Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 303.

Csajkás, Rita (2023) Pályaválasztás a Győri Szakképzési Centrum Jedlik Ányos Gépipari és Informatikai Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma tekintetében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Katalin (2023) Gondolkodás fejlesztés matematikai tartalommal a tanulási zavarok csökkentésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ughy-Szabó, Barbara (2023) Az óvoda értékközvetítő szerepének hatása a családi normarendszerre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kántor, Zsuzsanna (2023) Az óvodás gyermek tanulási folyamatairól alkotott nézetek a 20. század második felétől napjainkig. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gritzné Pápai, Eszter (2023) Bölcsődei szakmai szabályozók és megvalósulásuk vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Riesing, Hanna (2023) Játék a matematika? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Tímea (2023) Matematikai nevelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Madarász-Ősze, Beáta (2023) Más gyerekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseténé Merkó, Zsuzsanna (2023) A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL TAPASZTALATAI, EREDMÉNYEI ÓVODAPEDAGÓGIAI KUTATÁSSAL BIZONYÍTOTTAN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth-Fülöp, Mónika (2023) Tanulásmódszertani lehetőségek a fejlesztőpedagógus munkájában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balta-Fogl, Bernadett (2023) Tehetségpontok hazánkban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Eszter (2023) Tehetségígéretek és tehetséggondozás az óvodában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ambrus, András (2023) A gyermeki szabadság és önállóság vizsgálata óvodáskorban, a hazai pedagógiai gyakorlat és egy skandináv példa alapján. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fábián, Edina (2023) A kisgyermekkori fejlődés támogatása az átmenetek fókuszából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas-Fekete, Julianna (2023) Élményközpontú óvodai nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Halvax, Julianna (2023) A motiváció vizsgálata kisiskolás korban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Mirjam (2023) Óvoda és a család kapcsolatrendszere az óvoda-iskola átmenet tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Placskóné Horváth, Márta (2022) Projektmódszer alkalmazása a bölcsődei nevelői munka során. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Bernadett (2022) KEZDŐ PEDAGÓGUSOK ÉS AZ ÉLETPÁLYAMODELL VIZSGÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh, Cecília (2022) Innovációk az oktatásban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rolandné, Czibók (2022) A gondolkodás fejlődése és fejlesztése óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sándor, Tamás (2022) Az oktatók és a tanulók mentorálása a szakképzésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Alexandra (2022) Az óvoda-iskola átmenet problémái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér, Katinka (2022) Az óvodapedagógus professzió mai kihívásai- A kezdő pedagógus. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádulyné Hári, Krisztina (2022) Gondolkodásfejlesztés a projektpedagógia tükrében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márkus, Viktória Eszter (2022) Három óvodapedagógus generáció pedagógiai munkásságának összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Viktória (2022) Kisgyermekkori matematikai nevelés, tehetséggondozás, projektpedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Benkő, Dóra Alexandra (2022) Kora gyermekkori matematikai nevelés, matematikai játékok Magyarország és Románia összehasonlításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fördős, Viktória (2022) Kora kisgyermekkori matematikai nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Rebeka Szilvia (2022) Kora kisgyermekkori matematikai nevelés és tehetséggondozás a Szombathelyi Hétszínvirág Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rabi, Laura (2022) Matematikai nevelés az óvodában és az iskolakezdés matematikai elvárásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kecskemétiné Törő, Anita (2022) Projektmunka alkalmazása sajátos nevelési igényű gyermekeknél. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Breglovicsné Földesi, Judit (2022) Reformpedagógiai irányzatok hatása a XXI.század gyermekképére a szülői vélemények tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóber, Brigitta (2022) Tanulóközösségek vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Illés, Csenge (2022) A gyermekkép változásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Prégler, Krisztina (2022) A pénzügyi kultúra vizsgálata az elsőéves egyetemisták körében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Tarnai, Katalin Ilona (2022) Összefüggő egyéni tanítási gyakorlatot végző hallgatók mentorálása a Berzsenyi Dániel Evangélikus Gimnáziumban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Harmuth, Hanna (2022) A tehetségígéretek és a szociokulturális tényezők kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barnafi, Rebeka Krisztina (2022) Óvoda-iskola átmenet Magyarországon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér, Barbara (2022) Óvodapedagógiai kutatások-Pályakezdő pedagógusok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grau, Angéla (2021) Sajátos nevelési igényű tanulók kompetenciaalapú oktatása a szakképzésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranyai, Mihály (2021) Saint-Exupéry kontra Erasmus – Avagy meddig jó a tanulásban akadályozottak általános iskolai integrációja? MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Táncsics Zoltánné Leidgeb , Erzsébet (2021) A BENEDEK ELEK PEDAGÓGIAI KAR VÉGZŐS ÉS JELENLEG GYAKORNOK HALLGATÓINAK NÉZETEI A PÁLYAKEZDÉSRŐL ÉS A PÁLYÁRA SEGÍTŐ GYAKORNOKI RENDSZERRŐL. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kassainé Schmuck, Vivien (2021) Soproni SZC Handler Nándor Mentor Protokoll. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ihász, Judit (2021) Kora gyermekkori tehetséggondozás és az óvodai tehetségműhelyek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Antal, Ágnes (2021) Az AFGÉS-MÓDSZER alkalmazása a pedagógiai fejlesztés során. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Király , Judit Katalin (2021) Az Eötvös József Evangélikus Gimnázium, Egészségügyi Technikum és Művészeti Szakgimnázium mentorprogramja (Alapvetések). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jahn, Ann-Sophie (2021) Gyermekek és az óvodapedagógusok személyiségvonásainak profilozása és egymáshoz illesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Határ, Veronika Henrietta (2021) Hátrányos helyzetű gyerekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóthné Nagy, Réka (2021) Kezdő pedagógusok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Talabér, Cintia (2021) Kora gyermekkori matematika, matematikai játékok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anita (2021) Koragyermekkori matematikai fejlesztés szülői szemmel a COVID alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hóbor , Dorina (2021) Pedagógiai innováció az óvodában - Az éjszakai óvoda ötlete Szolnokon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Anita (2021) A Projektmódszer alkalmazása az óvodai nevelésben-Márton napi projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh , Nóra (2021) Tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász, Alexandra (2021) A gyermekkép, gyermeklét vizsgálata az 1950-60-as évek magyarországi óvodáiban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Krisztina (2021) A két és fél éves korú gyermekek óvodáztatási körülményei. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Benedek, Borbála (2021) A magyar és az írországi óvodák összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pappné Balogh , Éva (2021) Én a szívemmel látlak,de elég ennyi?Attitűdvizsgálat óvodapedagógusok körében a sajátos nevelési igényű gyermekekkel kapcsolatosan. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ambrus, András (2021) A norvég és a magyar óvodai nevelés összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Janzsó, Dóra (2021) Önreflexió az óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Gyurisán, Szabina (2021) A preventív és intervenciós mentorálás szerepe a pedagógusok pályán maradásában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranyai, Dóra (2021) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - A Húsvét kincsei projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kántor, Zsuzsanna (2021) A túlélés záloga - Koragyermekkori tanulás és a környezet hálózatossága. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Maurer , Ildikó Teréz (2020) A homogén és heterogén óvodai csoportok összehasonlítása az óvoda – iskola átmenet tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Erdősi-Török, Dóra (2020) A pedagógus életpályamodell- A portfóliókészítés tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berényi , Zsuzsanna (2020) Az óvodás korú gyermek mérési és megfigyelési lehetőségei az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése érdekében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss-Huszta, Pálma (2020) KOMPETENCIAALAPÚ DIGITÁLIS KÉMIAOKTATÁS AZ „ÚJ GENERÁCIÓ ISKOLÁJÁBAN”. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mesics, Rebeka (2020) Kisgyermekkori mozgásos és tánctehetségek a szülők és a táncoktatók szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss-Kovács, Adrienn (2020) Kora gyermekkori matematikai nevelés, matematikai játékok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Áldott, Mária (2020) Kulcskompetenciák fejlesztési lehetőségei matematika órán. