Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében

Horváth, Kriszti (2023) Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Horváth Kriszti - Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében - szakdolgozat.pdf] PDF
Horváth Kriszti - Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (803kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat az érzelmi intelligencia művészeti eszközökkel, azon belül a zenével és az irodalommal való fejlesztéséről írtam. Külön fejezetet szenteltem az okoseszközök káros hatásának az EQ fejlesztésére. Dolgozatom első felében a témában releváns szakirodalmakat mutattam be. Második felében online kérdőív módszerével végzett saját kutatásomat összegeztem, melyet szülők és kisgyermeknevelők körében végeztem. A kérdőívekben a 0 és 3 év közötti gyermekek érzelmi intelligenciáját igyekeztem felmérni. A szülők esetében azokra a módszerekre voltam kíváncsi, amiket gyermekeik érzelmi fejlesztése érdekében tesznek, valamint okoseszköz használati szokásaikra. A kisgyermeknevelők kérdőívében pedig bölcsődei tapasztalataikat mértem fel a témában.

Magyar cím

Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében

Angol cím

The development of emotional intelligence in the light music and literature

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet

Szak

BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Révész, József
tanársegéd

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Kriszti Horváth
Dátum: 15 Jún 2023 11:39
Utolsó módosítás: 15 Jún 2023 11:39
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/11110

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet