A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül

Horváth, Krisztián (2020) A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-20_12.pdf] PDF
KBAN-20_12.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (658kB)

Hungarian Title

A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül

English Title

The Pannonia Hotel's marketing activities and development through the marketing mix

Institution

University of Sopron

Faculty

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Institute/Establishment/Department

x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Specialization

LKK - Turizmus-vendéglátás alapszak (BA)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Mészáros, Katalin
egyetemi docens

Local id

KBAN-20/12

Item Type: Thesis
Depositing User: Krisztián Horváth
Date Deposited: 15 May 2020 12:28
Last Modified: 13 Sep 2023 09:22
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6734

Actions (login required)

View Item View Item