Hotel Bassiana marketingstratégiája

Magyar, Krisztina (2016) Hotel Bassiana marketingstratégiája. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of image2.png] Kép (PNG)
image2.png
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (9kB)
[thumbnail of image1.emf] Egyéb
image1.emf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (449kB)
[thumbnail of Magyar Krisztina.pdf] PDF
Magyar Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (515kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom célja a sárvári Hotel Bassiana és étterem marketingstratégiájának bemutatá-sa. Sárvár Nyugat-Magyarország egyik ékköve, gyógyvizének köszönhetően nagy szerepet játszik a gyógy-turizmusban hazánkban. Ez a fajta gyógyvíz nagy vonzerővel rendelkezik az utazó közönség körében Magyarországon és külföldön egyaránt. A dolgozatom témája-ként azért ezt a hotelt választottam, mivel a három hónapos, szakmai gyakorlatomat is volt szerencsém itt eltölteni. A szállodában nem található gyógyvizes forrás, ám a sikerének nagy részét mégis a gyógyvíznek köszönheti. Emellett a szépséges város kulturális rendezvényekkel is várja az ide látogató, pihenésre vágyó vendégeket. Ehhez pont ideális szállást nyújthat a város központjában elhelyezkedő Hotel Bassiana. A szálloda összképe és szolgáltatásai teljesen a fogyasztói igényeknek megfelelően van kialakítva. A wellness részleg új, korszerű gépekkel van felszerelve, amely a vendégek számára kikapcsolódást, pihenést biztosít. A nyugati régióban egyedülálló, új kezelést is igénybe vehetnek az ide látogatók. Ez a kezelés a hidegterápia, amely az egész testre gyógyító hatással van. A szálloda vendégköre egyre csak nő, ami nagyszerű, mivel a városban több vetély-társa is akad. A hírneve, internetes értékelése Magyarországon és külföldön is egyre több helyre eljut. A siker fenntartásához fontos, hogy a szálloda és dolgozói ne veszítsenek a lelkesedésükből, a vendégek iránti tiszteletükből.

Magyar cím

Hotel Bassiana marketingstratégiája

Angol cím

Marketing Strategi of Hotel Bassiana

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Katalin
egyetemi docens, PhD

Helyi kari azonosító

KFON-16/20

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Krisztina Magyar
Dátum: 18 Máj 2017 13:08
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 10:22
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1875

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet