Az Organikus Pedagógia lehetőségei iskolai szociális segítőként a 14-18 éves korosztályban

Horváth-Németh, Judit (2021) Az Organikus Pedagógia lehetőségei iskolai szociális segítőként a 14-18 éves korosztályban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Horváth Németh Judit_Az Organikus Pedagógia lehetőségei iskolai szociális segítőként a 14 18 éves korosztályban_Szakdolgozat.pdf] PDF
Horváth Németh Judit_Az Organikus Pedagógia lehetőségei iskolai szociális segítőként a 14 18 éves korosztályban_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (487kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája az Organikus Pedagógia alkalmazásának lehetőségei iskolai szociális segítőként. Kutatásom célja volt, hogy összeállítsam azokat a módszereket, melyeket munkám során iskolai szociális segítőként az Organikus Pedagógia tükrében alkalmazni tudok. Miután saját életemben tapasztaltam ezen módszerek hatékonyságát, szeretném azt más emberekhez is eljuttatni. Az Organikus Pedagógia Magyarországi képviselőjét személyesen megkérdezve, segítségét, állásfoglalását kérve sikerült kidolgoznom olyan tematikákat és óravázlatokat, melyek során célomat jó reménnyel megvalósíthatom.

Magyar cím

Az Organikus Pedagógia lehetőségei iskolai szociális segítőként a 14-18 éves korosztályban

Angol cím

The possibilities of Organic Pedagogy at school social work with 14-18-year-old students

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Szociálpedagógia (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Józsa, Éva
egyetemi docens
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Judit Horváth-Németh
Dátum: 11 Ápr 2022 08:58
Utolsó módosítás: 03 Már 2023 07:33
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8362

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet