Browse by témavezető(k)

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 66.

Szabó Zsanett, (2019) A Hotel Szieszta marketingkommunikációs tevékenysége és vevőelégedettség vizsgálata. Other, Faculty of Economics.

Takács Rebeka, (2019) 18-29 éves korosztály utazási szokásai napjainkban. Other, Faculty of Economics.

Szetei Anett, (2019) A Danubius Zrt. Hotel Rába marketingtevékenységének bemutatása. Other, Faculty of Economics.

Tóth Réka, (2019) A rendezvényszervezés alapjai, folyamata (tervezés, előkészítés, lebonyolítás, utómunkálatok), tapasztalatai. Other, Faculty of Economics.

Hajtó Cintia, (2019) Az utazási irodák jelentősége/szerepe napjainkban. Other, Faculty of Economics.

Tiber Vanessza, (2019) A generációk utazási szokásai. Other, Faculty of Economics.

Tiber Vanessza, (2019) A generációk utazási szokásai. Other, Faculty of Economics.

Kramarics Gergő, hallgató (2018) A kommunikációs evolúció hajnalán: A közösségi média és a fogyasztói magatartás összefüggései az élelmiszer-kiskereskedelem példáján. BA/BSc, Faculty of Economics.

Kanyár László, (2018) Hazai pezsgőpiac a Törley Pezsgőpincészet-Pezsgőmanufaktúra szemszögéből. BA/BSc, Faculty of Economics.

Németh Henrietta Elvira, (2018) A CREAWEB online rendeléskezelő eszköz értékesítést ösztönző hatása a CREATON SOUTH-EAST EUROPE KFT.-nél. BA/BSc, Faculty of Economics.

Sipos Tamás, hallgató (2018) Sz-L Bau Kft. beszerzés menedzsmentje. Other, Faculty of Economics.

Imeli Renáta, (2018) A felelős kutyatartó fogyasztói magatartása. Other, Faculty of Economics.

Szényi Felícia Zsófia, (2018) Vendégpanasz kezelés. Other, Faculty of Economics.

Szényi Felícia Zsófia, (2018) Vendégpanasz kezelés. Other, Faculty of Economics.

Kóbor Zita, (2018) Az utazási irodák világa a mai modern korban. Other, Faculty of Economics.

Hanyecz Gábor, (2018) Egy kedvezményre jogosító kuponrendszert meghonosító internetes oldal fejlesztési lehetőségei marketing szemszögből, különös tekintettel a CRM alkalmazhatóságára. MA/MSc, Faculty of Economics.

Németh-Vass Bernadett, (2018) Fesztiválok gazdasági hatásának vizsgálata a Nádasdy Történelmi Fesztivál példáján keresztül. BA/BSc, Faculty of Economics.

Budavári Csilla, (2018) Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök összehasonlítása a HoReCa és a hazai láncok csatornában. BA/BSc, Faculty of Economics.

Németh Mercédesz Rita, (2018) Kulturális Turizmus. Other, Faculty of Economics.

Hajmási Benjámin, (2018) A QB Sopron Kereskedelmi Bt., mint mikrovállalat a soproni kereskedelemben. Other, Faculty of Economics.

Krániczné Károly Anikó, (2018) Utazási szolgáltatások minőségének fejlesztése. Other, Faculty of Economics.

Krániczné Károly Anikó, (2018) Utazási szolgáltatások minőségének fejlesztése. Other, Faculty of Economics.

Imeli Renáta, (2018) A felelős kutyatartó fogyasztói magatartása. Other, Faculty of Economics.

Libricz Ákos, (2017) A HAZAI LAKÁSTAKARÉKPÉNZTÁRAK BEMUTATÁSA, A FUNDAMENTA LAKÁSKASSZA ZRT. ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK ÉS A HAZAI INGATLANPIAC VÁLTOZÁSAINAK VIZSGÁLATA A 2010–2015. ÉVEKBEN. BA/BSc, Faculty of Economics.

Billege Ádám, hallgató (2017) Piacbefolyásolás a Ramiris Europe Kft.-nél. BA/BSc, Faculty of Economics.

Kovács Hajnalka Mária, (2017) A Zöldség Mágnás marketing menedzsmentje. MA/MSc, Faculty of Economics.

Németh Szabina, (2017) A GYIK Rendezvényház eseményeinek a bemutatása. Other, Faculty of Economics.

Dolmány Evelin, (2017) Innovációs lehetőségek a Hotel Lövéren belül. Other, Faculty of Economics.

Fülöp Regina, (2017) A lovas turizmus jelenlegi helyzete, és a Nagycenki Széchenyi István Lovasképzési Központ fejlesztési lehetőségei. Other, Faculty of Economics.

RÁDULYNÉ DEÉ NIKOLETTA, (2017) A SOLO RESTAURANT KFT RENDEZVÉNYSZERVEZŐ TEVÉKENYSÉGE. Other, Faculty of Economics.

Kiss Dóra, (2017) Az Iniciál Autóház Kft. marketingtevékenységének átfogó elemzése. BA/BSc, Faculty of Economics.

