Forrás Coop boltok vásárlói számának növelésének lehetságes módszerei és annak bemutatása

Horváth, Dalma (2019) Forrás Coop boltok vásárlói számának növelésének lehetságes módszerei és annak bemutatása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of Horváth Dalma Záródolgozat végleges.pdf] PDF
Horváth Dalma Záródolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A következő tanulmány a vásárlói számok mozdulatlansága miatt keletkezett. A alapvető kiindulási pont a vásárlói számok lehetséges növelési módszereinek felkutatása volt. A jelenleg használt módszerek skálájának ki bővítésével, fejlesztésével milyen változásokat lehetne elérni. Továbbiakban olvasható a franchise fogalmának meghatározása több szempontból kifejtve negatív és pozitív jellemzőit is. A Franchise vállalatok alapvető működésén keresztül a Hétforrás Zrt. rendszerének sajátosságait ismerhetjük meg. Ezen felül még a vásárlási szokások illetve az élelmiszer vásárlásösztönző eszközök is bemutatásra kerülnek a kutatási előkészületek és a mintaanyag nagyságának sajátosságaival együtt . A vizsgált minta jellemzői és a kutatási alapelvek is bemutatásra kerülnek, hogy milyen szempontból és módon lettek az adatok összegyűjtve. Ezek után részletes bemutatásra és elemzésre kerül sor az összegyűjtött adatok alapján diagrammok segítségével. A. kutatás során kapott eredményeket elemezve a javaslat a változtatásra a következő: az online felületek fejlesztéseivel lehetséges lehet még több fogyasztó figyelmét felhívni a cég akcióira, promócióira. Illetve ezek mellett a már meglévő és jól működő törzsvásárlói rendszer népszerűsítésére lenne szükség. Ez szorosan összekapcsolható az online felületek fellendítésével. Hiszen internetes csatornákon keresztül is el lehetne juttatni a vásárlóknak az információkat. Ezen változtatások bevezetésével sikeresen lehetne a vásárlói számokat növelni. A mai társadalomban az ilyen fajta változtatás szinte elengedhetetlen egy vállalat életében. Nincs olyan terület amelyet ne kebelezne be a technika rohamos fejlődése.

Magyar cím

Forrás Coop boltok vásárlói számának növelésének lehetságes módszerei és annak bemutatása

Angol cím

Possible ways of increasing the number of customers in Forrás Coop stores and presenting it

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Katalin
NEM RÉSZLETEZETT

Helyi kari azonosító

KFOL-19/05

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Dalma Horváth
Dátum: 19 Szep 2019 13:25
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 10:07
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5412

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet