Hotel Bassiana marketingstratégiája

Magyar, Krisztina (2016) Hotel Bassiana marketingstratégiája. Other, Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics).

[thumbnail of image2.png] Image (PNG)
image2.png
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (9kB)
[thumbnail of image1.emf] Other
image1.emf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (449kB)
[thumbnail of Magyar Krisztina.pdf] PDF
Magyar Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (515kB)

Abstract

A dolgozatom célja a sárvári Hotel Bassiana és étterem marketingstratégiájának bemutatá-sa. Sárvár Nyugat-Magyarország egyik ékköve, gyógyvizének köszönhetően nagy szerepet játszik a gyógy-turizmusban hazánkban. Ez a fajta gyógyvíz nagy vonzerővel rendelkezik az utazó közönség körében Magyarországon és külföldön egyaránt. A dolgozatom témája-ként azért ezt a hotelt választottam, mivel a három hónapos, szakmai gyakorlatomat is volt szerencsém itt eltölteni. A szállodában nem található gyógyvizes forrás, ám a sikerének nagy részét mégis a gyógyvíznek köszönheti. Emellett a szépséges város kulturális rendezvényekkel is várja az ide látogató, pihenésre vágyó vendégeket. Ehhez pont ideális szállást nyújthat a város központjában elhelyezkedő Hotel Bassiana. A szálloda összképe és szolgáltatásai teljesen a fogyasztói igényeknek megfelelően van kialakítva. A wellness részleg új, korszerű gépekkel van felszerelve, amely a vendégek számára kikapcsolódást, pihenést biztosít. A nyugati régióban egyedülálló, új kezelést is igénybe vehetnek az ide látogatók. Ez a kezelés a hidegterápia, amely az egész testre gyógyító hatással van. A szálloda vendégköre egyre csak nő, ami nagyszerű, mivel a városban több vetély-társa is akad. A hírneve, internetes értékelése Magyarországon és külföldön is egyre több helyre eljut. A siker fenntartásához fontos, hogy a szálloda és dolgozói ne veszítsenek a lelkesedésükből, a vendégek iránti tiszteletükből.

Hungarian Title

Hotel Bassiana marketingstratégiája

English Title

Marketing Strategi of Hotel Bassiana

Institution

University of West Hungary

Faculty

Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics)

Institute/Establishment/Department

x - ARCHIV Faculty of Economics - Institution for International and Regional Economy (defunct: 06.30.2021.)

Specialization

LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Mészáros, Dr. Katalin
egyetemi docens, PhD

Local id

KFON-16/20

Item Type: Záródolgozat - Final Essay
Depositing User: Krisztina Magyar
Date Deposited: 18 May 2017 13:08
Last Modified: 18 May 2017 13:08
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1875

Actions (login required)

View Item View Item