Horváth, Krisztián (2020) A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KBAN-20_12.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (658kB) |
Hungarian Title
A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül
English Title
The Pannonia Hotel's marketing activities and development through the marketing mix
Institution
University of Sopron
Faculty
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Institute/Establishment/Department
x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Specialization
LKK - Turizmus-vendéglátás alapszak (BA)
Supervisor(s)
Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Local id
KBAN-20/12
Item Type: | Thesis |
---|---|
Depositing User: | Krisztián Horváth |
Date Deposited: | 15 May 2020 12:28 |
Last Modified: | 13 Sep 2023 09:22 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6734 |
Actions (login required)
View Item |