Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből

Nagy, Dorottya (2019) Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Nagy Dorottya - Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből - szakdolgozat.pdf] PDF
Nagy Dorottya - Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Abstract

Manapság egyre gyakoribb jelenség, hogy egy óvodás nem tudja gyermeki kreativitásával feltalálni magát játéka során, helyette lézeng, antiszociális. Ezenkívül egyre több család választja "felügyeletnek" a digitális játékokat. Meggyőződésem, hogy a gyermekekhez vezető legrövidebb út mind a nevelés, ismeretátadás, mind a személyiségfejlesztés, mind a kapcsolatteremtések terén, a játék. Érdekes összefüggések derülhetnek ki, ha mindezen, újabban felmerülő problémákat összevetjük egymással olyan források segítségével, akik mélyebben belelátnak ezek napi szintű történésébe. S kik láthatnának a nevelés kérdéskörébe alaposabban, mint az óvodák, s természetesen maguk a szülők? Megkérdezésükkel, a játék számos pedagógiai előnyével, és egy megfelelő pedagógiai program ismeretével együttesen, rengeteg hasznos információ derülhet ki az óvodások játékáról, valamint az óvodások személyéről.

Hungarian Title

Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből

English Title

Kindergarten children's play from a pedagogical point of view

Institution

University of Sopron

Faculty

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Institute/Establishment/Department

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Specialization

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Kissné Zsámboki, Réka
egyetemi docens, PhD

Item Type: Thesis
Depositing User: Dorottya Nagy
Date Deposited: 14 Oct 2019 10:18
Last Modified: 06 Mar 2023 07:55
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5078

Actions (login required)

View Item View Item