Szalai, Barbara (2020) A Facebook hatása a 18-25 éves korosztály vásárlási döntéseire. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KBAN-20_74.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Institution
University of Sopron
Faculty
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Institute/Establishment/Department
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Specialization
LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)
Supervisor(s)
Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Item Type: | Thesis |
---|---|
Depositing User: | Barbara Szalai |
Date Deposited: | 12 May 2021 11:35 |
Last Modified: | 13 Sep 2023 09:24 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7280 |
Actions (login required)
View Item |