A Hotel Szieszta marketingkommunikációs tevékenysége és vevőelégedettség vizsgálata

Szabó, Zsanett (2019) A Hotel Szieszta marketingkommunikációs tevékenysége és vevőelégedettség vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Hotel Szieszta marketingkommunikációs tevékenysége és vevőelégedettség vizsgálata

Angol cím

Hotel Szieszta's marketing communication activities and customer satisfaction survey

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Katalin
egyetemi docens

Helyi kari azonosító

KFON-19/33

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Zsanett Szabó
Dátum: 27 Máj 2019 21:06
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 09:56
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5456

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet