Vissza |
Farkas, Laura (2024) A mobilfizetés és a digitális pénzügyek térnyerése: piaci trendek, üzleti modellek és fogyasztói szokások. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Dósa, Panna (2024) Az OBI DIY videók hatása a fogyasztókra. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Dominika (2024) Az online marketingeszközök adta lehetőségek, amelyek hozzájárulnak a kis- és közép-vállalkozások növekedéséhez. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Csuka, Kitti (2024) Vásárlási attitűdök vizsgálata online és offline történő vásárlás során, valamint elégedettségük felmérése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Pap, Klaudia Mercédesz (2024) Az elektronikai kiskereskedelmi piac trendjeinek elemzése és hatása a vezetői feladatokra. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Takács, Kristóf Károly (2024) A FALCO Zrt. közösségi média tevékenységének vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kovács, Adrienn Zsuzsanna (2024) Szolgáltatások elemzése az OBI áruházban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Németh, Sára (2023) Fontos a font? A betűtípusok fontossága a marketingben, jelentős divatmárkák arculatváltásán keresztül vizsgálva. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Ugron, Anna Mária (2023) A megtévesztő marketing, a színek és a marketing megtévesztő mivolta. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Zöldesi, Marcus (2023) Marketing és hatásai az OBI áruházban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Józsa, Anita (2023) Természeti és ember által okozott katasztrófák hatása az utazási kedvre. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Lukács, Kata Júlia (2023) Különleges étrendek hatása a fogyasztói magatartásra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Göllei, Erika (2023) Vevőmegbízások az OBI Hungary Retail Kereskedelmi Kft.-nél. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Hajnal, Philip (2022) Nem megfelelő termék és a selejtkezelés javítása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tóth, Tamara Debóra (2022) A fogyasztói igények felmérése a klasszikus és az alternatív dohánytermékek körében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kiss, Boglárka (2022) Új utakon a Soproni Borvidék. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Henczler, Fanni (2022) Az utazási irodák marketing tevékenységei. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Fanni (2022) Vásárlási szokások, trendek. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Móricz, Virág (2022) Központi akciós készletek bemutatása és elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Balogh, Attila (2022) Állatbarát szálloda kialakításának terve. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Világos, Ingrid (2021) A marketingmenedzsment szerepe a vállalatfejlesztésben. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Erdődi, Evelin Eszter (2021) Háztartások vásárlási szokásainak változása a járvány ideje alatt, márkák fogyasztói megítélése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Fótos, Réka (2021) Áruházi vevőmegbízások kezelése a soproni OBI áruházban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Schneider, Regina (2021) Vevői elégedettség felmérésének módszerei a Foton Kft. példája alapján. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szabó, Diána (2021) A Foton Kft. marketingkoncepció tevékenységének kidolgozása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Brality, tanuló Mihály (2021) Magyar kis, és középvállalkozások marketing lefedettsége. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Schőberl , Zsófia (2021) Online marketing és marketingkutatás. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kovács, Zsófia (2021) A külső és belső PR eszközök alkalmazása a gyakorlatban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Dudás, Enikő (2021) A médiamarketing hatásai. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Rádulyné Deé, Nikoletta (2021) Az Amor Del Arte Galéria és Aukciósház bővítése, fejlesztése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szöllősi, Friderika (2021) Az Escort Tourist Utazási Iroda marketingtevékenysége. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Pados, Kitti (2021) Az utazási irodák jellemzői, működése és marketingtevékenysége. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szurok, Katalin (2021) Digitális oktatás a Covid-19 pandémia következtében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Boros, Béla (2021) A soproni OBI áruház kert projekt pultjának elemzése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Puskás, Edina (2020) Az online vásárlási szokások változása a koronavírus ideje alatt. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Márk, Diána (2020) Vállalatok környezetmenedzsmentje. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Stencinger, Brigitta (2020) Marketing eszközök alkalmazása az OTP Bank Nyrt. példáján keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kánya, Diána (2020) A fogyasztói magatartás vizsgálata környezettudatos kozmetikai termékek vonatkozásában. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Iszak, Márk (2020) A Gysev Zrt. kommunikációs tevékenységének elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Brality, Mihály (2020) A Hotel Lövér Értékesítése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kozár, Bettina (2020) Jakab Reisen utazási iroda csomagajánlatai. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Dobos, Kitti (2020) Hotel Szieszta kínálatának elemzése és kommunikációs tevékenységének vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Krisztián (2020) A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szabó, Márk (2020) Új Termék Bevezetése - WriteSound BT-Pen Audio Player. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szanyi, Imre (2020) Az üdülési jog, mint turisztikai termék. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kiszeli, Dóra (2020) Az online marketingkommunikáció és az influenszerek fogyasztói döntésre gyakorolt hatásának vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szalai, Barbara (2020) A Facebook hatása a 18-25 éves korosztály vásárlási döntéseire. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szabó, Dorina Rebeka (2020) Online Marketing a Gyakorlatban, Instagram Influencerek Hirdetéseinek Hatása a Vásárlói Magatartásra. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tóth, Anikó Zsuzsanna (2020) A fogyasztók vásárlási szokásai a hazai sütőipari termékeknél. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Lajkó, Vivien (2020) A magyarországi bankok online és offline kereskedelmi kommunikációja. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kerecsényi, Tamara (2020) A soproni OBI áruház marketing tevékenységének bemutatása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szabó, Zsanett (2019) A Hotel Szieszta marketingkommunikációs tevékenysége és vevőelégedettség vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Takács, Rebeka (2019) 18-29 éves korosztály utazási szokásai napjainkban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szetei, Anett (2019) A Danubius Zrt. Hotel Rába marketingtevékenységének bemutatása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tóth, Réka (2019) A rendezvényszervezés alapjai, folyamata (tervezés, előkészítés, lebonyolítás, utómunkálatok), tapasztalatai. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Hajtó, Cintia (2019) Az utazási irodák jelentősége/szerepe napjainkban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Dalma (2019) Forrás Coop boltok vásárlói számának növelésének lehetságes módszerei és annak bemutatása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Boros, Judit (2019) Édességvásárlási szokások vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Bakó, Patrícia (2019) A hazai utánpótlás kosárlabda piaci helyzetének elemzése nemzetközi kitekintéssel. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Fábián, Bertalan (2019) Egy induló mikrovállalkozás marketingtervének bemutatása, különös tekintettel a borra, mint a vállalkozás által előállított termékre. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Burján, Dóra (2019) Érzékszervi marketing. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tiber, Vanessza (2019) A generációk utazási szokásai. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Rácz, Gergely (2019) Marketing és menedzsment a videojátékok világában. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tiber, Vanessza (2019) A generációk utazási szokásai. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kramarics, Gergő (2018) A kommunikációs evolúció hajnalán: A közösségi média és a fogyasztói magatartás összefüggései az élelmiszer-kiskereskedelem példáján. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kanyár, László (2018) Hazai pezsgőpiac a Törley Pezsgőpincészet-Pezsgőmanufaktúra szemszögéből. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Németh, Henrietta Elvira (2018) A CREAWEB online rendeléskezelő eszköz értékesítést ösztönző hatása a CREATON SOUTH-EAST EUROPE KFT.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Sipos, Tamás (2018) Sz-L Bau Kft. beszerzés menedzsmentje. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Imeli, Renáta (2018) A felelős kutyatartó fogyasztói magatartása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szényi, Felícia Zsófia (2018) Vendégpanasz kezelés. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szényi, Felícia Zsófia (2018) Vendégpanasz kezelés. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kóbor, Zita (2018) Az utazási irodák világa a mai modern korban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Hanyecz, Gábor (2018) Egy kedvezményre jogosító kuponrendszert meghonosító internetes oldal fejlesztési lehetőségei marketing szemszögből, különös tekintettel a CRM alkalmazhatóságára. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Németh-Vass, Bernadett (2018) Fesztiválok gazdasági hatásának vizsgálata a Nádasdy Történelmi Fesztivál példáján keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Budavári, Csilla (2018) Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök összehasonlítása a HoReCa és a hazai láncok csatornában. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Németh, Mercédesz Rita (2018) Kulturális Turizmus. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Hajmási, Benjámin (2018) A QB Sopron Kereskedelmi Bt., mint mikrovállalat a soproni kereskedelemben. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Krániczné Károly, Anikó (2018) Utazási szolgáltatások minőségének fejlesztése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Krániczné Károly, Anikó (2018) Utazási szolgáltatások minőségének fejlesztése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Imeli, Renáta (2018) A felelős kutyatartó fogyasztói magatartása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Libricz, Ákos (2017) A HAZAI LAKÁSTAKARÉKPÉNZTÁRAK BEMUTATÁSA, A FUNDAMENTA LAKÁSKASSZA ZRT. ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK ÉS A HAZAI INGATLANPIAC VÁLTOZÁSAINAK VIZSGÁLATA A 2010–2015. ÉVEKBEN. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Billege, Ádám (2017) Piacbefolyásolás a Ramiris Europe Kft.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kovács, Hajnalka Mária (2017) A Zöldség Mágnás marketing menedzsmentje. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Németh, Szabina (2017) A GYIK Rendezvényház eseményeinek a bemutatása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Dolmány, Evelin (2017) Innovációs lehetőségek a Hotel Lövéren belül. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Fülöp, Regina (2017) A lovas turizmus jelenlegi helyzete, és a Nagycenki Széchenyi István Lovasképzési Központ fejlesztési lehetőségei. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
RÁDULYNÉ DEÉ, NIKOLETTA (2017) A SOLO RESTAURANT KFT RENDEZVÉNYSZERVEZŐ TEVÉKENYSÉGE. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kiss, Dóra (2017) Az Iniciál Autóház Kft. marketingtevékenységének átfogó elemzése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Sági, Júlia (2017) Az OBI Hungary Retail Kft. marketing szempontú vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Gömöri, Adrienn (2017) Az utazások fajtái, és az utazási irodák tevékenységeinek bemutatása a Linda Tours Utazási Irodára fókuszáltak alapján. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szendi, Viktória (2017) A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Takács, Mónika Mária (2017) A banki digitalizációhoz való hozzáállás vizsgálata az X generáció körében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Odorics, Máté (2016) Kis- és középvállalkozások marketingstratégiai elemzése. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Grubits, Tamás (2016) Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Töreki, Patrícia (2016) Sopron Régió Turisztikai Központ Nonprofit Kft marketingstratégiája. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Agócs, Piroska (2016) A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Varga, Roland (2016) Egy vállalkozás marketingstratégiai-tervének kidolgozása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kovács, Nóra (2016) Fogyasztói magatartás vizsgálat általánosságban és specializáltan az élelmiszer diszkontokra értelmezve. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Maródi, Zoltán (2016) Céges arculat kialakítása építőipari kivitelezőnél. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Magyar, Krisztina (2016) Hotel Bassiana marketingstratégiája. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kertész, Natalia (2016) A Palatinus Szálló tevékenységének bemutatása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kuslics, Petra Mária (2016) Ágfalva a lehetőségek és fejlesztések tükrében - turisztika és szolgáltatás. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Csorba, József (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Folyi, Enikő (2016) A Tornácos Panzió marketingtevékenységének bemutatása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Raffensperger, Erna (2016) Ügyféligények az utazási iroda termék- ár- értékesítés- és marketingkommunikációs tevékenységének szempontjából. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Papp, Mónika (2016) Social média trendjeinek bemutatása a szállodaiparban a Hotel Sopron szálloda online marketing stratégiáján keresztül. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kiss, László Krisztián (2016) A fogyasztói és vásárlási szokások átfogó vizsgálata Győr-Moson-Sopron és Budapest (Pest megye) használt autó piacán. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Pintér, Szabolcs (2016) Mérnöki szolgáltató vállalkozás marketingstratégiai terve. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kissné Sághegyi, Katalin (2016) Employee Branding kialakítása a Bourns Kft.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Németh, Bence Marcell (2016) Az áruátvétel és értékesítési folyamatok összehangolása a logisztika területén! Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Csali, Bettina (2016) A Csali Szőlőbirtok marketing tevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kanitsch, Diána Zsófia (2016) Marketingkommunikáció Sopron városában. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Berecz, Nikolett (2016) A közösségi média a GYSEV Zrt. marketingkommunikációjában. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Prohászka, Judit (2016) A soproni szépségszalonok működése és marketingkommunikációs eszközeinek hatékonysága. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Vörös, Henrietta (2016) A táblás csokoládé vásárlói magatartását befolyásoló tényező elemzése a kapuvári Spar szupermarketben. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Toldy, Zsófia (2015) A marketingkommunikáció hatása az egészséges életmód elterjedésében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Winiczai, Dr. Zoltán (2015) Struktúraváltás a Csornai Margit Kórházban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Adorján, Márk Attila (2015) A Hotel Caramell újrapozícionálása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Keringer, Tímea (2015) Kiskereskedelmi üzletek atmoszférája. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szeitz, Edit (2015) Kommunikációs zavarok (bemutatása) és megoldási alternatívái a vállalati kommunikációban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Geresdi, Krisztina (2015) Képzési franchise rendszer kialakítása a TÜV Rheinland Intercert Kft-nél. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Karácsony, László (2015) A Nemzeti Dohányboltok megjelenésének hatása a dohányfogyasztási szokásokra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tancsics, Ádám (2015) Online szállodai foglalási szokások vizsgálata a Greenfield Hotel Golf & Spa példáján keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).