Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Találatok száma: 57.

Kramarics Gergő, hallgató (2018) A kommunikációs evolúció hajnalán: A közösségi média és a fogyasztói magatartás összefüggései az élelmiszer-kiskereskedelem példáján. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kanyár László, (2018) Hazai pezsgőpiac a Törley Pezsgőpincészet-Pezsgőmanufaktúra szemszögéből. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Németh Henrietta Elvira, (2018) A CREAWEB online rendeléskezelő eszköz értékesítést ösztönző hatása a CREATON SOUTH-EAST EUROPE KFT.-nél. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Sipos Tamás, hallgató (2018) Sz-L Bau Kft. beszerzés menedzsmentje. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Imeli Renáta, (2018) A felelős kutyatartó fogyasztói magatartása. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Szényi Felícia Zsófia, (2018) Vendégpanasz kezelés. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Szényi Felícia Zsófia, (2018) Vendégpanasz kezelés. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Kóbor Zita, (2018) Az utazási irodák világa a mai modern korban. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Hanyecz Gábor, (2018) Egy kedvezményre jogosító kuponrendszert meghonosító internetes oldal fejlesztési lehetőségei marketing szemszögből, különös tekintettel a CRM alkalmazhatóságára. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Németh-Vass Bernadett, (2018) Fesztiválok gazdasági hatásának vizsgálata a Nádasdy Történelmi Fesztivál példáján keresztül. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Budavári Csilla, (2018) Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök összehasonlítása a HoReCa és a hazai láncok csatornában. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Hajmási Benjámin, (2018) A QB Sopron Kereskedelmi Bt., mint mikrovállalat a soproni kereskedelemben. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Krániczné Károly Anikó, (2018) Utazási szolgáltatások minőségének fejlesztése. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Krániczné Károly Anikó, (2018) Utazási szolgáltatások minőségének fejlesztése. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Imeli Renáta, (2018) A felelős kutyatartó fogyasztói magatartása. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Libricz Ákos, (2017) A HAZAI LAKÁSTAKARÉKPÉNZTÁRAK BEMUTATÁSA, A FUNDAMENTA LAKÁSKASSZA ZRT. ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK ÉS A HAZAI INGATLANPIAC VÁLTOZÁSAINAK VIZSGÁLATA A 2010–2015. ÉVEKBEN. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kovács Hajnalka Mária, (2017) A Zöldség Mágnás marketing menedzsmentje. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Németh Szabina, (2017) A GYIK Rendezvényház eseményeinek a bemutatása. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Dolmány Evelin, (2017) Innovációs lehetőségek a Hotel Lövéren belül. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Fülöp Regina, (2017) A lovas turizmus jelenlegi helyzete, és a Nagycenki Széchenyi István Lovasképzési Központ fejlesztési lehetőségei. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

RÁDULYNÉ DEÉ NIKOLETTA, (2017) A SOLO RESTAURANT KFT RENDEZVÉNYSZERVEZŐ TEVÉKENYSÉGE. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Kiss Dóra, (2017) Az Iniciál Autóház Kft. marketingtevékenységének átfogó elemzése. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Sági Júlia, (2017) Az OBI Hungary Retail Kft. marketing szempontú vizsgálata. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Gömöri Adrienn, (2017) Az utazások fajtái, és az utazási irodák tevékenységeinek bemutatása a Linda Tours Utazási Irodára fókuszáltak alapján. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Szendi Viktória, (2017) A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Takács Mónika Mária, (2017) A banki digitalizációhoz való hozzáállás vizsgálata az X generáció körében. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Odorics Máté, (2016) Kis- és középvállalkozások marketingstratégiai elemzése. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Grubits Tamás, (2016) Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Töreki Patrícia, (2016) Sopron Régió Turisztikai Központ Nonprofit Kft marketingstratégiája. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Agócs Piroska, (2016) A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Varga Roland, (2016) Egy vállalkozás marketingstratégiai-tervének kidolgozása. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kovács Nóra, (2016) Fogyasztói magatartás vizsgálat általánosságban és specializáltan az élelmiszer diszkontokra értelmezve. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Maródi Zoltán, (2016) Céges arculat kialakítása építőipari kivitelezőnél. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Magyar Krisztina, (2016) Hotel Bassiana marketingstratégiája. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Kertész Natalia, (2016) A Palatinus Szálló tevékenységének bemutatása. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Kuslics Petra Mária, (2016) Ágfalva a lehetőségek és fejlesztések tükrében - turisztika és szolgáltatás. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Csorba József, (2016) IMÁZS VIZSGÁLAT, AZAZ HOGYAN HAT A GYORSÉTTERMEK MARKETING KOMMUNIKÁCIÓJA A TÁRSADALOMRA. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Folyi Enikő, (2016) A Tornácos Panzió marketingtevékenységének bemutatása. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Raffensperger Erna, (2016) Ügyféligények az utazási iroda termék- ár- értékesítés- és marketingkommunikációs tevékenységének szempontjából. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Papp Mónika, (2016) Social média trendjeinek bemutatása a szállodaiparban a Hotel Sopron szálloda online marketing stratégiáján keresztül. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kiss László Krisztián, (2016) A fogyasztói és vásárlási szokások átfogó vizsgálata Győr-Moson-Sopron és Budapest (Pest megye) használt autó piacán. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Pintér Szabolcs, (2016) Mérnöki szolgáltató vállalkozás marketingstratégiai terve. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Kissné Sághegyi Katalin, (2016) Employee Branding kialakítása a Bourns Kft.-nél. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Németh Bence Marcell, (2016) Az áruátvétel és értékesítési folyamatok összehangolása a logisztika területén! Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Csali Bettina, (2016) A Csali Szőlőbirtok marketing tevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Kanitsch Diána Zsófia, (2016) Marketingkommunikáció Sopron városában. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Berecz Nikolett, (2016) A közösségi média a GYSEV Zrt. marketingkommunikációjában. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Prohászka Judit, (2016) A soproni szépségszalonok működése és marketingkommunikációs eszközeinek hatékonysága. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Vörös Henrietta , (2016) A táblás csokoládé vásárlói magatartását befolyásoló tényező elemzése a kapuvári Spar szupermarketben. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Toldy Zsófia, (2015) A marketingkommunikáció hatása az egészséges életmód elterjedésében. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Winiczai Zoltán, Dr. (2015) Struktúraváltás a Csornai Margit Kórházban. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Adorján Márk Attila, (2015) A Hotel Caramell újrapozícionálása. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Keringer Tímea, (2015) Kiskereskedelmi üzletek atmoszférája. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Szeitz Edit, (2015) Kommunikációs zavarok (bemutatása) és megoldási alternatívái a vállalati kommunikációban. Egyéb, Közgazdaságtudományi Kar.

Geresdi Krisztina, (2015) Képzési franchise rendszer kialakítása a TÜV Rheinland Intercert Kft-nél. MA/MSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Karácsony László, (2015) A Nemzeti Dohányboltok megjelenésének hatása a dohányfogyasztási szokásokra. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

Tancsics Ádám, (2015) Online szállodai foglalási szokások vizsgálata a Greenfield Hotel Golf & Spa példáján keresztül. BA/BSc, Közgazdaságtudományi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2019. február 22. 11:02:20 CET.