IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA

Csorba , József (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Other, Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics).

[thumbnail of KNL-14_16.pdf] PDF
KNL-14_16.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

English Title

Image scrutiny or what effect the marketing communication of fast food restaurants has on society

Institution

University of West Hungary

Faculty

Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics)

Institute/Establishment/Department

x - ARCHIV Faculty of Economics - Institution for Business Studies (defunct: 06.30.2021.)

Specialization

LKK - Economics for Engineers (főiskolai) (PG)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Mészáros, Dr. Katalin
PHD.

Local id

KNL-16/14

Item Type: Thesis
Depositing User: József Csorba
Date Deposited: 13 Jul 2016 10:01
Last Modified: 20 May 2020 12:18
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1636

Actions (login required)

View Item View Item