A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása

Szendi Viktória, (2017) A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Faculty of Economics.

[img] PDF
KBAN-17_14.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1917Kb)

Abstract

Szakdolgozatom témájának kiválasztásánál nagy szerepet játszott, hogy szakmai gyakorlatomat a Pannon-Work Cégcsoport szombathelyi kirendeltségénél tölthettem és be-tekintést nyerhettem a napjainkban dinamikusan fejlődő humánerőforrás elosztással foglalkozó cégek életébe. Megismerhettem a humánerőforrás menedzsment és a marketing közös interakcióit, hiszen az értékesítés alapja a marketing, legyen szó termékről vagy szolgáltatásról. A munkaerő-szolgáltatás a szolgáltatási szférán belül is speciális terület, hiszen itt a szolgáltatástermék a munkaerő, tehát mindig homogén, mindig változó. Szakdolgozat elkészítése során, szerettem volna bemutatni a cégcsoportot, alakulásának kezdetétől napjainkig, illetve szolgáltatásainak sokrétűségét. Gazdasági elemzésem cél-ja volt, hogy reális képet adjak a társaság gazdasági helyzetéről, vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi tekintetben. Későbbiekben áttanulmányoztam a használt marketing eszközöket, online és offline hirdetési csatornákat, alkalmazásuk hatékonyságát. Kvantitatív kutatást választottam, mely során összeállítottam egy kérdőívet, melyet az ország különböző kirendeltségein töltöttek ki állás után érdeklődők, munkavállalók. Kérdőíves kutatásommal szerettem volna reális visszacsatolást adni a cég marketing tevé-kenységével kapcsolatban, hogy ezt figyelembe véve, kiküszöbölhesse az esetleges hibákat, hatékonyabban értékesíthessen, illetve felépíthessen egy kutatási irányt, melynek kutatásom alapot, kezdő lépést adhat. Kérdőívezésem eredményeként megállapítható, hogy fontos a cégcsoport számára az online jelenlét, hiszen napjainkban az online világ fejlődése, használtsága mindennapivá vált. Az emberek internetközpontúsága és online információ-használata megköveteli, ha a cégcsoport eredményesen szeretne értékesíteni, alkalmazkodnia kell a fogyasztók igényeihez. A hirdetések tartalmi része is odafigyelést igényel, pontosabb információmegjelölést, figyelemfelkeltőbb hirdetéseket, hiszen a válaszadók nagy részének fontos, hogy a hirdetés külsője odavonzza érdeklődésüket. Szakdolgozatom befejezéseként, értékeltem kutatásom eredményét, javaslatokat tettem a fejlődési irányokra. Fontos, hogy a cégcsoport kialakítson egy hatékony mérési stratégiát, vizsgálja a fogyasztók igényeit, véleményét, akár online felületen, akár kérdőíves kutatás formájában.

Hungarian Title

A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása

English Title

The Activity Analysis of Pannon-Work Group

Institution

University of West Hungary

Faculty

Faculty of Economics

Institute/Establishment/Department

Faculty of Economics - Institution for Business Studies

Specialization

KTK - Commerce and Marketing (BA)

Supervisor(s)

Témavezető nevegrading, academic degree, institutionEmail
Mészáros Katalin, Dr. egyetemi docens, PhD, Soproni Egyetem Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Karktk.meszaros.katalin@gmail.com

Local id

KBAN-17/14

Item Type: Thesis
Depositing User: Szendi Viktória
Date Deposited: 2017. Oct. 19. 09:53
Last Modified: 2020. May. 18. 15:01
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2855

Actions (login required)

View Item View Item