Tételek ahol a kar "Benedek Elek Pedagógiai Kar" és a mű dátuma 2021

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z | Á
Találatok száma: 273.

A

Ambrus, András (2021) A norvég és a magyar óvodai nevelés összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Antal, Ágnes (2021) Az AFGÉS-MÓDSZER alkalmazása a pedagógiai fejlesztés során. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Asztalos, Imola Csenge (2021) Grafikai technikák bemutatása saját művek alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

B

Babos- Békefi, Lilla Zsófia (2021) Nevelői példák hatása a kisgyermekkori környezeti nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bajner, Boglárka Anna (2021) A szülők és a pedagógusok szerepe az egészséges életmód kialakításában A testmozgás jelentősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakler-Szigeti, Ibolya (2021) A gyermekek szociális és érzelmi kompetenciáját befolyásoló külső tényezők vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakó, Rebeka (2021) A gyámügyi igazgatás kihívásai az óvodában, bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh, Ádám (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh , Nóra (2021) Tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balta-Fogl, Bernadett (2021) Barátaink a madarak. Innovatív madárvédelmi programok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balázsi, Rebeka (2021) Az anyanyelv elsajátításának és a relációszókincs fejlődésének vizsgálata 3-6 éves korú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranyai, Dóra (2021) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - A Húsvét kincsei projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranyai, Mihály (2021) Saint-Exupéry kontra Erasmus – Avagy meddig jó a tanulásban akadályozottak általános iskolai integrációja? MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bednár, Ica (2021) KISGYERMEKKORI OKOSESZKÖZ-HASZNÁLAT PRO ÉS KONTRÁI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bencsik, Olga (2021) TÖBB, MINT JÁTÉK… MENTORPROGRAM AZ ELFOGADÁS TANÍTÁSÁRA, ÉRZÉKENYÍTÉSRE A FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐK IRÁNYÁBA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Benedek, Borbála (2021) A magyar és az írországi óvodák összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berkenyés, Dóra (2021) A COVID-19 járvány első hullámának hatása a nappali tagozatos egyetemisták egészségmagatartására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berényi, Dalma Petra (2021) A túl engedékeny nevelési stílus hatása: Azok megjelenése a bölcsődei mindennapok során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bita, Kinga (2021) Az óvodáskorú gyermekek digitális eszközhasználatának jellemzése, hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodnár, Petra (2021) AZ ELHÍZÁS ELŐFORDULÁSA AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély, Boglárka (2021) Az empátia fejlesztése a néptánc és népi játékok eszközei által. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély, Fanni (2021) Az óvodai digitalizáció kezdetektől napjainkig- Óvodapedagógusi attitűdök a XXI. század elején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély-Hegyi, Katalin Anna (2021) A jó kisgyermeknevelő játékpedagógiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bucsuházy, Viktória (2021) Vadászat és vadismeret az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bujdosó, Boglárka (2021) Az óvoda intézményének gyermekvédelmi lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Buzás, Krisztina (2021) A zenei nevelés hatása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bán, Vivien (2021) Korai intervenció a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bátki, Viktória (2021) Környezettudatos óvodai nevelés hatása a családok mindennapi életére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bíró, Jutka (2021) A vizuális ingerek és a képi világ idegrendszerre gyakorolt hatása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

C

Csapó, Mária (2021) Zwei-und Mehrsprachigkeit im Kindergarten. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseke, Stella (2021) Az egészséges életmód jelentősége kiemelten a helyes táplálkozási szokások kialakítása óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csertán, Dorottya (2021) Óvodapedagógusok gyermekbántalmazással kapcsolatos tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csillag, Alexandra (2021) A Bundavásár című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csillag, Tünde (2021) KÖRNYEZETI NEVELÉS KISGYERMEKKORBAN A CSALÁD ÉS A BÖLCSŐDE SZEREPE A KÖRNYZETTUDATOSSÁG MEGALAPOZÁSÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csortos, Renáta (2021) A bölcsődében előforduló játékszerek és játékeszközök elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csorvásy-Jilk, Noémi (2021) Beszoktatás az óvodába Covid-19 vírus ideje alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csuti, Bianka (2021) Textil játékok az óvodáskorú gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csóborné Kovács, Tímea (2021) Szülőföldem, az Őrség népzenéje, népdalai, népi játékai, különös tekintettel a farsangi szokásokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czili, Annamária (2021) A szociális menedzsment, szociális vezetés Magyarországon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czupi, Kíra Rebeka (2021) Táplánszentkereszti Óvoda és Bölcsőde kialakulása, története napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

D

Dallos, Dóra (2021) A nagyszülők hatása a kisgyermek kognitív képességeinek fejlődésére és az érzelmi intelligenciájára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dr. Alpekné Borbély , Zsófia (2021) Az idegen nyelvi készségek vizsgálatának és fejlesztésének lehetőségei tanulási zavarral küzdő tanulóknál. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

E

Endrődi-Kiss, Alexandra (2021) A digitalizáció hatásai óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Erdélyi, Barbara (2021) Zweisprachigkeit in der frühen Kindheit. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

F

Farkas, Fanni (2021) A pedagógushiány okai Magyarországon, különös tekintettel az óvodapedagógusokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Timea (2021) Az előítéletes pedagógus. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Zsolt (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Klaudia (2021) Gyermekek közötti konfliktusok kezelése a pedagógusok megoldási technikáinak figyelembevételével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Ágnes (2021) Az óvodapedagógusok viszonyulása a sajátos nevelési igényű és az autizmus spektrum zavarral élő gyerekek integrált óvodai neveléséhez. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fekete, Edina Katalin (2021) TELJESÍTMÉNY ÉRTÉKELÉS A PANNON-WORK CÉGCSOPORTNÁL. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fekete, Evelin (2021) Fenntartható fejlődésre nevelés megjelenése a győri önkormányzati óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Feller, Katalin (2021) Nagy Jenőné ,,Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel" pedagógiai program. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ferencz, Zsanett (2021) A zenei nevelés jótékony hatása kisgyermekkorban különös tekintettel a beszédzavarokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ficzekné Konkolyos , Szilvia (2021) Hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor, Virág (2021) A GYŐRI ÉS GYŐR KÖRNYÉKI KISGYERMEKES SZÜLŐK ÉRDEKLŐDÉSÉNEK ÉS BEVONHATÓSÁGÁNAK VIZSGÁLATA A NEUROPEDAGÓGIA IRÁNYÁBA. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodorné Milfai, Katalin (2021) Digitális eszközök okos használata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Frank, Szimonetta Erzsébet (2021) Néphagyományőrzés az óvodába, különös tekintettel az Így tedd rá! programra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fábián, Lívia (2021) A BTMN-ES TANULÓK HELYZETÉNEK ALAKULÁSA A VAJDA MÁRTA ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA, SZAKISKOLA, KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ISKOLA, EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY ELLÁTÁSI TERÜLETÉN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fülöp , Andrea (2021) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

G

Gecse, Alexandra Patrícia (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai életbe való integrálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gergáczné Varga, Andrea (2021) A szövegértés, szövegfeldolgozás fejlesztése és egyéni megsegítése magyar-és történelemórán középiskolások körében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Geyerné Gellér, Enikő (2021) Az úszásoktató kommunikációs technikáinak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grau, Angéla (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grau, Angéla (2021) Sajátos nevelési igényű tanulók kompetenciaalapú oktatása a szakképzésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grieszler, Zita (2021) Óvoda-iskola átmenet tervezése és megvalósítása intézményen belül. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grozner-Takács, Zsuzsanna (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gulyás, Erika Jolán (2021) A másodszülött gyermekek jellemző jegyei a testvérsorrend-elmélet tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gurat, Csilla Melinda (2021) A XXI. század gyermekei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyalog, Rebeka (2021) Óvodai zenei nevelés az elmúlt években és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gábor, Anikó (2021) Az idegen nyelvi baba-mama foglalkozások hatása a gyermekek beszédfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gábor, Bianka (2021) Bábos Játékok a Waldorf Óvodákban: Érzékenyítés, Kreativitás Fejlesztés a Bábok Nyelvén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gál, Edit (2021) A vezetésfejlesztés kiemelt szerepe a köznevelési intézményekben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gáncs, Szonja (2021) A zene hatása a gyermek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gödri-Horváth, Éva (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

H

Hajczinger, Krisztina (2021) Pályaorientáció helyzete Győr városában a szépészet ágazatban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Halászné Marton, Julianna (2021) Eltérő fejlődésű kisgyermekek fejlesztési lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hanzséros, Mária (2021) Az IKT használatának lehetőségei az óvodában a pedagógiai programok tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hartmann, Zsófia (2021) Agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Határ, Veronika Henrietta (2021) Hátrányos helyzetű gyerekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hegedüs, Zsuzsanna (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herczegné Velkey, Eszter (2021) Módszertani változások a digitális oktatásra való átállás miatt a 2020-as évben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herczegné Velkey, Eszter (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hetesi, Tamás (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hidvégi , Balázs (2021) A férfiak szerepe az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Holpert, Szandra (2021) A vízbiztonság kialakításának lehetőségei hazánk óvodai oktatásának keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Bernadett (2021) A mozgásfejlesztő eljárások szerepe az óvodáskorú gyermekek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Zsófia (2021) Kisiskolás korú migráns gyermekek integrációja Németországban – eredmények és kihívások a kétezres években. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anita (2021) Koragyermekkori matematikai fejlesztés szülői szemmel a COVID alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Brigitta (2021) Képességfejlesztés az óvodában, különös tekintettel a hangszerhasználat lehetőségeire. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Dominika Magdolna (2021) Gyermeki alkotó képzeleti gondolkodásmód megnyilvánulása a meserajz-módszer eszközeinek segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Evelin (2021) Vallás az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Lili (2021) Gyermekek érzelmi intelligenciáját befolyásoló tényezők. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Rebeka (2021) Óvodáskorú gyermekek a digitális világ játszóterén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Veronika Nóra (2021) Az óvodapedagógus képzés és az óvodarendszer alakulása Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Vivien (2021) A környezettudatosság megalapozása a Zalaszentlászlói Kerekerdő Óvoda-Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth , Franciska (2021) Szülőföldem népzenéje, népdalai, népi játékai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth-Németh, Judit (2021) Az Organikus Pedagógia lehetőségei iskolai szociális segítőként a 14-18 éves korosztályban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Gyurisán, Szabina (2021) A preventív és intervenciós mentorálás szerepe a pedagógusok pályán maradásában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Szeregnyi, Zsuzsanna (2021) A fertőhomoki horvát nemzetiség kulturális értékei a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hábetler, Boglárka (2021) A sajátos nevelési igényű gyermekek nevelése és fejlesztése az óvodában (a Devecseri Vackor Óvoda esetén). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Háklár, Dorottya (2021) EMBER ÉS ZENE, GYÓGYÍTÁS A ZENE EREJÉVEL: a látható zene és látható beszéd: euritmia az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hóbor , Dorina (2021) Pedagógiai innováció az óvodában - Az éjszakai óvoda ötlete Szolnokon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

I

Ihász, Judit (2021) Kora gyermekkori tehetséggondozás és az óvodai tehetségműhelyek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Iván, Szilvia (2021) Andersen mesevilága és a mai óvodás korú gyermekek nevelésében való jelenléte. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ivánfai-Geröly, Annamária (2021) A zene óvodai szerepe az iskolaérettség tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

J

Jahn, Ann-Sophie (2021) Gyermekek és az óvodapedagógusok személyiségvonásainak profilozása és egymáshoz illesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Janzsó, Dóra (2021) Önreflexió az óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász, Alexandra (2021) A gyermekkép, gyermeklét vizsgálata az 1950-60-as évek magyarországi óvodáiban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász, Anna Beáta (2021) SCHEMLING DIE GESCHICHTE UND KULTUR EINER UNGARNDEUTSCHER GEMEINDE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

János, Anasztázia Rozália (2021) Ember és zene - a muzsika társadalomra gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Józsáné Vörös, Margaréta (2021) A népi gyermekjátékok szerepe a gyermekek fejlődésében, különös tekintettel a legkisebbek játszóverseire. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

K

Kalmárné Bencsics, Zsanett (2021) A higiénia kérdéseinek megjelenítése kortárs magyar mesékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kantó, Lili (2021) Az angliai outdoor óvodák kialakulása, ismertetése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Karafiát, Adrienn (2021) A mese az olvasóvá válás első lépcsőfoka. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Karcsai, Eliza (2021) KÜLÖNBÖZŐ GENERÁCIÓK MUNKAHELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSE, KOMMUNIKÁCIÓJA A SZERVEZETEKBEN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ÓVODÁKRA. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kassai, Klaudia (2021) Az úszásoktatáson alkalmazott kommunikációs technikák alkalmazása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kassainé Schmuck, Vivien (2021) Soproni SZC Handler Nándor Mentor Protokoll. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Király , Judit Katalin (2021) Az Eötvös József Evangélikus Gimnázium, Egészségügyi Technikum és Művészeti Szakgimnázium mentorprogramja (Alapvetések). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Anikó (2021) Felelősség a gyermekvédelmi rendszerben Különösen a nevelőszülői ellátásban egy konkrét eseten keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Laura (2021) Obesitas megjelenése kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Zsuzsanna (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kissné Zsoldos, Eszter (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kistüttősi, Anita (2021) A dohányzás és az energiaital fogyasztás egészségre káros hatásai középiskolás korú tanulók vizsgálatánál. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klausz, Diána (2021) A bölcsődés gyermek játéka a nemek aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klug, Kata (2021) A média hatása az óvodáskorú kisgyermekek viselkedésére és beszédfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocsisné Boros, Otília (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Anita (2021) A Projektmódszer alkalmazása az óvodai nevelésben-Márton napi projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Krisztina (2021) A két és fél éves korú gyermekek óvodáztatási körülményei. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Mirjam (2021) A válás hatása az óvodáskorú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Mária (2021) "Miért legyél Te is Rendőr"? XXI. századi toborzási módszerek a Rendőrségen. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Kapitár, Petra Anna (2021) Szentpéterfa hagyományai a múltban és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Kuszák, Gabriella (2021) Az énekes népszokások szerepe a mai bölcsödében és óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozma, Mária (2021) Pedagógusok kapcsolata a hiperkinetikus zavarral küzdő gyermekekkel – fókuszban a hiperaktívak. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozma, Barbara (2021) Toborzás, kiválasztás a koronavírus idején. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozári, Krisztián (2021) A MINNESOTA-MODELL ALKALMAZÁSÁVAL ELÉRT EREDMÉNYEK TARTÓSSÁGA ALKOHOLBETEGEKNÉL KÜLÖNBÖZŐ DIMENZIÓK MENTÉN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kulcsár, Boglárka (2021) Az óvodapedagógus személyiségében megjelenő előítéletek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kupi-Lepsényi, Krisztina (2021) SZÜLŐFÖLDEM NÉPHAGYOMÁNYAI Ölbeli játékok alkalmazásának lehetőségei az óvodai beszoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kurali, Kinga (2021) A bölcsődék kialakulása és fejlődése az 1970-es 1980-as években és a 21. század elején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kurucz, Csilla Boglárka (2021) A tanulói portfólió alkalmazásának előnyei és lehetőségei a hazai oktatási gyakorlatban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kántor, Zsuzsanna (2021) A túlélés záloga - Koragyermekkori tanulás és a környezet hálózatossága. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kécskefalvi, László (2021) A GYSEV-cégcsoport humán stratégiája. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

L

Laczkó, Eszter (2021) A külső világ változásainak hatása az óvodás korú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lakihegyi, Luca Virág (2021) Óvodából iskolába. Óvoda-iskola átmenet az 1970-es években és napjainkban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lascsik, Tímea (2021) A gyerekjóga érzelmi intelligenciát fejlesztő hatása és szerepe az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Leidl, Adrienn (2021) Torony község településszociológiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lestár, Zita Éva (2021) Die Wirkung der hundegestützten Therapie auf den Sozialkontakt der Kindergarten-Kinder. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Liszi, Regina (2021) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lovászné Káhl, Orsolya (2021) A fonológiai tudatosság mérési és fejlesztési lehetőségei óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukácsi, Bettina (2021) A zene jótékony hatása - A családi környezet szerepe és megnyilvánulása az óvodáskorú gyermekek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Láng, Réka Judit (2021) Mesék a gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

M

Makra, Mónika (2021) A születés körülményei és meghatározó tényezői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marekné Szabó, Georgina (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészeti eszközökkel - Különös tekintettel a zenei nevelés eszközeire óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Matuska, Éva (2021) Kommunikáció az óvodában. Médiahatás, befolyásolás. Az okoseszközök jelenléte a kisgyermekek mindennapjaiban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mayerné Török, Katalin (2021) ALS DEUTSCHE IN UNGARN GEBOREN EINE FAMILIENGESCHICHTE VON ALMASCH. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Merkó, Patírcia (2021) Az óvodai és családi étkezés az egészséges életmód tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mesterházi, Deborah Sarah (2021) Primer prevenció a családon belüli erőszak vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Miklós, Zsófia (2021) Integration von Kindern mit nichtdeutscher Muttersprache in Deutschland. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Csenge (2021) „BÁBELI ZŰRZAVAR?” avagy A CSALÁDON BELÜLI KÉTNYELVŰSÉG német-magyar kétnyelvű családok gyermeknevelése a két nyelv és annak használatát befolyásoló környezeti és családon belüli hatások figyelembevételével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár-Bognár, Anett (2021) A koragyermekkori agresszió megjelenése a 0-3 éves korosztály körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márton, Delinke (2021) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése és kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Debóra (2021) Egy vidéki település és iskolája nevelés- és településszociológiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Melinda Judit (2021) A CSALÁD ÉS A BÖLCSŐDE KAPCSOLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mór, Anna (2021) Kommunikációs technikák alkalmazása és hatásuk az úszásoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mórocz, Adrienn (2021) Az óvodapedagógus személyisége, felnőtt-gyermek kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

N

Nagy, Emőke (2021) Az érzelmi intelligencia és a Kokas módszer összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Izabella (2021) A népi játékok hatása a személyiségfejlődésre, valamint a társas kapcsolatokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Rebeka (2021) Sportolási lehetőségek Pápán óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Réka (2021) Környezetvédelem az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Sándorné (2021) Gyermeki jogok a XXI.században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Neubauerné Gere, Karolina (2021) A hazai zeneoktatás mai helyzete és fejlesztési lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nádudvari, Viera (2021) A bölcsődés korú gyermekek egészségmagatartása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Alexandra (2021) Kutyásterápia óvodáskorú gyermekeknél - A kutyásterápia idegennyelv-fejlesztő lehetőségei -. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Balázs (2021) Motivációs tényezők a katasztrófavédelemben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Balázs (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Csenge (2021) Hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés a családban és intézményi keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Vivien (2021) Az óvodai kinetikus rajzok összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Vivien (2021) A JÁTÉK HATÁSA A GYERMEK FEJLŐDÉSRE: Játékkészlet otthon és a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Zsófia (2021) Az állatasszisztált terápia és annak helye az óvodapedagógiai gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Ágnes (2021) A POPULÁRIS ZENE HATÁSAI ÉS BETÖLTÖTT SZEREPE A GYERMEKEK ÉLETÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Szalai, Katalin (2021) Az ölbői Szent Miklós Plébániatemplom és a kisgyermeki vizuálpedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

O

Ocsovai, Fanni (2021) Edző-szülő-sportoló háromszög A kommunikáció fontossága és az edző pedagógusi szerepe. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Oláh-Kutrovits, Andrea (2021) A csecsemők és kisgyermekek fejlődése a modern világban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Oraveczné Furák, Petra (2021) A családon belüli erőszak, bántalmazás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Orsós, Karolina (2021) Az úszás preventív és egészségmegőrző jellegének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

P

Pankotay, Fruzsina Magda (2021) Portfolió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pap, Edit (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese eszközeivel A kisgyermeknevelők és a mese kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Lilla (2021) A beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Viktória (2021) Mit érdemes tudni a szülőknek kisgyermekük idegrendszeri támogatásáról? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pappné Balogh , Éva (2021) Én a szívemmel látlak,de elég ennyi?Attitűdvizsgálat óvodapedagógusok körében a sajátos nevelési igényű gyermekekkel kapcsolatosan. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pataki, Dóra (2021) Szentpéterfa népzenéje, népdalai, népi játékai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Paár, Henriett (2021) Különböző kultúrkörből származó gyermekek DIFER teszttel történő mérése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Peszmeg, Dorina (2021) A mese szerepe a gyermeki fejlődésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér, Gábor (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Polgárné Sarok, Edit (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Polyák, Kata (2021) Landeskunde in den Kindergärten für die deutsche Minderheit. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pongrácz, Petra (2021) Gyermekek világa, gyermekek hangja a XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Povázsai, Katalin Krisztina (2021) A NAGYDOROGI ROMA SPORTMOTIVÁCIÓS EGYESÜLET TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pál, Katalin (2021) Agresszió megjelenése kisgyermekrajzokban média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pálmai-Sztanyek, Tímea (2021) Fasciális szemléletű alternatív bemelegítés és levezetés a gyógyúszásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pávai, Rita (2021) A TANULÁSI ZAVAROKKAL KÜZDŐ GYEREKEK ARÁNYÁNAK ALAKULÁSA A LACKNER KRISTÓF ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN AZ ELMÚLT 10 ÉVBEN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pék-Németh, Barbara (2021) A lovasterápia során kialakuló kapcsolat hatása a kisgyermek személyiségfejlődésére. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

R

Reisner-Szabó, Fanni (2021) A népmese eredete, szimbolikus világa, a mesei jelképek hatása az óvodás gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Resperger, Dr. Richárd (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Reznyák, Dóra Magdolna (2021) Az énekes népszokások szerepe a mai óvodai életben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Royer, Attila (2021) A SZABAD JÁTÉK SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA AZ ÚSZÁSOKTATÁS TEVÉKENYSÉGÉBEN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádi, Stella (2021) A szülők médiatudatos gondolkodása szemben a valósággal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádl, Ildikó (2021) Ungarisch-deutsche zweisprachige Pädagogik und Traditionsbewahrung im Ganter Deutschen Nationalitäten Kindergarten. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádóczy , Petra (2021) A korai idegennyelv-fejlesztés helye az óvodában és társadalmi megítélése a generációs különbségek tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Róka, Gy. Norbert (2021) A XXI. századi oktatási módszerek lehetséges alkalmazása a testnevelésben(élménytestnevelés). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

S

Samu, Vanessza (2021) Viselkedészavar jelenléte, gyakorisága óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Samuné Vágner, Edit (2021) A népi játékok és a néphagyományőrzés jelentősége a nevelőszülői tevékenység során. A népi játékok gyermekek személyiségére gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Beatrix (2021) Ételintolerancia kutatás - glutén és laktózérzékenység. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Singer, Rebeka Ilona (2021) Terápiás állatok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somogyiné Csonka, dr. Boglárka (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soós, Veronika (2021) A család és az intézményi zenei nevelés kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soós-Meiczinger, Dóra Edina (2021) A Soproni Óvónőképző Intézet és jogutódjainak megítélése, a volt hallgatók szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sterkovitz, Izabella (2021) Az eltérő fejlődés sajátosságainak felismerése, kezelése óvodai és más pedagógiai színtereken Beilleszkedési-, tanulási-és magatartási nehézségek az óvodapedagógus szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stipkovits, Viola (2021) Kézhigiéne vizsgálata a mosonmagyaróvári Kékcinke Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Svéd- Nagy, Lívia (2021) A zenei nevelés fontossága. Az ének-zene foglalkozások nyújtotta lehetőségek kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabolik, Cintia (2021) A kisgyermeknevelők szerepe a gyermekkori rossz bánásmód felismerésében és kezelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Dóra (2021) Az óvodai labdás gyakorlatok és játékok jelentősége a koordinációs képességek fejlesztésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Gabriella (2021) ÓVODA-NÉPTÁNC-PEDAGÓGUS. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Krisztina (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Krisztina (2021) Személyiség és pályafejlődés lehetőségei óvodapedagógusként. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Viktória Kármen (2021) A német nemzetiségi óvodapedagógus-hiány összefüggései Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szerencse, BA Zita (2021) Tehetségmenedzsment egy hazai nagyvállalat gyakorlatában A BOSCH Magyarország tehetségmenedzsment programjának bemutatása. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szladovics, Andrea Katalin (2021) A mentálhigiénés foglalkozások által nyújtott preventív lehetőségek a demencia korai szakaszában élők számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szász, Anita (2021) A család és a bölcsődei kisgyermeknevelők kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szász, Klaudia (2021) Festészeti technikák bemutatása saját művek alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Székely, Petra (2021) Korai idegennyelv-fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Széplábiné Boros, Anikó (2021) 21. SZÁZAD GYERMEKEI:AZ IKT-ESZKÖZÖK HELYE ÉS SZEREPE AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEK SZABADIDŐELTÖLTÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szücs, Evelin (2021) A családok szerepe a gyermekek kétnyelvű nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szücs , Anna (2021) DER ABBAU VON KINDERANGST UND UNSICHERHEIT DURCH DIE DEUTSCHE KINDERLITERATUR. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szőllős-Laki, Zsuzsanna (2021) A gyermekek zöldségfogyasztási szokásainak vizsgálata a Nárai Aranykapu Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sági, Zsolt (2021) Mérés, értékelés és dokumentáció a mentorálásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sánta, Dóra (2021) A gyermeki lélek a meserajzok tükrében - A látott és hallott mesék, a választás mögötti motiváció elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sárközi, Viktória (2021) A keresztény szellemiség megjelenítése a pedagógia színtereken, a keresztény értékrend és hagyományok érvényesülése a történelmi egyházak által fenntartott óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sátori, Krisztina (2021) Kisgyermekkori okoseszköz használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sütő, Boglárka (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Süveges, Evelin (2021) A magyar és a német szociális rendszer összehasonlítása esettanulmány alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

T

Takácsné Klupács, Zsuzsanna (2021) A játék szerepe a kisgyermek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Talabér, Cintia (2021) Kora gyermekkori matematika, matematikai játékok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tamás, Barbara Anna (2021) A szülői példamutatás szerepe a sportolás tekintetében, s ennek hatása a kisgyermekkori mozgástevékenységekre. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tamás, Fanni (2021) Testnevelés a bakonyi kistérség óvodáiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Teszéri, Rebeka (2021) Bölcsődei testnevelés szerepe a kisgyermekkorban Korai testmozgás fejlesztése, technikája, módszere; sport megszerettetése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tima, Viktória (2021) SZÜLŐFÖLDEM, PÁPA-TAPOLCAFŐ JELLEGZETES NÉPHAGYOMÁNYAI, MEGJELENÉSÜK AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tornyossy, Nikolett (2021) Arzt-Kind-Eltern Kommunikations-Dreieck. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Trestyén, Dóra (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tróbert, Ivett (2021) Sportolási lehetőségek az úrkúti óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Táncsics Zoltánné Leidgeb , Erzsébet (2021) A BENEDEK ELEK PEDAGÓGIAI KAR VÉGZŐS ÉS JELENLEG GYAKORNOK HALLGATÓINAK NÉZETEI A PÁLYAKEZDÉSRŐL ÉS A PÁLYÁRA SEGÍTŐ GYAKORNOKI RENDSZERRŐL. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Andrea (2021) Az edző-sportoló-szülő kapcsolat hatása a teljesítményre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Beáta (2021) A koronavírus hatása a családi életre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Daniella (2021) Kisgyermekkori okoseszköz-használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Zsófia (2021) Az óvodapedagógus hivatás gyermek és szülő szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth-Polgár, Tímea (2021) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálati módszerekkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóthné Nagy, Réka (2021) Kezdő pedagógusok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Fanni (2021) Iskolába lépés, szociális éretlenség és az érzelmi intelligencia összefüggései. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

U

Udvardi, Helga (2021) GYERMEKVÉDELMI ELLÁTÁSBAN ÉLŐ GYERMEKEK KÖRÉBEN VÉGZETT MESERAJZ VIZSGÁLAT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

V

Varga, Laura (2021) A kisgyermekkori okoseszköz-használat hatásai a családrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Anett (2021) Településszociológia-vidék-és falukutatás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Anikó (2021) Szülők és nevelők a közös célért: Kommunikáció a család és az intézmények között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Eszter (2021) Az óvodapedagógus személyisége, személyiségformáló hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Fanni (2021) Tánc az óvodai mozgásfejlesztésben, testnevelésben: A néptáncoktatás helyzete az óvodákban óvodapedagógus szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Julianna (2021) A NÉPMESE ÉS A KORTÁRS MESE SZEREPE A GYERMEKI FEJLŐDÉSBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Lívia (2021) Állatasszisztált terápia gyerekeknek Magyarországon, nyúllal és macskával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Zoltánné (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vellák, Alexandra (2021) A nemi különbségek feltárása az óvodáskorú gyermekek meserajzában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Virág, Katalin (2021) A ZENEI NEVELÉS HATÁSVIZSGÁLATA KISGYERMEKKORBAN A bölcsődei zenei nevelés lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vántus, Janina Ágnes (2021) Az integráló óvodák felépítése és működése a győri Sün Balázs Óvoda Benedek Elek Tagóvoda és Gyógypedagógiai Hálózat bemutatásán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh-Szoják, Mónika (2021) SZALUTOGENEZIS- A JÖVŐ ÚTJA A MENTORÁLÁSBAN? A SZALUTOGENEZIS KAPCSOLATA A MENTORSÁGGAL A KÖZÉPISKOLAI GYAKORLATBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Z

Zelevics, Fruzsina (2021) Tánc az óvodában - A gyermektánc lehetőségei a szombathelyi óvodákban és azon túl. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zábó, Barbara (2021) A zene jótékony hatása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Á

Árvai, Boglárka (2021) Waldorf pedagógia: Igaz vagy hamis? Hitek és tévhitek a Waldorf-pedagógiával kapcsolatban a szülők és a pedagógusok szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Tue Nov 19 17:02:33 2024 UTC.