A Facebook hatása a 18-25 éves korosztály vásárlási döntéseire

Szalai, Barbara (2020) A Facebook hatása a 18-25 éves korosztály vásárlási döntéseire. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-20_74.pdf] PDF
KBAN-20_74.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Institution

University of Sopron

Faculty

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Institute/Establishment/Department

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Specialization

LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Mészáros, Katalin
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis
Depositing User: Barbara Szalai
Date Deposited: 12 May 2021 11:35
Last Modified: 13 Sep 2023 09:24
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7280

Actions (login required)

View Item View Item