és a magánélet kapcsolata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kohán, Krisztina (2023) Die Rolle des deutschsprachigen Märchens im Konzept von Nagy Jenőné:"Nur aus reiner Quelle". BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Beatrix Boglárka (2023) A koragyermekkkori személyiség megismerése gyermekrajzokon keresztül-Két különböző hangulatú zene hatása a gyermekrajzokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Boglárka (2023) A mozgásterápia szerepe az iskolaérettségre való felkészülésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Eszter (2023) Az idegen nyelv elsajátításának összehasonlító vizsgálata ikerpároknál és testvérpároknál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Fanni (2023) Az eltérő fejlődés sajátosságai (sajátos nevelési igény, teljesítmény és viselkedészavar, beszédfejlődési rendellenesség) felismerése és kezelése óvodai és más pedagógiai színtereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Júlia (2023) Ártalmas gyermeknevelési módszerek alkalmazásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Kitti Panka (2023) Kutyával asszisztált foglalkozások az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Mirjam (2023) Óvoda és a család kapcsolatrendszere az óvoda-iskola átmenet tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Orsolya (2023) A népzene kreativitásra és érzelmi kreativitásra gyakorolt hatása az óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Szabina (2023) A kisgyermek érzelmi nevelése és fejlődése, a felnőtt szerepe a fejlődési folyamat segítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Dr. Szilvia (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Zsófia (2023) Az anyanyelv és az idegen nyelv elsajátításának kapcsolata egy- és kétnyelvű egyének vizsgálatában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács-Baráth, Dorka Laura (2023) TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT ÉS HALLÁSSÉRÜLT TANULÓK SZEGREGÁLT OKTATÁSA KERETTANTERV ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Galambos, Dóra (2023) Toborzás, kiválasztás az Országos Gyermekvédelmi Szakszolgálatnál. Az örökbefogadási tanácsadó munkakör kompetenciaigénye. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Horváth, Melitta (2023) Környezeti Nevelés Az Óvodákban Erdei Óvodai Program tervezése a Szajki-tavaknál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Laczkó, Éva Mária (2023) Tehetségmenedzsment analízis Magyarországon a legnagyobb multinacionális vállalatok esetében 2022 év januári adatok alapján. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozák, Krisztina (2023) A néptánc, a népzene és a népi játékok ereje napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koós, Katica (2023) A mese alkalmazása a többségi intézményben tanuló gyerekek érzékenyítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kristóf, Judit (2023) DIE FRÜHE ZWEITSPRACHFÖRDERUNG DES ÖSTERREICHISCH-UNGARISCHEN KINDERGARTENS IN BUDAPEST. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuczkó, Nikolett Anna (2023) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kungli, Péter Istvánné (2023) A fejlesztőpedagógus szerepe, a gyengéd óvoda-iskola átmenet megteremtésében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kurali, Kinga (2023) Gyermekszobák a századfordulón (1890-1910) a korabeli pedagógiai sajtó tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kádár, Tamás (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kántor, Zsuzsanna (2023) Az óvodás gyermek tanulási folyamatairól alkotott nézetek a 20. század második felétől napjainkig. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kőszegi, Richárdné (2023) Labdásgyakorlatok gyakoriságának vizsgálata a soproni óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

L

Laposa, Dóra (2023) A magyar lovas kultúra örökségei és hagyományai a források tükrében - Bábolnai kutatás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Leopold, Alexandra (2023) Szülőföldem népzenéje, népdalai, népi játékai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lesovics-Király, Krisztina (2023) Ünnepek és hagyományok az iskolában az SNI és BTMN tanulók aspektusából. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lippai, Viktória Anna (2023) Az akadálymentesítés befolyása, hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Liszka, Ingrid (2023) Oroszlány Bányászati Hagyományainak Bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukács, Donáta (2023) A gyermekjóga fejlesztő- és jótékony hatásai óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lákics, Ivett (2023) Közös munka, közös célért - A gyógypedagógusok és a tanítók attitűdvizsgálata a sajátos nevelési igényű általános iskolás gyerekek integrált neveléséről, valamint az azt megalapozó szakmai együttműködésről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lázár-Bontó, Petra (2023) A dinamikus szenzoros integrációs terápia lehetőségei Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lóránth-Hegedüs, Eszter (2023) A ZÖLD ÓVODA PROGRAM ISMERETSÉGÉNEK ÉS AZ EZZEL JÁRÓ NEVELŐI PROGRAM HATÁSÁNAK FELTÉRKÉPEZÉSE, A SZOMBATHELYI MOCORGÓ ÓVODA ÓVODÁSAINAK CSALÁDJÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

M

Madarász-Ősze, Beáta (2023) Más gyerekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Makkosné Kurucz, Márta (2023) Szegénység és egészségi állapot összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Katalin (2023) Gondolkodás fejlesztés matematikai tartalommal a tanulási zavarok csökkentésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marton, Réka (2023) AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET AKTUÁLIS PEDAGÓGIAI KÉRDÉSEI - Iskolaérettség az óvodapedagógusok, gyógypedagógusok és tanítók szemszögéből -. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Merkei, Dr. Attila György (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mesterházy, Helga (2023) Zene társadalomra gyakorolt hatása a családok kulturális fogyasztási szokásaik tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mohácsi, Evelin (2023) A magyar roma gyermekek óvodai nevelése a család nevelési szokásainak, kultúrájának figyelembevételével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Dorina Andrea (2023) Az iskolai lemorzsolódás tényezőinek vizsgálata a BGSZC Giorgio Perlasca Vendéglátóipari Technikum és Szakképző Iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Mercédesz (2023) Tanulásban akadályozott gyerekek képességfejlesztése játékpedagógiai eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mudróczki-Csonka, Szilvia (2023) Fogyatékos gyermek született a családba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mácsai, Ildikó (2023) A TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT TANULÓK SZOCIÁLIS VISELKEDÉSÉHEZ KÖTŐDŐ KOMPETENCIÁI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márton, Katalin (2023) Zsámbék templomainak képzőművészeti értékei és a vizuális nevelés kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mátics, Natália (2023) A zenei nevelés hatásai az óvodás korú gyermekek személyiségfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

N

Nagy, Cintia Lilla (2023) Hogyan kommunikálnak a World of Warcraft játékosai játékon belül és a való életben? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Dorina (2023) A magyarországi németek mindennapjainak, szokásainak, hagyományinak bemutatása Baj és Vértessomló példája alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Eszter Annamária (2023) Die Auswirkung von Digitalisierung auf das Spielverhalten der angehenden Schulkinder. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Kinga (2023) Gyermeki lelkiállapot a családból való kiemelés után. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, dr. Nikoletta (2023) A gyermekbántalmazás, különösen az érzelmi bántalmazás hatása a felnőttkori életre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Nóra (2023) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Nóra (2023) Környezeti nevelés a köznevelési intézményekben a Zöld Óvoda tükrében egy felmérés eredményei alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Orsolya (2023) A szakiskolát végzett tanulásban akadályozott fiatalok munkaerőpiaci lehetőségei Tatán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Réka (2023) A HR eszközei a munkahelyi kiégés megelőzésében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Naisz, Réka (2023) IKT eszközök alkalmazása és hatása az óvodai nevelésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemes, Eszter (2023) Fenntarthatóságra nevelés az ajkai Zöldikék Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nyikos, András (2023) A ruszti Gyógypedagógiai Központ (Heilpädagogisches Zentrum) bemutatása, avagy a gyermekközpontú pszichoszociális háló a határ osztrák oldalán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nyirő, Kamilla (2023) A szülői attitűd és a testvéri szerepek formálódása fogyatékos gyermek érkezésekor a családba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Anita (2023) Festménysorozat készítése, dokumentálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Anna (2023) Gyermeknevelés, szülő-gyermek kapcsolat a digitális világban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Jázmin (2023) A serdülő korosztály médiahasználata- A kapuvári 10-14 évesek preferenciái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Kinga (2023) A népi játékok szerepe a mozgásfejlődésre és megjelenésük a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Sándor (2023) Gyermekvédelmi szakellátás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Tímea (2023) Matematikai nevelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Zsófia (2023) A tanítók, a tanárok és a gyógypedagógusok attitűdvizsgálata a tanulásban akadályozott gyerekek integráltan neveléséről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh-Kondor, Hajnalka (2023) Számítógépes alkalmazások az 5-10 éves korú és autista gyerekek fejlesztésében otthoni és iskolai környezetben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

O

Olaszy, Zsuzsanna (2023) A környezeti nevelés terepi lehetőségei a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban az óvodás korosztály számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

P

Pajor, Csilla (2023) AZ óvodáskor egészségpszichológiai vonatkozásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pap, Kitti (2023) A család szerepe a fiatalkori függőségben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Vanessza (2023) Kodályi elvek a mai kisgyermekkori zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Éva (2023) Az anyanyelvelsajátítás folyamata és a külső hatások - A digitális eszközök hatása a beszédfejlődésre. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pataki-Pánczél, Gyöngyi (2023) Az egyházi zene hatása az óvodáskorú gyermekek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Petres, Ivett (2023) Női mindennapok, női szerepek megjelenítése a két világháború között képi források felhasználásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pfahnl, Nikoletta (2023) A leggyakrabban előforduló ortopédiai elváltozások, belgyógyászati betegségek és prevenciójuk óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér, Anna (2023) ÓVODAI ÉLET, NEVELÉS AZ 1980-AS ÉVEKBEN ÉS NAPJAINKBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pitó, Erika Ildikó (2023) Szülők-pedagógusok ellenfelek vagy partnerek? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Polgárdi, Zsófia (2023) A mese hatása a Down-szindrómás gyermekek beszédére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Polnischné Petrovics, Krisztina (2023) "A mi templomunk" A kőszegi Rózsafüzér királynője templom, mint az óvodai művészeti tevékenység forrása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Porkoláb-Rónai, Ildikó Ilona (2023) Játékpedagógiai kutatás a gyógypedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Purgai, Szabina (2023) Óvodakezdés és beszoktatás az óvodapedagógus és a szülő aspektusából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pákozdi-Sági, Gabriella Dóra (2023) Sajátos Nevelési Igényű tanulók jelenléte és megsegítése a Soproni Egyetemen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pál, Fanni (2023) Pályakezdő fiatalok helyzete a munkaerőpiacon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pálizs, Zsanett (2023) Roma gyerekek integrálása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pávics, Dominika (2023) Német, magyar vagy a kettő együtt? A hagyományok aránya a német nemzetiségi óvodákban és családokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pödörné Petróczi, Henrietta (2023) KÖRNYEZETTUDATOSSÁGRA NEVELÉS FEJLESZTŐ HATÁSA A SOPRONI HUNYADI JÁNOS EVANGÉLIKUS ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI TERMÉSZETTAN ÉS ÉLETKULTÚRA TAGOZATÁN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

R

Rapi, Júlia (2023) Kapcsolati háló a fejlesztési folyamatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Reichardt, Kitti (2023) Szerepjáték fontossága egy Győr-Moson-Sopron vármegyei óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Riesing, Hanna (2023) Játék a matematika? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rostás, Tünde (2023) Halál témakörének megközelítése és aspektusai. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ráczné Tóth, Veronika (2023) Montessori pedagógiájában alkalmazott csendgyakorlatok a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádóczy, Petra (2023) A nők és kisgyermekes édesanyák helyzete a munkaerőpiacon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rózsa, Fanni Kitti (2023) A nőkép és nőnevelés változása a XX. században különös tekintettel a 70-es, 80-as évek óvodapedagógus képzésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

S

Samu, Dóra (2023) Möglichkeiten, das selbstvertrauen von kindern im alter zwischen 5 und 8 jahren durch kennenlernen ihrer gefühle zu stärken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schaul, Katalin (2023) Attitüde der frühen Zweitsprachförderung unter Ungar/innen und Österreicher/innen im 21. Jahrhundert. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schramné Vaszari, Viktória (2023) Az óvodából az iskolába történő átmenet az óvodapedagógusok és a tanítók aspektusából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sebestyén, Áron (2023) Közösségi rádiózás a Soproni Egyetemen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simai, Erika Anikó (2023) Szivárvány játék:A játék fontossága napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon-Ottó, Veronika (2023) Az óvodai környezeti nevelés az óvodapedagógusok és a szülők szemével egy felmérés keretében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simonffy, Szilvia (2023) A keresztény szellemiség megjelenítése az óvodai színtéren a zalaegerszegi Szent Család Óvoda tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sipos, Viktória (2023) Rekreációs és élmény lovaglás jótékony hatásai gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somorjai, Henriett (2023) Az 1950-es évek bölcsődéje. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Straszner, Dóra (2023) A versenyúszás motiváló hatása az általános iskolás korosztályra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stánicz, Alexandra (2023) ÓVODÁBÓL AZ ISKOLÁBA ALTERNATÍV ASPEKTUSBÓL. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Suborits, Alexandra (2023) Ember és zene - A muzsika társadalomra gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Suborits, Regina Andrea (2023) ATTITŰDVIZSGÁLAT A SZÜLŐK ÉS AZ ÓVODAPEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYEREKEK INTEGRÁLT ÓVODAI NEVELÉSÉRŐL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Dóra (2023) Az óvodás korú gyermekek egészséges életmódjának befolyásoló tényezői. Egészségkultúra a családban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Dóra (2023) Gyermekirodalom. Kortárs gyermekirodalom. A mesék összehasonlító vizsgálata. A mesék recepciója és hatása a gyermek fejlődése tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Eszter (2023) Tehetségígéretek és tehetséggondozás az óvodában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Petra (2023) Az anyaság és a gyermekgondozás kapcsolata Magyarországon és Rousseau világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Zsanett (2023) A kora fejlesztés hatásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szakács, Erika (2023) Gyermekotthonban és a nem gyermekotthonban élő gyermekek jövőképének kutatása élménypedagógiai módszerekkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szakály, Tímea (2023) Gyermekkép változásai a magyar óvoda történetében és az óvodai tartalmi szabályozók tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, Judit (2023) Szombathely óvodatörténete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szantner, Petra Mónika (2023) Montessori-módszer a Közel-Keleten saját tapasztalataim alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szarka, Noémi (2023) Mesztegnyő rejtett csodái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szeglet, Liliána (2023) Karácsony a régmúlt és jelenkor óvodáiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szehofner, Fanni (2023) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szili-Brányi, Karolina (2023) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szulágyi, Zita (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szászik-Dévai, Orsolya Mileva (2023) KERESZTÉNY SZELLEMISÉG MEGJELENÍTÉSE A PEDAGÓGIAI SZÍNTEREKEN AZ ÖKUMENIKUS KERESZTÉNY NEVELÉS HATÁSA A REMÉNYIK SÁNDOR EVANGÉLIKUS ÁLTALÁNOS ISKOLA KÖZÖSSÉGÉRE, A MODERN KERESZTÉNY NEVELÉS TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szépné Szablics, Edit Anikó (2023) Az egészséges és változatos táplálkozás megszerettetése a gyermekekkel óvodáskorban a játék által. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szőke, Réka (2023) A kisgyermeknevelők véleménye a bölcsődei nevelés szerepéről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szőnye, Orsolya (2023) Terápiás kutya a bölcsődében - A zalaegerszegi Cseperedő Bölcsőde gyakorlata-. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sándor, Kata (2023) Gyermeki képzelet vizsgálata gyermekrajzokon keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Süveges, Judit (2023) A Csillagrét Waldorf óvoda ritmusa, ünnepei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

T

Takács, Andrea (2023) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takács, Balázs (2023) Portfólió Takács Balázs PO9J97. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takács, Fanni (2023) A bakonyjákói hagyományok, szokások továbbörökítése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takács-Vizvári, Boglárka (2023) A zenei nevelés hatásai kisgyermekkorban A zeneóvodai foglalkozások jelentősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takácsné Tar, Beáta (2023) Csendjáték az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tamás, Fanni (2023) A leendő és gyakorló pedagógusok egészségmagatartásának összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Taschner, Georgina (2023) A Soproni Tigrisek médiakommunikációja az online térben a 2021/2022-es szezonban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Termeczky, Fanni (2023) Csorna ékszerdoboza A Soproni Szakképzési Centrum Hunyadi János Technikum és az óvónőképzés története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tischler, Noémi (2023) A Kangoo Jumps fejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tornyossy, Nikolett (2023) Fiatal nők gyermekvállalási szokásai. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Turbók-Németh, Enikő (2023) Családmodellek a mai társadalomban és kialakulásuk története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Bianka Mária (2023) A Családok Átmeneti Otthonában dolgozó szakemberek gyermekbántalmazással kapcsolatos tapasztalatainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Sára Zsófia (2023) Bizalmi kommunikáció kialakításának fontossága az óvodapedagógusok és a szülők között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth-Fülöp, Mónika (2023) Tanulásmódszertani lehetőségek a fejlesztőpedagógus munkájában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

U

Ughy-Szabó, Barbara (2023) Az óvoda értékközvetítő szerepének hatása a családi normarendszerre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

V

Varga, Erika Anna (2023) Az értelmileg érintett gyermekek keresztény szellemű nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Nikolett (2023) Anya-Gyermek kapcsolat. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Tímea (2023) A szövés tevékenysége a különböző óvodai programok kézműves foglalkozásaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vatali, Georgina (2023) Szülőföldem népzenéje. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vejtasa, Emilia (2023) A mesefilmek hatása az óvodáskorú gyermekek empátiájának alakulására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vigh, Dorottya (2023) Lovasterápia pozitív hatása a gyermekek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vigh, Henrietta (2023) Másként mint mások: Montessori módszer a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Viktorin, Kinga Noémi (2023) Örökbefogadási eljárás Magyarországon különös tekintettel a fogyatékkal élők esélyeit vizsgálva. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vincze, Lilla (2023) Szülői attitűdvizsgálat az óvodai együttnevelés tekintetében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Virág, Panna (2023) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Várhelyi, Vivien (2023) Digitális nomádok, avagy a modern vándorok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh-Boross, Edit (2023) DIE MUNDART, DIE SPRACH- UND TRADITIONSPFLEGE BEI UNGARNDEUTSCHEN FAMILIEN IN AGENDORF. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vörös, Fanni Liliána (2023) Állatasszisztált foglalkozások jelentősége az óvodáskorú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vörösmarthy-Fodróczy, Mónika (2023) Mesél az erdő- Az erdő szerepe a nevelésben a mesék aspektusából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

W

Wachtler, Szilvia (2023) A néptánc, mint komplex fejlesztő erő. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Wágner, Anita (2023) MEHRSPRACHIGKEIT IN DER FRÜHEN KINDHEIT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Z

Zemplényi, Márta (2023) Az óvodán kívüli környezeti nevelés a Pilisi Len Látógatóközpontban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zsuppán, Dominika (2023) Tehetséggondozás az általános iskolákban Zalaegerszeg környékén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zámbó, Kinga (2023) A népmese útján - Szlovákia területén élő magyar mesemondók élete és munkássága. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Á

Ábrahám, Bettina Mária (2023) Milyen vallási értékekkel találkoznak, szocializálódnak a gyermekek Teskándon? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ábrahámné Takács, Kornélia (2023) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése, kezelése, óvodai és más pedagógiai színtereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ö

Östör, Patrícia (2023) A környezettudatosság kialakításának lehetőségei a Gyirmóti óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 20 11:30:06 2024 UTC.