Környezeti nevelés-erdőpedagógia: Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermek foglalkoztatási tervezete erdei iskolában

Czupy, Szilvia (2022) Környezeti nevelés-erdőpedagógia: Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermek foglalkoztatási tervezete erdei iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of DOLGOZAT.pdf] PDF
DOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a környezeti nevelést különösen az erdőpedagógia bemutatása, valamint a Beilleszkedési, Tanulási, Magatartási Nehézséggel küzdő óvodáskorú gyermekek, tanulók fejlesztő foglalkozásainak tervezetét az erdei iskolai pedagógiai program keretein belül kívánja bemutatni. Kiemelten az erdőpedagógia gyakorlati alkalmazására a kaszópusztai Vadász Göri Erdei iskolán keresztül kerül bemutatásra. Az utóbbi években megnövekedett az igény a környezettel, természettel harmonizáló szemléletmód és környezettudatos életvitel kialakítására, a természet megismerésére. Úgy gondolom elsősorban saját lakhelyünk és környékének természeti és kulturális értékeinek megismerése az első lépés abban, hogy környezetünkkel megismerkedjünk, majd onnan távolodva, más tájak megismerésével bővíthetjük tudásunkat.

Magyar cím

Környezeti nevelés-erdőpedagógia: Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermek foglalkoztatási tervezete erdei iskolában

Angol cím

ENVIRONMENTAL EDUCATION AND FOREST PEDAGOGY

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hartl, Éva
egyetemi docens PhD

Helyi kari azonosító

BPLFDFH

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Szilvia Czupy
Dátum: 20 Már 2023 10:22
Utolsó módosítás: 08 Szep 2023 10:06
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/9676

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet