Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök összehasonlítása a HoReCa és a hazai láncok csatornában

Budavári, Csilla (2018) Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök összehasonlítása a HoReCa és a hazai láncok csatornában. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAL-18_02.pdf] PDF
KBAL-18_02.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (949kB)

Absztrakt (kivonat)

A digitalizáció és az FMCG szektor általánosságai, az élelmiszer kiskereskedelem kialakulása a rendszerváltástól napjainkig, valamint a boltszámok alakulása az ezredforduló óta, kitérve a világválság hatásaira. A kiskereskedelmi csatornák különbözőségei, a csatornák mélyebb bemutatása gyakorlati jellemzőkkel, példákkal. A kiskereskedelmi kommunikációs eszközök teljeskörű elméleti bemutatása, valamint gyakorlati példák. A kommunikációs eszközök közötti különbségek és átfedések bemutatása a különböző kiskereskedelmi csatornákban. Esettanulmány a Lay’s márka két ízének kóstoltatásával történő aktivitás bemutatásával.

Magyar cím

Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök összehasonlítása a HoReCa és a hazai láncok csatornában

Angol cím

Comparison of communication tools in Horeca and local chains

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Katalin
egyetemi docens

Helyi kari azonosító

KBAL-18/02

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Csilla Budavári
Dátum: 04 Dec 2018 14:18
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 10:13
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4626

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet