Sopron Régió Turisztikai Központ Nonprofit Kft marketingstratégiája

Töreki, Patrícia (2016) Sopron Régió Turisztikai Központ Nonprofit Kft marketingstratégiája. BA/BSc, Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics).

[thumbnail of KBAN-16_75.pdf] PDF
KBAN-16_75.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Hungarian Title

Sopron Régió Turisztikai Központ Nonprofit Kft marketingstratégiája

English Title

Sopron Régió Turisztikai Központ Nonprofit Ltd's marketing strategies

Institution

University of West Hungary

Faculty

Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics)

Institute/Establishment/Department

x - ARCHIV Faculty of Economics - Institution for Business Studies (defunct: 06.30.2021.)

Specialization

LKK - Commerce and Marketing (BA)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Mészáros, Dr. Katalin
egyetemi docens, PhD

Local id

KBAN-16/75

Item Type: Thesis
Depositing User: Patrícia Töreki
Date Deposited: 14 Dec 2016 13:58
Last Modified: 14 Dec 2016 13:58
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2393

Actions (login required)

View Item View Item