Módszertani változások a digitális oktatásra való átállás miatt a 2020-as évben

Herczegné Velkey, Eszter (2021) Módszertani változások a digitális oktatásra való átállás miatt a 2020-as évben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Herczegné Velkey Eszter_j894rf.pdf] PDF
Szakdolgozat_Herczegné Velkey Eszter_j894rf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás a 2020-as tavaszi illetve őszi tanítási időszakban bekövetkező módszertani változásokat mutatja be, több aspektusból vizsgálva. Egyrészt a digitális oktatásra való átállás nehézségeit, a digitális oktatás módszertani kihívásait, másrészről a diákokkal való kapcsolattartás és értékelés céljából alkalmazott módszereket és végül ennek az időszaknak a tapasztalatait mutatja be az alkalmazott kutatási módszereken, elemzéseken keresztül. A kutatás során több mint 100 érintett pedagógus töltötte ki kérdőívet, továbbá 5 fő mélyinterjú elkészítésében is közreműködött. A kutatás eredményei nagyrészt alátámasztották az előzetesen meghatártozott hipotéziseket, azonban rámutatott olyan problémákra, kérdéskörökre is, amik nem voltak magától értetődőek a kutatás megkezdésekor.

Magyar cím

Módszertani változások a digitális oktatásra való átállás miatt a 2020-as évben

Angol cím

Methodology changes as a result of conversion to digital education in 2020

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Közgazdásztanár (MA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Lükő, István
egyetemi magántanár

Helyi kari azonosító

SOE-BPK

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Eszter Herczegné Velkey
Dátum: 22 Jún 2021 09:35
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 06:42
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7477

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet