Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában

Godóné Koszterics, Melinda (2023) Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Godóné Koszterics Melinda_Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában_szakdolgozat.pdf] PDF
Godóné Koszterics Melinda_Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Tanítóként, integrált gyermek édesanyjaként és leendő gyógypedagógusként több oldalról tapasztalom az integrációban rejlő előnyöket és hátrányokat. Azt vizsgálom, hogy az SNI gyermekeket miként fogadja el a közösség, a pedagógus illetve gyógypedagógus hozzáállása, kompetenciái mennyiben segítik őket a beilleszkedésben. Az integráció problémájának megoldása a mai oktatási rendszer egyik legszükségesebb feladata lenne.

Magyar cím

Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában

Angol cím

The function of special education competences in the integration of children with disabilities in schools

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Gyógypedagógia (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Závoti, Józsefné
egyetemi docens, PhD

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Melinda Godóné Koszterics
Dátum: 25 Júl 2023 09:19
Utolsó módosítás: 22 Szep 2023 06:44
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10971

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet