Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből

Nagy, Dorottya (2019) Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Nagy Dorottya - Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből - szakdolgozat.pdf] PDF
Nagy Dorottya - Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság egyre gyakoribb jelenség, hogy egy óvodás nem tudja gyermeki kreativitásával feltalálni magát játéka során, helyette lézeng, antiszociális. Ezenkívül egyre több család választja "felügyeletnek" a digitális játékokat. Meggyőződésem, hogy a gyermekekhez vezető legrövidebb út mind a nevelés, ismeretátadás, mind a személyiségfejlesztés, mind a kapcsolatteremtések terén, a játék. Érdekes összefüggések derülhetnek ki, ha mindezen, újabban felmerülő problémákat összevetjük egymással olyan források segítségével, akik mélyebben belelátnak ezek napi szintű történésébe. S kik láthatnának a nevelés kérdéskörébe alaposabban, mint az óvodák, s természetesen maguk a szülők? Megkérdezésükkel, a játék számos pedagógiai előnyével, és egy megfelelő pedagógiai program ismeretével együttesen, rengeteg hasznos információ derülhet ki az óvodások játékáról, valamint az óvodások személyéről.

Magyar cím

Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből

Angol cím

Kindergarten children's play from a pedagogical point of view

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kissné Zsámboki, Réka
egyetemi docens, PhD

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Dorottya Nagy
Dátum: 14 Okt 2019 10:18
Utolsó módosítás: 06 Már 2023 07:55
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5078

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet