Óvodából az iskolába - Az iskolakezdés kérdései szülői szemmel

Árki, Bianka (2020) Óvodából az iskolába - Az iskolakezdés kérdései szülői szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Árki Bianka - Óvodából az iskolába - Az iskolakezdés kérdései szülői szemmel - szakdolgozat.pdf] PDF
Árki Bianka - Óvodából az iskolába - Az iskolakezdés kérdései szülői szemmel - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Abstract

ÓVODÁBÓL AZ ISKOLÁBA - AZ ISKOLAKEZDÉS KÉRDÉSEI SZÜLŐI SZEMMEL Szakdolgozatomat az iskolaérettségről írtam. A szakirodalom elemzés során megnéztem, hogy mit kell tudni egy iskolaérett gyereknek. Fontos, hogy testileg, lelkileg, érzelmileg, értelmileg és szociálisan is fejlett legyen. Majd megnéztem a pszichológusok, tanítók, óvodapedagógusok véleményét is erről a témáról. Utánajártam az iskolaelőkészítő programoknak is. A kutatásomban a szülők véleményére voltam kíváncsi. Online kérdőívet állítottam össze. A kutatás azt mutatta, hogy a gyerekek többsége várja az iskolát, és nem okoz nekik gondot az iskolakezdés. Kutatásom többnyire beigazolta a hipotéziseimet. Úgy látom, hogy a szülők többsége az óvodapedagógussal és a tanítóval közösen megad minden segítséget a gyerekeknek. Akiknél kell, szakértő is segít. Bízzunk benne, hogy az új törvény bevezetése sem változtat ezen a helyzeten.

Hungarian Title

Óvodából az iskolába - Az iskolakezdés kérdései szülői szemmel

English Title

From Kindergarten to School - Questions of Starting School with a Parental Eye

Institution

University of Sopron

Faculty

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Institute/Establishment/Department

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Specialization

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Kissné Zsámboki, Réka
egyetemi docens PhD

Item Type: Thesis
Depositing User: Bianka Árki
Date Deposited: 23 Jun 2020 13:51
Last Modified: 06 Mar 2023 07:54
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6317

Actions (login required)

View Item View Item