Sági Júlia, (2017) Az OBI Hungary Retail Kft. marketing szempontú vizsgálata. BA/BSc, Faculty of Economics.

Gömöri Adrienn, (2017) Az utazások fajtái, és az utazási irodák tevékenységeinek bemutatása a Linda Tours Utazási Irodára fókuszáltak alapján. Other, Faculty of Economics.

Szendi Viktória, (2017) A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Faculty of Economics.

Takács Mónika Mária, (2017) A banki digitalizációhoz való hozzáállás vizsgálata az X generáció körében. BA/BSc, Faculty of Economics.

Odorics Máté, (2016) Kis- és középvállalkozások marketingstratégiai elemzése. MA/MSc, Faculty of Economics.

Grubits Tamás, (2016) Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében. BA/BSc, Faculty of Economics.

Töreki Patrícia, (2016) Sopron Régió Turisztikai Központ Nonprofit Kft marketingstratégiája. BA/BSc, Faculty of Economics.

Agócs Piroska, (2016) A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül. BA/BSc, Faculty of Economics.

Varga Roland, (2016) Egy vállalkozás marketingstratégiai-tervének kidolgozása. BA/BSc, Faculty of Economics.

Kovács Nóra, (2016) Fogyasztói magatartás vizsgálat általánosságban és specializáltan az élelmiszer diszkontokra értelmezve. BA/BSc, Faculty of Economics.

Maródi Zoltán, (2016) Céges arculat kialakítása építőipari kivitelezőnél. Other, Faculty of Economics.

Magyar Krisztina, (2016) Hotel Bassiana marketingstratégiája. Other, Faculty of Economics.

Kertész Natalia, (2016) A Palatinus Szálló tevékenységének bemutatása. Other, Faculty of Economics.

Kuslics Petra Mária, (2016) Ágfalva a lehetőségek és fejlesztések tükrében - turisztika és szolgáltatás. BA/BSc, Faculty of Economics.

Csorba József, (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Other, Faculty of Economics.

Folyi Enikő, (2016) A Tornácos Panzió marketingtevékenységének bemutatása. Other, Faculty of Economics.

Raffensperger Erna, (2016) Ügyféligények az utazási iroda termék- ár- értékesítés- és marketingkommunikációs tevékenységének szempontjából. Other, Faculty of Economics.

Papp Mónika, (2016) Social média trendjeinek bemutatása a szállodaiparban a Hotel Sopron szálloda online marketing stratégiáján keresztül. MA/MSc, Faculty of Economics.

Kiss László Krisztián, (2016) A fogyasztói és vásárlási szokások átfogó vizsgálata Győr-Moson-Sopron és Budapest (Pest megye) használt autó piacán. BA/BSc, Faculty of Economics.

Pintér Szabolcs, (2016) Mérnöki szolgáltató vállalkozás marketingstratégiai terve. Other, Faculty of Economics.

Kissné Sághegyi Katalin, (2016) Employee Branding kialakítása a Bourns Kft.-nél. BA/BSc, Faculty of Economics.

Németh Bence Marcell, (2016) Az áruátvétel és értékesítési folyamatok összehangolása a logisztika területén! Other, Faculty of Economics.

Csali Bettina, (2016) A Csali Szőlőbirtok marketing tevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Faculty of Economics.

Kanitsch Diána Zsófia, (2016) Marketingkommunikáció Sopron városában. Other, Faculty of Economics.

Berecz Nikolett, (2016) A közösségi média a GYSEV Zrt. marketingkommunikációjában. BA/BSc, Faculty of Economics.

Prohászka Judit, (2016) A soproni szépségszalonok működése és marketingkommunikációs eszközeinek hatékonysága. BA/BSc, Faculty of Economics.

Vörös Henrietta , (2016) A táblás csokoládé vásárlói magatartását befolyásoló tényező elemzése a kapuvári Spar szupermarketben. BA/BSc, Faculty of Economics.

Toldy Zsófia, (2015) A marketingkommunikáció hatása az egészséges életmód elterjedésében. BA/BSc, Faculty of Economics.

Winiczai Zoltán, Dr. (2015) Struktúraváltás a Csornai Margit Kórházban. BA/BSc, Faculty of Economics.

Adorján Márk Attila, (2015) A Hotel Caramell újrapozícionálása. BA/BSc, Faculty of Economics.

Keringer Tímea, (2015) Kiskereskedelmi üzletek atmoszférája. BA/BSc, Faculty of Economics.

Szeitz Edit, (2015) Kommunikációs zavarok (bemutatása) és megoldási alternatívái a vállalati kommunikációban. Other, Faculty of Economics.

Geresdi Krisztina, (2015) Képzési franchise rendszer kialakítása a TÜV Rheinland Intercert Kft-nél. MA/MSc, Faculty of Economics.

Karácsony László, (2015) A Nemzeti Dohányboltok megjelenésének hatása a dohányfogyasztási szokásokra. BA/BSc, Faculty of Economics.

Tancsics Ádám, (2015) Online szállodai foglalási szokások vizsgálata a Greenfield Hotel Golf & Spa példáján keresztül. BA/BSc, Faculty of Economics.

This list was generated on 2019. augusztus 20. 11:36:16 CEST.