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács-Szabó, Beatrix (2020) Külső világ tevékeny megismerése környezeti- és matematikai műveltségtartalommal, egy környezettudatos "Zöld Óvodában". BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mórocz, Tímea (2020) Matematikai fejlődés és nevelés koragyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Polán , Rebeka (2020) Montessori szellemiségű hazai óvodák összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jancsek-Szikra, Ágnes (2020) Montessori óvodák Ausztriában - Csendgyakorlatok a Montessori-pedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koloszár, Balázs (2020) A SZIG ÖKO lábnyom című projekt megvalósulása a Soproni Széchenyi István Gimnáziumban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barnafi , Rebeka Krisztina (2020) A Tatabányai Német Nemzetiségi Óvoda és a Berlini Kita "Melodie" Óvoda összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Brigitta (2020) A gyermekkép változása az őskortól napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soósné Papp, Krisztina (2020) A projektmódszer óvodai alkalmazása - „Az építkezés, a munkagépek világa" című projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Árki, Bianka (2020) Óvodából az iskolába - Az iskolakezdés kérdései szülői szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Frigyné Kiss, Éva (2020) Óvodából iskolába - Az átmenet problémáinak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Voltnerné Rudolf, Anita (2019) A FREINET-TECHNIKÁK MINT A MUNKASZOCIALIZÁCIÓT ELŐSEGÍTŐ MÓDSZEREK A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK OKTATÁSÁBAN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh, Tiborné (2019) A pedagógiai asszisztens munkája az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csóka, Lea Tünde (2019) VIGYÁZAT, NEM JÁTÉK – XXI. SZÁZAD DIGITÁLIS ESZKÖZEINEK HATÁSAI AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEKRE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

HORVÁTNÉ SZEGH, ZSÓFIA (2019) AZ ÓVODAKEZDÉS NEHÉZSÉGEI, MEGOLDÁSAI PEDAGÓGUSI ÉS SZÜLŐI SZEMMEL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Dorottya (2019) Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kissné Dernóczi, Edit (2019) Egy szakgimnáziumi osztály születése az iskola falai között. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vida, Brigitta (2019) Egyházi fenntartású óvodák Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sipos, Karola Anna (2019) Gyermekjátékok története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szonda, Noémi Judit (2019) Hagyományőrzés a magyar és az erdélyi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Milkovics, Veronika (2019) "Hajtás sarjad gyökeréből" Az idős-gyermek kapcsolat jellemzői és a két generáció intézményes összehangolása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács , Andrea (2019) Innováció a fejlesztő pedagógiában-Matematikai készségek és képességek fejlesztése konstrukciós játékokkal. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szládovics, Bálint (2019) „Levegőt!”: A középfokú oktatásban tevékenykedő pedagógusok kívánatos működése. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schwarczné Nagy, Loretta (2019) A PROJEKTMÓDSZER ELMÉLETE ÉS GYAKORLATA AZ ÓVODÁBAN – „ILYENEK A TEHENEK?” PROJEKT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soós, Júlia (2019) Projekt módszer Gyertek haza, ludaim! projekt bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bagi, Éva (2019) Projektmódszer az óvodában: "Tó vize, tó vize csupa nádszál" projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csomortány, Zsuzsa (2019) A TEHETSÉG KORAI FELISMERÉSE ÉS A TEHETSÉGGONDOZÁSA A BAJI NÉMET NEMZETISÉGI ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Griffin-Szabó, Szilvia (2019) TEHETSÉGFELISMERÉS ÉS TEHETSÉGGONDOZÁS A PÁPAI VÁROSI ÓVODÁK ERZSÉBETVÁROSI TAGÓVODÁJÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Mercédesz (2019) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Zsófia Erzsébet (2019) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Dóra (2019) Tehetségfelismerés, tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czibók, Rolandné (2019) Tehetségígéretek gondozása a művészeti alternatív program szellemében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Dóra (2019) Waldorf-pedagógia Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh , Petra (2019) A kezdő pedagógus karrierépítési nehézségei és társadalmi megítélése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Petróné Albert, Anna (2019) A kezdő pedagógus nehézségei és a mentorálás szerepe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Regényi, Hajnalka (2019) A kisgyermekek matematikai nevelésének útjai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Dóra (2019) A mentorálás kiemelkedő szerepe az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pacsné Czirókai, Zsuzsa (2019) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Kertész leszek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Boros, Éva (2019) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Tavaszi szél vizet áraszt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Usztin, Andrea (2019) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában-Kezünk alatt születik a könyv. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, Bianka Éva (2019) Óvodai nevelés játékkal, mesével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kánnár, Edina (2018) Az óvodai matematikai tapasztalatszerzés a szülők szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Katalin (2018) Az óvodáskorú játékokban, tevékenységekben rejlő matematika a pedagógusok szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bojtos, Rita (2018) "Blokkolásgátló" – a kisgyermekkori szorongás pedagógiai okai, befolyásoló tényezők. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Magyarné Sághi, Cecília Gizella (2018) A Freinet-pedagógia óvodai adaptációi három magyarországi Freinet-óvoda összehasonlításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dömötör, Marcell (2018) Férfi óvodapedagógusok szerepe az óvodai életben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Enikő (2018) Gyermekjátékok története - a LEGO és modernkori változata, a MINECRAFT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Georgina (2018) Gyermekjátékok története: a hintaló. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Timár, Diána (2018) Kooperatív technikák alkalmazása a pedagógiában – Termőhelyismerettan gyakorlatok az erdészeti szakképzésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baráth, Barbara (2018) Különbségek és hasonlóságok a magyar és német óvodáztatás rendszerében két óvodai program bemutatásán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hérics-Korompai, Zsófia (2018) Lego-matek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Torma, Mónika (2018) A Montessori pedagógia és a Montessori eszközök mai változatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Regina (2018) Montessori óvodák a szülők szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Cintia Katalin (2018) Mosonmagyaróvári óvodák összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Timár, Diána (2018) Portfólió (tanári). MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tancsics, Laura Bernadett (2018) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Edina (2018) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban – képzőművészeti tehetségek gyermekkorának összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koller, Tímea (2018) Tehetséggondozás, mint a roma gyermekek szociális felzárkóztatásának eszköze. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hóbor, Dorina (2018) Versengés? Elkerülés? Kompromisszum? – Pedagógusjelöltek és pályakezdő óvodapedagógusok nézetei a konfliktusokról és azok kezeléséről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Placskóné Horváth, Márta (2018) A bölcsődés kori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés a kisgyermeknevelők szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mester, Anna (2018) A családi bölcsőde – mint alternatív lehetőség a gyermekek napközbeni ellátására. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koloszár, Lívia (2018) A játék szerepe a gyermek életében – a LEGO története és alkalmazhatósága. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szombath, Donáta (2018) A kompetencia alapú óvodai nevelés integrációs sajátosságai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Rebeka (2018) A korunk elvárásainak megfelelő családi bölcsőde. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marton, Réka (2018) A magánóvoda, mint az intézményes kisgyermeknevelés alternatívája – a szombathelyi Csodavár Óvoda. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csutak, Renáta (2018) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában – "Az idő" projekt bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pál, Csilla (2018) A szülők gyermekképe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barcza, Sára (2018) Óvodai tehetséggondozás az "Így tedd rá" program keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somogyiné Komora, Gabriella (2018) AZ ÓVODA ÉS A CSALÁD KAPCSOLATRENDSZERE A NAPIREND ÉS A SZOKÁSREND TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Györe, Ákos (2018) Antropozóf nevelési szellem nemzetközi dimenziói. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somogyi, Krisztina (2018) MAGYARORSZÁGI FREINET ÓVODÁK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE – KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A TEHETSÉGGONDOZÁSRA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Zsolt (2018) OUTIZMUS” - A SZEMÉLYES TÉR JELENTŐSÉGE AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVARRAL ÉLŐ ÉS NEUROTIPIKUS FIATALOK EGYÜTTNEVELÉSÉBEN ÉS OKTATÁSÁBAN EGY PEDAGÓGIAI INNOVÁCIÓ ELEMZÉSE. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lajkóné Horváth, Katalin (2018) TEHETSÉGGONDOZÁS AZ ÓVODÁBAN Tehetséggondozó foglalkozások nagycsoportban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koródi, Júlia (2017) Az óvodai nevelés a művészetek eszközeivel nevű pedagógiai program gyakorlata és a megvalósítás tapasztalatai a mosonszentmiklósi Kormos István Óvoda és Egységes Óvoda-Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Járay, Ninetta (2017) Az óvodapedagógusi attitűd. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zsebedics, Viola Anna (2017) Az óvodában megvalósuló matematikai nevelés a hallgatók szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takács, Bernadett Diána (2017) Az óvodáskorú gyermekek tehetséggondozási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Buzásiné Gulyás, Annabella (2017) A Freinet- és a Waldorf-pedagógia összehasonlító elemzése óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Belme, Beáta (2017) Freinet-pedagógia összehasonlító elemzése a pedagógiát alkalmazó óvodák tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Réka (2017) Freinet-szellemű óvodák összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lessi, Barbara (2017) „Gyerekjáték" - a Barbie baba és a modern kori babák szülői szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Lívia (2017) Gyermekjátékok története. A puzzle. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

László-Bratkó, Bettina (2017) Gyermekképünk a szülők és óvodapedagógusok szemléletében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász, Veronika (2017) Hagyományőrzés pedagógiája Győrújbaráton. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Diána (2017) Hároméves kortól kötelező óvodáztatás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pesti, Zsófi (2017) Játékban a matematika, matekban a játék. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markó, Katalin (2017) Matematikai tapasztalatszerzés lehetőségei a szombathelyi bölcsődékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bogács, Hajnalka (2017) Projektmódszer az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Háry, Vivien (2017) Projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czapp Rédei, Nikoletta (2017) Sajátos nevelési igényű tehetségek egy esettanulmány tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Beke, Dóra Dorina (2017) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vámos, Stella (2017) Waldorf és Freinet-pedagógiai programú óvodák bemutatása, összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szepesi, Tamásné (2017) A babázás mint szerepjáték jelentősége, a babázási szokások változása a kezdetektől napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anetta (2017) A családi bölcsőde mint a kisgyermeknevelés lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabóné Simon, Éva Anna (2017) A gyermek első találkozása a matematikával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Miklósné (2017) A hároméves kortól kötelező óvodába járás bevezetésének hatásvizsgálata az óvodaérettség tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyová, Kristína (2017) A kisgyermekek napközbeni ellátásának múltja és jelene. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kósa, Krisztina (2017) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sziva, Bernadett (2017) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sipos, Rebeka (2017) A komplex művészeti nevelés megjelenése az óvodai nevelés tartalmi szabályozóiban és a pedagógiai gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stajrits, Mónika (2017) A mindennapi ritmus a Waldorf óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodnár, Piroska (2017) A ritmusok fontossága a gyermekek életében a Waldorf-pedagógia megvilágításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Dóra Katalin (2017) A tehetséggondozó pedagógusok személyiségének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh, Viktória (2017) Óvodai matematikai nevelés a szülők szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Tünde (2017) Óvodai nevelés játékkal, mesével a Bánfalvi Óvodában a kezdetekkor és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Klaudia (2017) Gyermekjátékok története, a plüss maci bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Faragó, Sándor (2017) A „Protokoll és viselkedéskultúra alapjai" című tananyagfejlesztés bemutatása és elemzése az innovációs sikertényezők tükrében + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borsodi, Inez (2016) Alternatív óvodák programja elméletben és gyakorlatban egy berlini és egy magyar óvoda fókuszában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vámosiné Zalka, Ágnes (2016) Arizona Program, mint alternatív konfliktuskezelési módszer a győri Szolgáltatási SZC Kossuth Lajos Középiskolájában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Bernadett (2016) Az alternatív megoldást kínáló családi napközik léte és szükségessége Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hajnal, Dóra (2016) Az óvodai matematikai nevelés gyermekközpontú megvalósítási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukács, Bernadett (2016) Az óvodai nevelés a művészetek eszközeivel program sajátosságai az óvodapedagógus hallgatók véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mártonné Andrássy, Szilvia (2016) Az óvodapedagógus professzió mai kihívásai - a pedagógus-életpályamodell + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krámli, Beáta (2016) A Freinet-pedagógia alapelveinek és elemeinek megjelenése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Wlassits, Ildikó (2016) A Freinet-pedagógia sajátosságai, értékei a szülők véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Andrea Tünde (2016) Gyermekjátékok története - különös tekintettel a Barbie babára és a plüssmacira. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér, Zsanett (2016) Gyermekjátékok története: a Barbie babák. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Adrienn (2016) Gyermekkép a kezdő pedagógusok szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barcza, Sára (2016) Kisgyermekkori tehetséggondozás az "Így tedd rá" program keretében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Adorján, Bernadett (2016) Kompetencia alapú óvodai programcsomag. A kompetenciafejlesztő munka megvalósítása a sümegcsehi Lurkó Óvoda, Egységes Óvoda- Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Matajsz, Berta Luca (2016) Kérdések és válaszok a Waldorf-pedagógia jelenlegi hazai helyzetéről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csánitz, Adrienn (2016) Mai gyermekkép a szülők és az óvodapedagógusok véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csiszár, Renáta (2016) A Montessori-eszközök régen és ma. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Huszár, Mónika (2016) Projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - anyák napi projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Horváth, Éva (2016) Projektpedagógia a gyakorlatban. Egészségprojekt bemutatása + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fullár-Komatits, Gertrúd (2016) Sakkozzunk? Sakkozzunk? - Az óvodáskorú gyermekek sakkoktatásában rejlő lehetőségek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Birkás, Szabina Mária (2016) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Téglás, Szalóme (2016) A családi napközi mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zámbóné Frank, Marianna (2016) A családi napközi, mint a csecsemő és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Egyed, Rita (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Szonja (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zombó, Martina Edina (2016) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baráth, Lilla Emma (2016) A gyermekjátékok története - a babák világa. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Divós, Szilvia (2016) A gyermekjátékok története: a baba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bartakovics, Bettina (2016) A gyermekkép koronkénti változása, felfogása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marczali, Mónika (2016) A játékszokások változásai a XX. és XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Kitti (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Emília (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Majlinger, Réka (2016) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hajzer, Miklósné (2016) Áldás vagy átok? - avagy a pedagógusok viszonyulása a tehetséggondozáshoz + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Renáta (2016) A mesében fellelhető matematikai tartalmak. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szlotta, Hajnalka (2016) A projektmódszer alkalmazhatósága a kisgyermek-pedagógiában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pekárné Turcsányi, Éva (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kohán, Krisztina (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Hej, vár, vedd be! BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Patocskai, Katalin (2016) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Maci projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szendi, Diána (2016) A rendkívüli tehetség megjelenése kisgyermekkorban egy esettanulmány tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyabronka, Magdolna (2016) A kisgyermekkori matematikai tapasztalatszerzés a Montessori-pedagógiában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sirokmán, Dóra (2015) Az óvodai matematikai nevelés gyermekközpontú megvalósítási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dóczy, Bettina (2015) Gyermekjátékok története Mackótörténet. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Kitti (2015) Gyermekjátékok története – A plüss mackó. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kósa, Krisztina (2015) Gyermekjátékok története: a puzzle. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Vivien (2015) Maradandó tudást élményről élményre -projektmódszer az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Eszter (2015) Projektmódszer az óvodában - Cicaprojekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Alexandra (2015) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Eszter (2015) Tehetségígéretek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dömötör, Anita (2015) A bölcsőde és a családi napközi, mint a napközbeni gyermekellátás alternatívái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Tímea (2015) A családi napközi. mint a csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sinku, Eszter (2015) A hároméves kortól kötelező óvodáztatás kérdésköre a szülők és az óvodapedagógusok szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herman, Lászlóné (2015) A ház projekt a hegyeshalmi Napsugár Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Bernadett (2015) A pedagógus professzió kihívásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász, Alexandra (2015) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Máté, Anna Réka (2015) A tehetségfelismerés és a tehetséggondozás gyakorlata a komáromi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuruczné Borbély, Márta Mária (2015) Az óvodai és kisiskoláskori matematika-tanulással, tanítással kapcsolatos pedagógiai hatások és tanulói attitűdök vizsgálata Mi határozza meg, hogy szeretjük-e felnőtt korunkban a matematikát? + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pruzsinsky, Réka (2015) Gondolkodásfejlesztés és kreativiítás a játékban + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Veresné Rosenstingl, Erzsébet (2015) Pedagógus professziók - A kezdő pedagógus + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Lívia (2015) A konstruktivista tanuláselmélet megjelenése „Az én matematikám” című tankönyvcsomagban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schallerné Becska, Dóra (2014) Az óvoda és a család kapcsolatrendszere. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Olasz, Alíz (2014) Célestin Freinet élete és munkássága, hatása a mai óvodapedagógiára Az óvodapedagógus hallgatók Freinet-ről való tájékozottságának elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Illés, Eszter (2014) Gyermekjátékok története-utazás a babák világába. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hajba, Petra Márta (2014) Hagyományőrzés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rugovicsné Németh, Julianna (2014) Jövő nemzedékeinek nevelése a labdarúgásban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kustos, Virág (2014) Néphagyományőrző pedagógia program az őrtilosi Lurkó Kuckó óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Ramóna (2014) Tehetség felismerése és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hóbor, Gertrúd (2014) A családi napközi mint csecsemő- és kisgyermekgondozás lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Orcifalvi, Barbara (2014) A „dió” és a „béka” projekt bemutatása és komparatív elemzése a győri Bisinger Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pozsonyi, Csilla (2014) A harmadéves óvodapedagógus hallgatók ismereteinek feltérképezése az óvodai matematikai nevelésre vonatkozóan. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Musits, Petra (2014) A kéthetes mesefeldolgozás lehetőségei az ,,óvodai nevelés a művészetek eszközeivel" című alternatív programban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, Viktória (2014) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Barbara (2013) Alternatív óvodai nevelés az elmélet és a gyakorlat tükrében: a Freinet-szellemű óvodai nevelés kezdeményezése a tatai Bartók Bála Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Adél (2013) Az óvodai matematikai nevelés gyakorlata az óvodapedagógia szakos hallgatók szakmai gyakorlati tapasztalatainak tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Klaudia (2013) Az óvodapedagógus professzió mai kihívásai - a kezdő pedagógusok nehézségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zavecz, Flóra (2013) Freinet technikák az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Barbara Judit (2013) Freinet-szellemű óvodák Magyarországon, 1989-1995-ig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csizmazia, Tamara (2013) Gyermekjátékok története - a Matrjoska baba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Devecser, Ildikó (2013) Gyermekjátékok története és mai szerepük: a lego. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marth, Józsefné (2013) Iskolatörténet az oktatáspolitika tükrében + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szentesné Pődör, Ildikó (2013) Kooperatív tanulás - a projekt módszer + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bardon, Renáta (2013) Mackó Projekt az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Gyöngyi (2013) A Montessori-pedagógia alkalmazása a német nemzetiségi nyelv elsajátításának gyakorlatában a szombathelyi Pipitér Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kóbor, Anett (2013) Néphagyományőrzés a csepregi óvodában régen és ma. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kránitzné Nagy, Márta (2013) Pedagógiai innovációk az óvodai nevelésben + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fazekas, Anita (2013) „Szorgalmas a házam népe” projekt az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Baranyai, Márta (2013) Szőlő Projekt a szilsárkányi Zöld Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Angyalné Trembulyák, Márta (2013) Tanulás tanításának folyamata a mosonmagyaróvári középiskolákban + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tapolcsányiné Dobrádi, Anita Anna (2013) Tehetség ígéretes gyermekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Suvada, Dóra Melinda (2013) A Waldorf-pedagógia mozgásművészet világa, az euritmia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bartos, Violetta (2013) A családi napközi, mint a csecsemő- és kisgyermeknevelés lehetséges alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csiky, Boglárka (2013) A családi napközi, mint a napközbeni gyermekellátás egyik alternatívája. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szekeres, Anett (2013) A gyermekkori zenei tehetség egy esettanulmány tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Szabina (2013) A kisgyermekkori játékeszközökben rejlő matematikai tapasztalatszerzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Őri, Adrienn (2013) A kisgyermekkori játékokban rejlő matematikai tapasztalatszerzés. Hová bújt a a matek a szerepjátékokban? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dávidné Verebélyi, Edina Mária (2013) A kompetencia alapú óvodai nevelés bevezetése és tapasztalatai a rumi Rajki István ÁMK Játékvár Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csonka, Eszter (2013) A lego, mint a gyermek matematikai fejlődését elősegítő játék. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vargha, Bernadett (2013) A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC törvény sajátosságai és fogadtatása az óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Finczáné Marczin, Tünde Rozáia (2013) A néphagyományápolás és a Néphagyományőrző Óvodai Program jelentősége az óvodapedagógus hallgatók véleményének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tremmer, Bernadett (2013) A tehetség felismerése és gondozása a kisiskoláskorban + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodrogi, Katalin (2012) AZ ALAPVETŐ EMBERI ÉRTÉKEK OKTATÁSI PROGRAM AZ ELMÉLET ÉS A GYAKORLAT FÓKUSZÁBAN ITTHON ÉS KÜLFÖLDÖN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Budai, Ibolya (2012) Az Óvodai Nevelés Országos Alapprogramja gyermekképének tükröződése a helyi nevelési programokban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Füredi, Eszter (2012) Az óvodai tehetséggondozás "jó gyakorlata" a győri Bartók Művészeti Bázisóvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Várallyai, Tamara (2012) CSODA (?) A GYERMEKEKNEK SZÁNT VETÍTETT VILÁGBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Paksa, Lili Julianna (2012) A FREINET-PEDAGÓGIA MA, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL, A MÁTÉ MONDÁSA CÍMŰ MŰBEN MEGJELENŐ SZELLEMISÉGRE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gombócz, Mónika (2012) A Freinet pedagógia kibontakozása Magyarországon 1938-1968 között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Györke, Adrienn (2012) Kisgyermekkori tehetségfelismerés és fejlesztés határok nélkül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fábos, Anita (2012) Kultúrák kéz a kézben. A multikulturális nevelés lehetőségei a pusztavámi Zengő Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pausz, Csilla (2012) A NEVELÉSI PROGRAMOKBAN TÜKRÖZŐDŐ MULTIKULTURALITÁS A GYŐRI LEPKE ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gázser, Nóra (2012) ÓVODA JÁTÉKSZER NÉLKÜL (?). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabóová, Mónika (2012) ÓVODAI MATEMATIKAI NEVELÉS PROJEKT MÓDSZERREL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Páliné Móhr, Erzsébet (2012) A gyermeki fejlődés jellemzői és várható eredményei egy néphagyományőrző óvodai program tükrében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Géczi, Nikolett (2012) "Élethelyzetben fejlődni" - egy neveléselméleti modell óvodai adaptációja a Hófehérke Óvoda helyi programjának tükrében. (Hófehérke Napközi Otthonos Óvoda, Budapest, XVII. ker.). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Réka (2012) A média hatása a kisgyermekkori személyiségfejlődésre. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mentesné Horváth, Zsuzsanna (2012) A pedagógiai projektek szerepe a gyógypedagógiai nevelés és oktatás rendszerében egy intézményi gyakorlat tükrében. (Kozmutza Flóra Egységes Gyógypedagógiai Intézmény, Általános Iskola és Speciális Szakiskola, Sopron). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sebestyén, Eszter (2011) „ANGYALKERT” A XXI. SZÁZADBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Georgina (2011) Az anya-gyermek kapcsolat pedagógiai aspektusai. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hartmann, Anna (2011) Az óvodapedagógus professzió mai kihívásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szegh, Zsófia (2011) A CSALÁDI NAPKÖZI, MINT A CSECSEMŐ- ÉS KISGYERMEKKORI GONDOZÁS ÉS NEVELÉS ALTERNATÍV INTÉZMÉNYE. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, Barbara (2011) HOGYAN, MIVEL JÁTSZIK A BÖLCSŐDÉS GYERMEK? Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csurgai, Adrienn (2011) JÁTÉKMACKÓ-TÖRTÉNET. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Éva (2011) „LABDA, LABDA, KEREK LABDA, REPÜL, REPÜL A MAGASBA...” - LABDATÖRTÉNELEM. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Surányi, Szabina (2011) A MÉDIA HATÁSA A KISGYERMEKKORI SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉSRE. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár, Klaudia (2011) A NAPRAFORGÓ BÖLCSŐDE TÖRTÉNETI VISSZATEKINTÉSE. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Oláh, Klára Judith (2011) Projektmódszer az óvodai életmódszervezésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bárczi, Emese (2011) Óvodáskor előtti intézményes nevelés egy lehetséges megvalósulása Nagykovácsiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simonné Csonka, Titanilla (2010) "Áldott teher" - az anyaság XXI. századi narratívái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Sat Apr 20 09:33:56 2024 UTC.