Vásárlási attitűdök vizsgálata online és offline történő vásárlás során, valamint elégedettségük felmérése

Csuka, Kitti (2024) Vásárlási attitűdök vizsgálata online és offline történő vásárlás során, valamint elégedettségük felmérése. Other, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFON-24_02.pdf] PDF
KFON-24_02.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Abstract

Záródolgozatomban egy parti kellékekkel, ajándéktárgyakkal, dekorációval és gravírozással foglalkozó céget a Herballon Kft. választottam. Azon belül is a kiskereskedelmi egység tevékenységeit, mint például az áruválasztékának tervezési és beszerzési folyamata, értékesítés online és offline, vásárlói elégedettség felmérését, valamint az ehhez kapcsolódó értékesítési feladatokat végeztem el a gyakorlatom során. Dolgozatomban bemutatom a fogyasztók vásárlási attitűdjeit a vásárlások során, valamint az ezeket befolyásoló gazdasági helyzetek is, amelyek az elmúlt évek során rendkívül nagy szerepet töltöttek be a vásárlók életében. A szakirodalmi háttér elemzése után bemutatom gyakorlati helyem cégtörténetét, továbbá foglalkozásukat is, melynél részletesebben szemléltetem üzleteiket és szolgáltatásaikat. Primer kérdőíves kutatásom segítségével megvizsgálom azt, hogy mennyire elégedettek a cégnek az áraival, illetve, hogy milyen árszintet képviselnek hasonló ajándéktárgyat értékesítő cégekhez képest. Mindezek mellett egyéb szokásaik felmérésében, mint például, hogy melyik termékeket részesítik előnyben, milyen módon vásárolnak vagy vásárolnának szívesebben. A kapott válaszokból szeretném kiismerni mire gondol a vásárló, amikor a Herballon üzletében vásárol. Ezen kutatás alapján egyfajta segítséget is tudok nyújtani a cég eredményesebb működéséhez. Kérdőívem elemzését követően a felállított 3 kérdésem helytállóságát fogom igazolni. Végső soron egy összefoglaló segítségével összesítem a dolgozatban olvasottakat.

Hungarian Title

Vásárlási attitűdök vizsgálata online és offline történő vásárlás során, valamint elégedettségük felmérése

English Title

Investigate their shopping attitudes when shopping online and offline and assess their satisfaction

Institution

University of West Hungary

Faculty

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Institute/Establishment/Department

LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet

Specialization

LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Mészáros, Dr. Katalin
egyetemi docens, PhD,

Local id

KFON-24/02

Item Type: Záródolgozat - Final Essay
Depositing User: Kitti Csuka
Date Deposited: 27 Jun 2024 09:21
Last Modified: 27 Jun 2024 09:21
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13150

Actions (login required)

View Item View Item