Csorba, József (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Other, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KNL-14_16.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
English Title
Image scrutiny or what effect the marketing communication of fast food restaurants has on society
Institution
University of West Hungary
Faculty
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Institute/Establishment/Department
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Specialization
LKK - Mérnök-közgazdász szakirányú továbbképzés (főiskolai) (PG)
Supervisor(s)
Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Local id
KNL-16/14
Item Type: | Thesis |
---|---|
Depositing User: | József Csorba |
Date Deposited: | 13 Jul 2016 10:01 |
Last Modified: | 13 Sep 2023 10:22 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1636 |
Actions (login required)
View Item |