IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA

Csorba, József (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Other, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KNL-14_16.pdf] PDF
KNL-14_16.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

English Title

Image scrutiny or what effect the marketing communication of fast food restaurants has on society

Institution

University of West Hungary

Faculty

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Institute/Establishment/Department

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Specialization

LKK - Mérnök-közgazdász szakirányú továbbképzés (főiskolai) (PG)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Mészáros, Dr. Katalin
PHD.

Local id

KNL-16/14

Item Type: Thesis
Depositing User: József Csorba
Date Deposited: 13 Jul 2016 10:01
Last Modified: 13 Sep 2023 10:22
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1636

Actions (login required)

View Item View Item