TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT ÉS HALLÁSSÉRÜLT TANULÓK SZEGREGÁLT OKTATÁSA KERETTANTERV ALAPJÁN

Kovács-Baráth, Dorka Laura (2023) TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT ÉS HALLÁSSÉRÜLT TANULÓK SZEGREGÁLT OKTATÁSA KERETTANTERV ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_kovacsbarathdorkalaura_krddy5.pdf] PDF
szakdolgozat_kovacsbarathdorkalaura_krddy5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (679kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom tanulásban akadályozott és hallássérült tanulók szegregált oktatásáról szól. Tapasztalataim és szakirodalmaim elemzése során rájöttem, hogy a szegregált oktatásban alkalmazott kerettanterv nehezen követhető a különböző fogyatékossággal élő gyermekek számára. A mindennapi munkámban gyakran problémát okoz, hogy lassabban tudunk haladni, mint ahogy azt a kerettanterv előírja. Ezekre a megélt tapasztalatokra kerestem megerősítést és megoldást a szakirodalmakban. Eredményeimet a dolgozatban rögzítettem, és megoldási javaslatokat tettem a fogyatékos gyermekek tanítási lehetőségeinek javítására.

Magyar cím

TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT ÉS HALLÁSSÉRÜLT TANULÓK SZEGREGÁLT OKTATÁSA KERETTANTERV ALAPJÁN

Angol cím

Segregated school education of learning-disabled and hearing-impared students based on the framework curriculum

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Gyógypedagógia (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Vida, Gergő
adjunktus, PhD

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Dorka Laura Kovács-Baráth
Dátum: 25 Júl 2023 09:12
Utolsó módosítás: 21 Szep 2023 10:28
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10797

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet