Tételek ahol a kar "Benedek Elek Pedagógiai Kar" és a mű dátuma 2022

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | É
Találatok száma: 340.

A

Agócs, Anita (2022) A környezettudatos babavárás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Anczman, Katalin Eszter (2022) A hagyományőrzés komplex fejlesztő hatásai az óvodai nevelésben, különös tekintettel a népi játékra és gyermektáncra, Balatoni Katalin „így tedd rá!” Pedagógiai Programjának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Andorkáné Németh, Zsófia (2022) A környezeti nevelés szerepe óvodáskorban, a család és az óvoda vonatkozásában, különös tekintettel a helyi természeti értékekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

B

Bak, Judit (2022) A mesék gyógyító hatása, és segítő szerepe a gyermeki személyiség fejlődésében, és a lelki egészség megőrzésében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh, Laura (2022) Nemzeti sors és családi diszfunkcionalitás Frank McCourt: Angyal a lépcsőn című művében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh, Viktória (2022) Egy zöld óvoda és egy többségi óvoda összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barnafi, Rebeka Krisztina (2022) Óvoda-iskola átmenet Magyarországon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Becze, Dalma (2022) A szülő, mint befolyásoló tényező a gyermek sportválasztása során. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bedics, Adél (2022) Mozgásfejlesztés zenei neveléssel - zenei fejlesztés mozgással Szedlacsek Katalin: Zene-játék-öröm módszere alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bedő, Dzsenifer (2022) Előítéletek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Benkő, Dóra Alexandra (2022) Kora gyermekkori matematikai nevelés, matematikai játékok Magyarország és Románia összehasonlításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Benkőné Klára, Júlia (2022) MÓDSZERTANI SEGÉDLET GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLÉLETTEL,- AZ INTEGRÁLTAN OKTATOTT SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK SZÁMÁRA,- NÉMET KER A1 SZINTEN A TAVASZ TÉMAKÖRBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bertalan, Nikolett (2022) Az egészséges életmód megalapozása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Biró, Orsolya (2022) A pedagógusok ének-zene módszertani kultúrájának elemzése, kutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodolai, Bernadett (2022) Család- és gyermekvédelem aktuális kihívásai a Téti Kisfaludy Károly Óvoda-bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodó, Mónika Magdolna (2022) A hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár, Alexandra (2022) Anya-gyermek és az apa-gyermek kapcsolat összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borsó-Ángyán, Virág (2022) A mese szerepe a gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Breglovicsné Földesi, Judit (2022) Reformpedagógiai irányzatok hatása a XXI.század gyermekképére a szülői vélemények tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Budai, Ágnes (2022) Az óvodás korú gyermek játékszokásainak változása a Covid-19 árnyékában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Butor, Veronika (2022) A mese hatása az óvodáskorú gyermek személyiségfejlődésére többségi intézményekben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bácsay, Klaudia (2022) Gyermekkor, gyermeknevelés az 1950-es és a 2000-es években Pakodon, egy Zala megyei faluban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Békefi, Anett (2022) A kisgyermekkori neuropedagógia, mint interdiszciplináris tudomány ismeretének vizsgálata pedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

C

Clausing, Eszter (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek iskolai integrációja. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseh, Krisztina (2022) Speciális étkezési igényű gyermekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseh, Laura (2022) Erdőpedagógiával az óvodai környezeti nevelésért. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csilinkó, Marietta (2022) A VEZETŐK SZEREPE A SZERVEZETEKBEN ÉS HATÁSUK A DOLGOZÓI ELÉGEDETTSÉGRE AZ ÓVODA KÖZINTÉZMÉNYÉBEN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csillag, Alexandra (2022) A bágyogszováti gyerekek sportolása óvodán kívül. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csillagné Bíró, Dr. Katalin (2022) A népi játék hiánypótló szerepe a pedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csoboth-Róbert, Borbála (2022) A hagyományőrző nevelés jelentősége a gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csoma, Martina (2022) A mozgásfejlesztés fontos szerepe óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csonka, Barbara (2022) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének lehetőségei a zenei nevelés tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csontos-Horváth, Valentina (2022) A bábok, mint a nevelés segítői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csuka-Muszkalay, Krisztina (2022) Az eltérő fejlődés, viselkedés hátterében meghúzódó lehetséges egészségügyi problémák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csukovits, Katalin (2022) Kisgyermekes családok a pandémia szorításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csík, Andrea Mária (2022) Szülői szerepek a korai fejlesztésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csípőné Németh, Ildikó Ilona (2022) Óvodáskorú gyermekek részképesség vizsgálatai: Könnyű-e átlépni az iskola küszöbét? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czipetics-Őri, Adrienn (2022) Mozgás differenciálás az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czupy, Szilvia (2022) Környezeti nevelés-erdőpedagógia: Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermek foglalkoztatási tervezete erdei iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

D

Dancs, Mária Ildikó (2022) A flow áramlat megjelenése a kisgyermeknevelők munkájában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dankovits, Andrea (2022) Intézményen kívüli zenei nevelés lehetőségei: zenebölcsődei foglalkozások. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Deák, Noémi (2022) A munkahelyi stressz hatása, a motiváció jelentősége. A karrierváltás felé vezető út. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Domján, Nikolett (2022) Tanulási problémák prevenciója, avagy az iskolaéretlenséget mutató gyerekek fejlesztési lehetőségei óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Domnánics, Júlia (2022) A beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dorfinger, Renáta (2022) Az eltérő fejlődés sajátosságainak felismerése és kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Drobny, László (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dús-Csapó, Dóra (2022) A mozgásfejlesztés lehetőségei a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

E

Egyed, Patrícia (2022) A Covid-19 hatása a családokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Egyed, Réka Anna (2022) A mese szerepe a német nemzetiségi csoportokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

F

Falusi, Flóra Anna (2022) A gyermekneveléssel kapcsolatos vélekedések és a gyermekbántalmazás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Rebeka Szilvia (2022) Kora kisgyermekkori matematikai nevelés és tehetséggondozás a Szombathelyi Hétszínvirág Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Feiner, Róza (2022) A zenei nevelés összehasonlítása egy Állami és egy Waldorf óvodai csoportban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fekete, Tamara (2022) Testvérsorrend hatása a személyiség fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Filó, Bernát (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Finta, Kinga (2022) Pedagógiai érzékenyítés a coaching módszereivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Flórián, Ildikó (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fábri, Kinga (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fördős, Viktória (2022) Kora kisgyermekkori matematikai nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

G

Gaál, Andrea (2022) A beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gelencsér, Adél (2022) Az eltérő fejlődésű gyermeket nevelő szülők életminősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gergye, Vanessza Mária (2022) A Montessori-pedagógia ábécéje, avagy eszközei és tevékenységei – Mennyire ismerik a szülők? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gerhát, Orsolya Mária (2022) Iskoláskorú tanulók szorongásos zavarainak oldása az alapfokú zeneoktatás során. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Godina, Mónika (2022) Eltérő fejlődésű kisgyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gombási, Dorina (2022) Az eltérő fejlődés sajátosságai (sajátos nevelési igény, teljesítmény- viselkedészavar), SNI gyermek élete a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gombásné Vigh, Natália (2022) Autizmus spektrum zavarral élő gyermek és szülő kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grásel, Róbertné (2022) A gyermekvédelmi észlelő-és jelzőrendszer működése a tatabányai óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Guzmics, Mónika (2022) Környezeti nevelés a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyenge, Ildikó (2022) Tatabánya és vidéke néphagyományai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyurkovics, Dorina (2022) A mese és a jóga mint mozgásforma kapcsolata kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gácsi, Nóra (2022) Pedagógusi Attitűd Vizsgálata A Sajátos Nevelési Igényű Testvérpárok Összehasonlításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gál, Karolina (2022) Az önarckép művészete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gángóné Pogátsa, Zsanett Rita (2022) Mozgásfejlődés vizsgálata a Csodaország Óvoda, Bölcsőde és Közétkeztetést Ellátó Intézmény Pillangó csoportjában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gáspár, Csilla (2022) Agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Góczán, Nóra (2022) Kortárs meséről készült óvodáskorú gyermekek rajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Göcsei-Noszály, Enikő (2022) NŐK A MUNKAERŐPIACON ÉS A CSALÁDBAN: VÁRANDÓS NŐK HELYZETE. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Göller, Erzsébet (2022) Anya gyermek kapcsolat jelentősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

H

Hajba, Elizabet (2022) Testnevelés az óvodában: A mindennapos testnevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Harmados, Zsófia (2022) Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek integrálása többségi gyermekekkel az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Harmuth, Hanna (2022) A tehetségígéretek és a szociokulturális tényezők kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hartmann, Patrícia (2022) JÁTSSZUNK OKOSAN! – AZ ÚJ GENERÁCIÓ KIHÍVÁSAI PEDAGÓGUS SZEMMEL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hegedüs-Nosztics, Alexandra (2022) Néphagyományőrzés a XXI. században a Szombathelyi Vadvirág Óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herenkovics, Virág (2022) Az énekes népszokások szerepe a mai óvodások életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herenkovicsné Régi, Andrea (2022) FRÜHE ZWEITSPRACHFÖRDERUNG DURCH REITEN IM KINDERGARTEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anetta (2022) Téri fordulat a gyermekkortörténet kutatásában, a gyermekszoba története tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anna Viktória (2022) Óvodaügy és óvóképzés Magyarországon az 1980-as és 1990-es években, különös tekintettel a soproni képzőintézményre. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Attila (2022) Fenntartható életmód. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Fruzsina Erzsébet (2022) Keresztény nevelés jellemzői az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Krisztina (2022) Az óvodáskorú gyermekek intézményen belüli mozgástevékenységének támogatása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Petra (2022) Az információs társadalom által nyújtott új pedagógiai lehetőségek a kisgyermeknevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Petra (2022) Ritmusfejlesztés lehetőségei a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Regina (2022) Vadgazdálkodás megjelenése falusi és városi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Szabina (2022) Óvodapedagógusok fenntarthatósági kihívásai. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Tímea (2022) A korai anya-gyermek kapcsolat hatása a személyiségfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Viktória (2022) Kisgyermekkori matematikai nevelés, tehetséggondozás, projektpedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Vivien (2022) Testi nevelés, gyógytestnevelés, preventív testnevelés vizsgálata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Zsuzsanna (2022) Regeneráció a szabadidősportban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth-Bakos, Boglárka (2022) Az online illetve hibrid oktatás hatására változó pedagógusszerep konfliktusai egy dunántúli kisvárosban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth-Leszkovich, Éva (2022) Környezeti nevelés - A gyermek természeti környezete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth-Neumann, Szilvia (2022) NÉPI GYERMEKJÁTÉKOK ÁTADÁSA, NÉPHAGYOMÁNYAINK MEGJELENÉSE AZ ÓVODAI NEVELÉSBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Egyed, Aliz (2022) A beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Keszte, Katalin (2022) A tanulásban akadályozott gyermekek zenei fejlesztésének módszerei a NAT elveinek figyelembevételével (Kodály nyomán). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Husvéthné Bocskay, Éva (2022) A Nagyvázsonyi Mesevár Óvoda és Bölcsőde története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Huszár, Liza Mária (2022) A kónyi óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

I

Ihász, Klaudia Anikó (2022) Ideális munkahely a szellemi munkavállalók számára. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ihász, Krisztina (2022) Településszociológia - vidék- és falukutatás Kóny településszociológiája kiemelten a bölcsődére nézve A bölcsőde szerepe a falu életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Illés, Csenge (2022) A gyermekkép változásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Istvándi, Viktória (2022) Hagyományőrzés az óvodában a magyar népművészet megismerésével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Iván, Judit (2022) A 21. század kihívása. A fenntarthatóság, valamint a környezettudatosság vizsgálata különböző színtereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Izsánné Takács, Melinda (2022) MÁTIS KÁLMÁN KÉPZŐMŰVÉSZ BEMUTATÁSA ÉLETÚTJÁN ÉS MŰVEIN KERESZTÜL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

J

Jakab, Zsófia Réka (2022) A szexuális nevelés és a gyógypedagógia kapcsolata A szexuális nevelés megjelenése a Soproni Gyógypedagógiai Intézmények Pedagógiai Programjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jeszenszky, Dóra (2022) A Kodály-koncepció lehetőségei hazánkban és külföldön óvodáskorú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász, Anna Katalin (2022) Óvópedagógus képzés, óvónői életpálya az 1920-as években egy mikrotörténeti kutatás tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

K

Kaltenecker, Anna (2022) Kultur und Traditionspflege der Deutschen in Somor. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Katona, Fanni (2022) Multikulturelle Erziehung. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Katona, Katalin (2022) Óvodások állatcsaládrajzainak összehasonlító elemezése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kecskemétiné Törő, Anita (2022) Projektmunka alkalmazása sajátos nevelési igényű gyermekeknél. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kecskés, Bianka Henriett (2022) A környezettudatos óvodai nevelés és hatásának vizsgálata a szombathelyi Weöres Sándor Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Keller-Németh, Henrietta (2022) Gyermekrajz és művészettörténet. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kertész, Zsófia (2022) Grafikai sorozat készítése különböző technikákkal, és elemzésük technikai sajátosságaik szerint. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Keserűné Kertész, Krisztina (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Anikó (2022) FELELŐSSÉG A GYERMEKVÉDELMI RENDSZERBEN:Különösen a nevelőszülői ellátásban egy konkrét eseten keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Bernadett (2022) Az érzelmi intelligencia és a GORDON módszer eredményessége az óvodapedagógusok körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Dóra (2022) A kisgyermekkori bántalmazás negatív hatásai a személyiségfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Gabriella (2022) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss-Falusi, Ilona (2022) A gyermekjóga életmódbeli hatásainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Knipli-Kelemen, Éva (2022) Egyszer volt a textiljáték… A játékok története és a textiljátékok szerepe bölcsődés korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocis Maráczi, Nikolett (2022) A koronavírus-járvány okozta helyzet hatása az óvodai úszásoktatásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Konczér, Henrietta (2022) A LOVASTERÁPIA SZEREPE A GYÓGYPEDAGÓGIAI REHABILITÁCIÓBAN- EGY TAPASZTALT ÉS EGY PÁLYÁJA KEZDETÉN LÉVŐ LOVASTERAPEUTA SZEMSZÖGÉBŐL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kondics, Barbara (2022) A pályakezdő óvodapedagógus nehézségei a pályára lépés után - A pedagógus szakma kihívásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kossik, Dorottya (2022) ARBEIT IN EINEM DEUTSCH-HEBRÄISCHEN KINDERGARTEN SPRACHFÖRDERUNG IM WIENER LAUDER CHABAD CAMPUS. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Judit (2022) A KÖRNYEZETI NEVELÉS TEREPI LEHETŐSÉGEINEK KIHASZNÁLÁSA A MOSONMAGYARÓVÁRI LURKÓVÁR, PILLANGÓ ÉS HILDEGÁRD ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Károly Lászlóné (2022) A család és az intézményi zenei nevelés kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Laura (2022) Babócsa és környéke népi kultúrája, hagyományai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Márta (2022) Pedagógus szerepvállalása a sport és túrázás mint aktív szabadidős tevékenység alsó tagozatban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Zsolt (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Zsuzsanna (2022) Gyermeknevelés és munka: az édesanyák kettős szerepe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács-Bukovics, Szabina (2022) Óvodai zenei nevelés a neuro-tudományok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krausz, Erika (2022) Intézményi nevelésben betöltött szerepe a kortárs mesének. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krizmanits, Eszter (2022) A mese hatása az érzelmi intelligencia fejlődésére többségi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krizsány, Zsuzsanna Bettina (2022) Fenntarthatóságra nevelés az óvodában a néphagyományok aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krukicsné Gulyás, Andrea (2022) Magyar népi és helyi kultúra átadása a Csepregi Óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kubánka, Róbertné (2022) A SOPRONBAN ELLÁTOTT MENEKÜLTEK TRAUMATIZÁCIÓJA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kulcsár, Dorina (2022) Óvodáskorú gyermekek intézményes kötődéseinek vizsgálata rajzelemzéssel. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kustyán, Kata (2022) Az ünnepek, jeles napok szerepe és megjelenése az óvodai nevelés során, különös tekintettel a Waldorf-óvodákra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuti, Vivien (2022) Érzékelési rendellenesség ismérvei óvodás korú gyermekeknél / Sensory Processing Disorder, SPD/. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuti, Vivien (2022) Érzékelési rendellenesség ismérvei óvodás korú gyermekeknél. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kutiné Markotics, Dominika (2022) A gyermeki személyiség megismerése a meserajzvizsgálat eszközével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kámán, Petra (2022) Gyermekvédelmi, gyámügyi és gyámhatósági ügyek kihívásai az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Károlyi, Krisztina (2022) A kisgyermekkori zenei nevelés fontossága. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kéri-Kiss, Boglárka (2022) Kapcsolat, kötődés, kommunikáció -születéstől három éves korig-. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kóczán, Erzsébet (2022) Traumaérzékenyítés kollégiumi környezetben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kőhalminé Boszkovics, Zita (2022) Környezeti nevelés és fejlesztő pedagógia kapcsolódási pontjai a szentpéterfai iskolában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

L

Lanczinger, Fanni (2022) Borzavár hagyományai a múltban és a jelenben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lekics, Evelin Regina (2022) Az óvodai zenei nevelés Maria Montessori tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukács, Petra (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lászlóné Gurály, Anita (2022) Kemenesalja népzenéi, népdalai, népi játékai az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lászlóné Kincses, Tímea (2022) Láthatatlan, elfelejtett gyermekek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lázár, Edina (2022) Vértessomló helytörténete, nyelv- és hagyományápolása Változások az idő tükrében egy helyi német család négy generációján át. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lázár, Erna (2022) A babaúszás pozitív és negatív hatásai kisgyermekekre és szülőkre egyaránt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lékai, Dorina (2022) Sajátos nevelési igényű gyermekek képalkotó képességének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lévai, Georgina (2022) Településszociológia - vidék- és falukutatás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

M

Magyarlaki, Martina (2022) A fogyatékos gyermekek bántalmazásának felismerése, a gyógypedagógus szerepe a jelzőrendszerben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Magyarné Nagy, Enikő (2022) Erdőpedagógia lehetőségei az óvodában Erdőpedagógiai játékgyűjtemény óvodás gyermekeknek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Major, Dóra Zsófia (2022) A szülők véleménye a vegyes csoportok bevezetéséről a beledi óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Makay, Dóra (2022) Az óvodai és az otthoni környezeti nevelés összefüggéseinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Regina (2022) TÉRI TÁJÉKOZÓDÁS ÉS DOMINANCIA VIZSGÁLATA TÖBBSÉGI ÉS SZEGREGÁLT ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANULÓK KÖRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Matláry, Fanni (2022) A mozgás jelentősége az asztmás betegek életmódjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Matuszek, Virág (2022) Mozaikok az óvodai környezettudatosság kialakításának lehetőségeiből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Melega, Júlia (2022) Az óvodai kereteken kívüli zenei foglalkozások integrálása az óvodai zenei nevelésbe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mercs, Árpád Flóriánné (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Merkwart-Németh, Renáta (2022) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének hatása az intellektuális képességzavarral élő tanulóknál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mezei-Ablonczy, Péter (2022) A keresztény szellemiség megjelenítése a pedagógiai színtereken. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mező, Zsófia (2022) Környezeti nevelés sokszínűsége, a műveltségi területek komplexitása: felelősségünk a fenntarthatóságra nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mihályi, Lilla (2022) A sportos óvodapedagógus hatása a gyerekek fizikai életére és az egészségre való nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Miskolczi-Szommer, Viktória (2022) A zenei nevelés és az érzelmi intelligencia összefüggéseinek kutatása kora kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Enikő Emese (2022) A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség felismerése, kezelése óvodában és az általános iskola alsó tagozatában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Laura (2022) A viselkedészavar sajátos megjelenési formái, ezek felismerése, integrálásának lehetőségei óvodai színtéren játékkal, mesével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Veronika (2022) Montessori világa a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár-Horváth, Bernadett (2022) Dualizmus kori nőnevelés, a Nemzeti Nőnevelés folyóirat tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnárné Fésüs, Linda (2022) Család és gyermekvédelem a pedagógiai munkában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mánomics, Péter (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márkus, Viktória Eszter (2022) Három óvodapedagógus generáció pedagógiai munkásságának összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márton, Zsuzsanna Ágnes (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Máté, Ivett (2022) Pedagógus jelöltek pályaképének alakulása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mázi, Judit (2022) XXI. századi jelentősebb gyermekvédelmi problémák Magyarországon az oktatásban és a gyermekvédelem rendszere. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mädl, Petra (2022) A koronavírus hatásai a gyermekek életére. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Enikő (2022) Településszociológia-Csorna város kutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

N

Nagy, Bernadett (2022) KEZDŐ PEDAGÓGUSOK ÉS AZ ÉLETPÁLYAMODELL VIZSGÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Erika Julianna (2022) A bábjáték fejlesztő hatásai az óvodáskorú kisgyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Fruzsina (2022) Muscularis dystrophias gyermek korai fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Kitti Ildikó (2022) Zoopedagógia: Fókuszban a Veszprémi Állatkert. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Krisztina Dorottya (2022) A gyámügyi igazgatás kihívásai a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Luca (2022) Az edző és sportoló kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Violetta (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Fábián, Zsanett (2022) A mese hatása az iskoláskorú gyermek személyiségfejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Hartai, Andrea (2022) Az állatasszisztált terápia alkalmazási területei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Kun, Fruzsina Anna (2022) HOGYAN SEGÍTHETJÜK A GYERMEKEKET A SIKERES BOLDOG ÉLETHEZ AZ ÓVODAI NEVELÉS SORÁN? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Vozár, Violetta (2022) Nyelvtanulás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemcsics, Róza (2022) A Kokas pedagógia hatása az óvodáskorú gyerekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemes, Nóra (2022) Családi viszonyok és nemi szerepek változásai Különös tekintettel a nagyszülők napjainkban betöltött szerepére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nyerges, Edina (2022) A zenei nevelés pozitív hatásai a különböző életkori szakaszokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nyeste, Mária Irén (2022) Beiskolázva - Diagnózistól az intervencióig első osztályban –. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nyári, Csabáné (2022) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése, kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Náriczáné Hajdu, Andrea (2022) A művészet-pedagógia hatásai többség intézményekben The effects of art pedagogy in majority institutions. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Anett (2022) Iskolaérettség (iskolai sikeresség előrevetítése) az iskolába lépő első osztályosok elemi alapkészségeinek fejlettsége tükrében - egy DIFER mérés tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Anna (2022) A Grimm mesék hatása az óvodás gyermekek lelki világára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Erika (2022) Mentorműhely Gyógypedagógus Szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Gyuláné (2022) Tanulói attitűd vizsgálat a mindennapos testnevelésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Letícia (2022) Anyának lenni egy életen át. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Nikolett (2022) A Korán értékrendszere a multikulturális hátterű nevelési intézmények tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Réka Mária (2022) CUKORBETEG GYERMEK BEFOGADÁSA AZ ÓVODÁBA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Szabina (2022) Az életmód, a mentalitás változásai Játék és szabadidő a középkorban és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Zita (2022) Montessori és a zene pedagógiája kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Zoltán (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh-Izsák, Csilla (2022) Kitolódó gyermekvállalás és annak következményei napjainkban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

O

Oláh, Csilla (2022) Érzelmi intelligencia óvodáskorban:Konfliktuskezelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Orbán-Csog, Tímea (2022) Két piacvezető multinacionális cég vállalati képzésének összehasonlítása. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Orosz-Bergmann, Kincső (2022) Tizenévesek traumái és addikciói. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

P

Pajer, Brigitta (2022) Gyermekek személyiségi jogai a XXI. századi Magyarországon, a média világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Palkó, Emese (2022) Gyermekkori traumatizációk felmérése óvodás-korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Palusek, Fanny (2022) Környezettudatos gyermeknevelés Bicskén és környékén. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Károly (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pasics, Fanni (2022) Az óvodán kívüli mozgásfoglalkozások hatásai a gyermekek képességeire. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pataki-Simon, Zsuzsanna (2022) A család szerepe a gyermekek sportolási hajlandóságában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pavelka, Klaudia (2022) AZ ÖSZTÖNZÉSMENEDZSMENT VIZSGÁLATA AZ IFJÚ ÉS FIATAL FELNŐTTKORÚ MUNKAVÁLLALÓK KÖRÉBEN: Hogyan tartsuk meg cégünknél az Y és Z generációba tartozó munkavállalókat 2022-ben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Petrovics, Nóra (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrált nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pillisz, Réka (2022) Gyógyúszás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér, Barbara (2022) Óvodapedagógiai kutatások-Pályakezdő pedagógusok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér, Katinka (2022) Az óvodapedagógus professzió mai kihívásai- A kezdő pedagógus. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér, László (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Placskóné Horváth, Márta (2022) Projektmódszer alkalmazása a bölcsődei nevelői munka során. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Plausevszkiné Dobos, Diána (2022) Az egészséges táplálkozás megalapozása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Polgárdi, Rebeka (2022) Mozaikok a zalaegerszegi középfokú óvónőképzés történetéből 1974 és 1989 között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pongrácz, Nikolett (2022) Apa-gyermek kapcsolat a fejlődésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pongrácz, Réka (2022) Zweisprachigkeit im Kindergartenalter, Vorstellung der Audi Hungaria Kindergarten und seiner sprachlichen Konzeption. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Poór, Melánia (2022) A pedagógus szerepe és felelőssége a kisgyermekkori zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pulai, Fanni (2022) Korai másodnyelv-fejlesztés bölcsődés korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Purgai, Barbara (2022) A gyermekdalok és a mozgásos foglalkozás hatása a bölcsődés korú gyermekek pszichológiai és testi fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Páncél, Dorina (2022) Az élő- és digitális mesék értelmezése, valamint hatása az óvodás korú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pék, Alexandra (2022) A projektpedagógia megvalósításának lehetőségei az óvodában a pedagógusok véleménye alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Péter- Kovács, Tünde (2022) Egy erdei óvoda megvalósításának lehetősége a szanyi óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pócza-Deli, Franciska (2022) Frühe Deutschsprachförderung durch Märchen in Nationalitätendkindergärten anhand von einem eigenen Praxisbeispiel im Sonnenschein Kindergarten in Agendorf. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

R

Rabi, Laura (2022) Matematikai nevelés az óvodában és az iskolakezdés matematikai elvárásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rajnai, Berta Anna (2022) Szülők motivációja katolikus óvoda választása során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Riba-Máthé, Ivett Edina (2022) A Győri Mosolyvár Óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rolandné, Czibók (2022) A gondolkodás fejlődése és fejlesztése óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rudalics, Dorina Edina (2022) A szülők gyermeknevelési attitűdje és módszerei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rába, Rebeka (2022) Játéktevékenységek és játékeszközök az 1940-es évektől napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ráczné Kurucz, Szilvia (2022) A mosonmagyaróvári állami óvodák környezettudatos nevelésének hatása a családok környezettudatosságára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádulyné Hári, Krisztina (2022) Gondolkodásfejlesztés a projektpedagógia tükrében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Réfi, Noémi (2022) A család szerepe a gyermeknevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Révai, Andrea (2022) A ZENE TERMÉSZETES EREJÉVEL... Az ének-zenei nevelés meghatározó szerepe kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

S

Sabjanics, Vivien (2022) Egészséges életmód megalapozása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schey, Dóra (2022) A gyermek és kortárs bántalmazás háttere, annak miértjei és folyamatai - Mennyire ismeretes és használatos a gyermekvédelmi jelzőrendszer? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schlemmer, Eszter (2022) Az egyedüli gyermekek, testvérek és ikertestvérek átmeneti tárgyválasztása, annak összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schmidt, Diána (2022) Gyermekvédelem az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schmitzhofer, Ramóna (2022) Az óvodapedagógusok és a szülők közötti kommunikáció. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sebestyén, Péter (2022) Az óvodáskorú gyermek vizuális és orientációs részképességfejlesztése a képzőművészet eszközeivel. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simocskó, Ilona (2022) Az óvodáskorú gyermekek prevenciós és korrekciós fejlesztése. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Diána (2022) A vers és a mondóka szerepe az óvodás korú gyermek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Xénia (2022) MAGYAR NÉPMESÉK ÁLTAL A GYERMEKI LÉLEKHEZ. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sokorai, Orsolya Katalin (2022) A Márvány Óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somlóiné Máhr, Zsuzsanna (2022) A NÉMET NEMZETISÉGI IDENTITÁS, NYELV ÉS KULTÚRA TOVÁBBADÁSÁNAK KERETEI ÉS LEHETŐSÉGEI VÉRTESSOMLÓN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soós, Bernadett (2022) A mesepedagógia alkalmazási lehetőségei a gyógypedagógia világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Speier, Liza (2022) Entstehung der frühkindlichen Zweisprachigkeit in institutioneller Umgebung in Ungarn. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stinner, Zsuzsanna Viktória (2022) A tudatos jelenlét és a lelki egészség összefüggéseinek vizsgálata az óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stummer, László Ernő (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Bernadett (2022) Segíts kérlek, hogy mások is megértsék lelkem hangjait! Zeneterápia, mint komplex fejlesztés az autizmus spektrum zavarral küzdök megsegítésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Eszter (2022) Ungarndeutsche Traditionspflege in ungarischen Kindergärten - mit besonderer Hinsicht auf den Kindergarten Wandorf. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Margit Gyöngyi (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Zsófia (2022) Toborzás a rendvédelmi szerveknél, különösképp a Magyar Rendőrségen. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó-Virág, Enikő (2022) A gyermekek kötődésrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabóné Beke, Beáta Ágota (2022) A Groupama Biztosító toborzási és kiválasztási rendszere. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabóné Németh, Zsuzsanna (2022) Gyermeket nevelő apák (Apák szerepe a gyermeknevelésben). MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, András (2022) Kinetikus iskolarajz vizsgálata SNI tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, Ágnes Julianna (2022) Néphagyományőrzés az óvodában az Így tedd rá! módszer tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szegedi, Barbara (2022) Az ősi hitvilág elemei a magyar varázsmesékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szegedi, Gina Szimonetta (2022) A Zöld Óvodák vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szeibert, Renáta (2022) A gyermekek világa és az idegen nyelv. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szerencse, Imréné (2022) RÁBAKÖZTŐL A NÉPHAGYOMÁNYŐRZŐ ÓVODÁIG. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szferléné Dénes, Pálma Ágnes (2022) Trauma-tudatos elvek megjelenése a közösségi szociális munkában, biztonság, bizalom, választás, együttműködés, felhatalmazás. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szilágyi, Regina (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek pedagógiai sajátosságai a nevelési és tanítási folyamatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szolanics, Evelin (2022) Hagyományőrzés a Nyírségben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szőke, Petra Tünde (2022) A szóban mondott mese szerepe az audiovizuális eszközök világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szőlősi, Júlia (2022) A MESE HATÁSA A LÉLEKRE, FEJLŐDÉSRE,AZ ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK ÉLETÉBEN,A TÖBBSÉGI INTÉZMÉNYEKBEN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szűcs, Éva (2022) A kisgyermekkori beszédfejlődés és a média hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sándor, Tamás (2022) Az oktatók és a tanulók mentorálása a szakképzésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Süle, Réka (2022) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

szegner, krisztian (2022) Családi vállalkozások utódlása a kkv szektorban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

T

Takács, Luca Zsófia (2022) Óvodáskorú gyermekek játékválasztásának elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tangl, Klaudia (2022) Az óvodai befogadás elősegítése zenével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tarnai, Katalin Ilona (2022) Összefüggő egyéni tanítási gyakorlatot végző hallgatók mentorálása a Berzsenyi Dániel Evangélikus Gimnáziumban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tasnádi-Németh, Petra (2022) A Rett szindróma sajátosságai, egy eset bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tkalics, Eszter (2022) Komplex művészeti nevelés az óvodában Kokas Klára zenepedagógiai programjának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tricsli, Petra (2022) Gyermeki önismeret fejlesztése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Truszkáné Dávidházi, Zsuzsanna (2022) Tata művelődéstörténete a reformkorban. Diákélet a piarista rendházban Splény Béla emlékiratai alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Turbók, Mónika (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Turbók, Mónika (2022) A környezettudatosság kialakításának lehetőségei a Székesfehérvári Szakképzési Centrum Bugát Pál Technikumában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóber, Brigitta (2022) Tanulóközösségek vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Adrienn (2022) Az iskolai bántalmazás jellemzői a diákok és a tanárok nézőpontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Alexandra (2022) Az óvoda-iskola átmenet problémái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Barbara (2022) Advanteges and Disadvanteges of Childhood Bilingualism and Bilingual Methods in Kindergarten and Family. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Cintia (2022) Erdei iskola meghatározó szerepe és helye a környezeti nevelésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Csenge (2022) Intergált óvodák: Tipikusan fejlődő gyermekek hozzáállása sérült társaikhoz és vélekedése a betegségekről. Az óvodapedagógus szerepe az elfogadásra nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Edina (2022) Ünnepek, jeles napok, népszokások a városi és falusi óvodai nevelés keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Enid (2022) A rábapatonai óvoda múltja és jelene. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Mercédesz Debóra (2022) Mozgásfejlesztés lehetőségei a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Réka (2022) Agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Zoltán Zénó (2022) A játékosok részéről a teljesítményfokozás érdekében elvárt edzői magatartás röplabda mérkőzéseken. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Zsuzsanna (2022) Az énekes népszokások szerepe a mai kisgyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóthné Szakály, Lilian Mária (2022) Traumaérzékenyítés az iskolában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Dorina Andrea (2022) Tanulásban akadályozott gyermekek szociális integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Lilla (2022) Hagyományőrzés lehetőségei a Tapolca és környékbeli óvodások körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

U

Ujj-Bereznyák, Anita (2022) THE BILINGUAL CHILDREN’S EARLY LANGUAGE ACQUISITION IN MIXED LANGUAGE FAMILIES. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Unger, Vivien Éva (2022) A pedagógiai intézményekhez fűződő kapcsolatban szerepet játszó bipoláris élmények összehasonlító vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

V

Vaizer, Laura (2022) Mozgássérült gyermekek úszásoktatása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vajcs, Vivien (2022) A kora gyermekkori fogalmi gondolkodásnak vizsgálata rajzképek alapján. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Valentin, Sándor Istvánné (2022) A tánc, néptánc és a népi gyermekjáték szerepe az óvodai testnevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vancsura, Zselyke Hanna (2022) Óvodáskorú gyermekek a társadalmi krízisek idején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Enikő (2022) Korai fejlesztés megvalósulása a bölcsődei integrációban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Katalin (2022) Részképességek és fejlesztési lehetőségeik kisiskolás korban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vassné Simonics, Piroska (2022) A tanulók pályaválasztási elképzelései az állami és az egyházi fenntartású általános iskolákban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vecsei, Lilla (2022) Az Adhd-s gyerekek viselkedéskultúrájának alakulása a rendszeres tesmozgás eredményeként Alternatív mozgásterápiás módszer bemutatása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Venekei, Ildikó (2022) A zene érzelmi hatása az óvodapedagógusok lelki egészségére a "burnout" prevenciójának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Viczina, Andrea (2022) Gyermekvédelmi gondoskodásban nevelkedettek társdalmi integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vida, Fruzsina (2022) Elvált szülők gyermekének lenni,avagy a válás hatása a gyermekek lelki fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vlasich, Dóra (2022) A néphagyományok átörökítése a csepregi óvodában, különös tekintettel a jeles napokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vranekné Juhász, Hedvig Ágnes (2022) A fazekasság hagyományőrzésének lehetőségei napjainkban : A csákvári fazekasság jelene. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vravuska, Zsófia (2022) Hangszerhasználat lehetőségei az óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Váradi, Emese (2022) Család-, és gyermekvédelem aktuális kihívásai a pedagógiai munkában ezenbelül: A Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata által vezetett bölcsődei és óvodai gyermekvédelmi jelzőrendszer kiértékelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vég, Veronika (2022) Gyermekkori ártalmas élmények (bántalmazás, elhanyagolás) következményei, felismerése, megelőzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh, Cecília (2022) Innovációk az oktatásban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vérti, Kitti (2022) Néptánc, mint az óvodai testnevelés eszköze. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vörös-Bene, Vivien (2022) Otthonkészített játékok, textil játékok tervezése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vörösházi, Kinga (2022) Kokas Klára pedagógiájának alkalmazási lehetőségei a bölcsődei zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

W

Wilfing, Edit (2022) "Az égig érő fa" A népmesék szerepe a kora serdülőkori személyiségfejlődésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Z

Zalán-Fecser, Zsuzsanna (2022) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zsenák, Zsuzsa (2022) Az óvodai tornaterem, tornaszoba kapcsolata a gyermekek óvodán kívüli mozgástevékenységével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Á

Árvai, Boglárka (2022) ATIPIKUS NEVELÉS ÉS OKTATÁS – MŰHELYMUNKA A FELHŐTÁNCOLÓ KREATÍV MŰHELYBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

É

Élő-Tama, Adrienn (2022) Differenciálás és tehetségfejlesztés a korai másodnyelv elsajátítása területén. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Fri Mar 29 09:46:51 2024 UTC.