Entstehung der frühkindlichen Zweisprachigkeit in institutioneller Umgebung in Ungarn

Speier, Liza (2022) Entstehung der frühkindlichen Zweisprachigkeit in institutioneller Umgebung in Ungarn. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_speierliza_qjnhkp.pdf] PDF
szakdolgozat_speierliza_qjnhkp.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (536kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a fogalommagyarázat után (amiben az anyanyelv, első nyelv, második nyelv, idegennyelv, tanulás és elsajátítás fogalmakat magyarázom meg) német- és magyarnyelvű szakirodalmak és a saját kutatásom segítségével mutatom be a módszereket, amikkel kisgyermekek könnyebben elsajátíthatnak egy második nyelvet intézményes környezetben. A kutatásom során készült interjúk alapján összehasonlítom két óvoda idegennyelvi nevelését, majd a kérdőívemben megkérdezett pedagógusok válaszait összehasonlítva bemutatom, milyen módszerek segítségével és milyen eredményekkel működik napjainkban Magyarországon a korai idegennyelvfejlesztés.

Magyar cím

A korai kétnyelvűség kialakulása intézményes keretek között Magyarországon

Angol cím

Emergence of early childhood bilingualism in institutional settings in Hungary

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Német nemzetiségi óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Pásztor, Enikő
Adjunktus, PhD

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Liza Speier
Dátum: 24 Okt 2022 07:04
Utolsó módosítás: 15 Szep 2023 06:38
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8876

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet