Tételek ahol a kar "Benedek Elek Pedagógiai Kar" és a mű dátuma 2021

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 273.

Ambrus, András (2021) A norvég és a magyar óvodai nevelés összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Antal, Ágnes (2021) Az AFGÉS-MÓDSZER alkalmazása a pedagógiai fejlesztés során. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Asztalos, Imola Csenge (2021) Grafikai technikák bemutatása saját művek alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Babos- Békefi, Lilla Zsófia (2021) Nevelői példák hatása a kisgyermekkori környezeti nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bajner, Boglárka Anna (2021) A szülők és a pedagógusok szerepe az egészséges életmód kialakításában A testmozgás jelentősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakler-Szigeti, Ibolya (2021) A gyermekek szociális és érzelmi kompetenciáját befolyásoló külső tényezők vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakó, Rebeka (2021) A gyámügyi igazgatás kihívásai az óvodában, bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh, Ádám (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh , Nóra (2021) Tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balta-Fogl, Bernadett (2021) Barátaink a madarak. Innovatív madárvédelmi programok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balázsi, Rebeka (2021) Az anyanyelv elsajátításának és a relációszókincs fejlődésének vizsgálata 3-6 éves korú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranyai, Dóra (2021) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - A Húsvét kincsei projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranyai, Mihály (2021) Saint-Exupéry kontra Erasmus – Avagy meddig jó a tanulásban akadályozottak általános iskolai integrációja? MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bednár, Ica (2021) KISGYERMEKKORI OKOSESZKÖZ-HASZNÁLAT PRO ÉS KONTRÁI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bencsik, Olga (2021) TÖBB, MINT JÁTÉK… MENTORPROGRAM AZ ELFOGADÁS TANÍTÁSÁRA, ÉRZÉKENYÍTÉSRE A FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐK IRÁNYÁBA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Benedek, Borbála (2021) A magyar és az írországi óvodák összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berkenyés, Dóra (2021) A COVID-19 járvány első hullámának hatása a nappali tagozatos egyetemisták egészségmagatartására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berényi, Dalma Petra (2021) A túl engedékeny nevelési stílus hatása: Azok megjelenése a bölcsődei mindennapok során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bita, Kinga (2021) Az óvodáskorú gyermekek digitális eszközhasználatának jellemzése, hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodnár, Petra (2021) AZ ELHÍZÁS ELŐFORDULÁSA AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély, Boglárka (2021) Az empátia fejlesztése a néptánc és népi játékok eszközei által. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély, Fanni (2021) Az óvodai digitalizáció kezdetektől napjainkig- Óvodapedagógusi attitűdök a XXI. század elején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély-Hegyi, Katalin Anna (2021) A jó kisgyermeknevelő játékpedagógiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bucsuházy, Viktória (2021) Vadászat és vadismeret az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bujdosó, Boglárka (2021) Az óvoda intézményének gyermekvédelmi lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Buzás, Krisztina (2021) A zenei nevelés hatása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bán, Vivien (2021) Korai intervenció a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bátki, Viktória (2021) Környezettudatos óvodai nevelés hatása a családok mindennapi életére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bíró, Jutka (2021) A vizuális ingerek és a képi világ idegrendszerre gyakorolt hatása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csapó, Mária (2021) Zwei-und Mehrsprachigkeit im Kindergarten. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseke, Stella (2021) Az egészséges életmód jelentősége kiemelten a helyes táplálkozási szokások kialakítása óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csertán, Dorottya (2021) Óvodapedagógusok gyermekbántalmazással kapcsolatos tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csillag, Alexandra (2021) A Bundavásár című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csillag, Tünde (2021) KÖRNYEZETI NEVELÉS KISGYERMEKKORBAN A CSALÁD ÉS A BÖLCSŐDE SZEREPE A KÖRNYZETTUDATOSSÁG MEGALAPOZÁSÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csortos, Renáta (2021) A bölcsődében előforduló játékszerek és játékeszközök elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csorvásy-Jilk, Noémi (2021) Beszoktatás az óvodába Covid-19 vírus ideje alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csuti, Bianka (2021) Textil játékok az óvodáskorú gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csóborné Kovács, Tímea (2021) Szülőföldem, az Őrség népzenéje, népdalai, népi játékai, különös tekintettel a farsangi szokásokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czili, Annamária (2021) A szociális menedzsment, szociális vezetés Magyarországon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czupi, Kíra Rebeka (2021) Táplánszentkereszti Óvoda és Bölcsőde kialakulása, története napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dallos, Dóra (2021) A nagyszülők hatása a kisgyermek kognitív képességeinek fejlődésére és az érzelmi intelligenciájára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dr. Alpekné Borbély , Zsófia (2021) Az idegen nyelvi készségek vizsgálatának és fejlesztésének lehetőségei tanulási zavarral küzdő tanulóknál. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Endrődi-Kiss, Alexandra (2021) A digitalizáció hatásai óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Erdélyi, Barbara (2021) Zweisprachigkeit in der frühen Kindheit. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Fanni (2021) A pedagógushiány okai Magyarországon, különös tekintettel az óvodapedagógusokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Timea (2021) Az előítéletes pedagógus. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Zsolt (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Klaudia (2021) Gyermekek közötti konfliktusok kezelése a pedagógusok megoldási technikáinak figyelembevételével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Ágnes (2021) Az óvodapedagógusok viszonyulása a sajátos nevelési igényű és az autizmus spektrum zavarral élő gyerekek integrált óvodai neveléséhez. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fekete, Edina Katalin (2021) TELJESÍTMÉNY ÉRTÉKELÉS A PANNON-WORK CÉGCSOPORTNÁL. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fekete, Evelin (2021) Fenntartható fejlődésre nevelés megjelenése a győri önkormányzati óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Feller, Katalin (2021) Nagy Jenőné ,,Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel" pedagógiai program. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ferencz, Zsanett (2021) A zenei nevelés jótékony hatása kisgyermekkorban különös tekintettel a beszédzavarokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ficzekné Konkolyos , Szilvia (2021) Hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor, Virág (2021) A GYŐRI ÉS GYŐR KÖRNYÉKI KISGYERMEKES SZÜLŐK ÉRDEKLŐDÉSÉNEK ÉS BEVONHATÓSÁGÁNAK VIZSGÁLATA A NEUROPEDAGÓGIA IRÁNYÁBA. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodorné Milfai, Katalin (2021) Digitális eszközök okos használata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Frank, Szimonetta Erzsébet (2021) Néphagyományőrzés az óvodába, különös tekintettel az Így tedd rá! programra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fábián, Lívia (2021) A BTMN-ES TANULÓK HELYZETÉNEK ALAKULÁSA A VAJDA MÁRTA ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA, SZAKISKOLA, KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ISKOLA, EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY ELLÁTÁSI TERÜLETÉN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fülöp , Andrea (2021) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gecse, Alexandra Patrícia (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai életbe való integrálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gergáczné Varga, Andrea (2021) A szövegértés, szövegfeldolgozás fejlesztése és egyéni megsegítése magyar-és történelemórán középiskolások körében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Geyerné Gellér, Enikő (2021) Az úszásoktató kommunikációs technikáinak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grau, Angéla (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grau, Angéla (2021) Sajátos nevelési igényű tanulók kompetenciaalapú oktatása a szakképzésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grieszler, Zita (2021) Óvoda-iskola átmenet tervezése és megvalósítása intézményen belül. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grozner-Takács, Zsuzsanna (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gulyás, Erika Jolán (2021) A másodszülött gyermekek jellemző jegyei a testvérsorrend-elmélet tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gurat, Csilla Melinda (2021) A XXI. század gyermekei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyalog, Rebeka (2021) Óvodai zenei nevelés az elmúlt években és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gábor, Anikó (2021) Az idegen nyelvi baba-mama foglalkozások hatása a gyermekek beszédfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gábor, Bianka (2021) Bábos Játékok a Waldorf Óvodákban: Érzékenyítés, Kreativitás Fejlesztés a Bábok Nyelvén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gál, Edit (2021) A vezetésfejlesztés kiemelt szerepe a köznevelési intézményekben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gáncs, Szonja (2021) A zene hatása a gyermek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gödri-Horváth, Éva (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hajczinger, Krisztina (2021) Pályaorientáció helyzete Győr városában a szépészet ágazatban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Halászné Marton, Julianna (2021) Eltérő fejlődésű kisgyermekek fejlesztési lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hanzséros, Mária (2021) Az IKT használatának lehetőségei az óvodában a pedagógiai programok tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hartmann, Zsófia (2021) Agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Határ, Veronika Henrietta (2021) Hátrányos helyzetű gyerekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hegedüs, Zsuzsanna (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herczegné Velkey, Eszter (2021) Módszertani változások a digitális oktatásra való átállás miatt a 2020-as évben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herczegné Velkey, Eszter (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hetesi, Tamás (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hidvégi , Balázs (2021) A férfiak szerepe az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Holpert, Szandra (2021) A vízbiztonság kialakításának lehetőségei hazánk óvodai oktatásának keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Bernadett (2021) A mozgásfejlesztő eljárások szerepe az óvodáskorú gyermekek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Zsófia (2021) Kisiskolás korú migráns gyermekek integrációja Németországban – eredmények és kihívások a kétezres években. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anita (2021) Koragyermekkori matematikai fejlesztés szülői szemmel a COVID alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Brigitta (2021) Képességfejlesztés az óvodában, különös tekintettel a hangszerhasználat lehetőségeire. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Dominika Magdolna (2021) Gyermeki alkotó képzeleti gondolkodásmód megnyilvánulása a meserajz-módszer eszközeinek segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Evelin (2021) Vallás az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Lili (2021) Gyermekek érzelmi intelligenciáját befolyásoló tényezők. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Rebeka (2021) Óvodáskorú gyermekek a digitális világ játszóterén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Veronika Nóra (2021) Az óvodapedagógus képzés és az óvodarendszer alakulása Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Vivien (2021) A környezettudatosság megalapozása a Zalaszentlászlói Kerekerdő Óvoda-Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth , Franciska (2021) Szülőföldem népzenéje, népdalai, népi játékai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth-Németh, Judit (2021) Az Organikus Pedagógia lehetőségei iskolai szociális segítőként a 14-18 éves korosztályban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Gyurisán, Szabina (2021) A preventív és intervenciós mentorálás szerepe a pedagógusok pályán maradásában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthné Szeregnyi, Zsuzsanna (2021) A fertőhomoki horvát nemzetiség kulturális értékei a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hábetler, Boglárka (2021) A sajátos nevelési igényű gyermekek nevelése és fejlesztése az óvodában (a Devecseri Vackor Óvoda esetén). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Háklár, Dorottya (2021) EMBER ÉS ZENE, GYÓGYÍTÁS A ZENE EREJÉVEL: a látható zene és látható beszéd: euritmia az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hóbor , Dorina (2021) Pedagógiai innováció az óvodában - Az éjszakai óvoda ötlete Szolnokon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ihász, Judit (2021) Kora gyermekkori tehetséggondozás és az óvodai tehetségműhelyek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Iván, Szilvia (2021) Andersen mesevilága és a mai óvodás korú gyermekek nevelésében való jelenléte. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ivánfai-Geröly, Annamária (2021) A zene óvodai szerepe az iskolaérettség tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jahn, Ann-Sophie (2021) Gyermekek és az óvodapedagógusok személyiségvonásainak profilozása és egymáshoz illesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Janzsó, Dóra (2021) Önreflexió az óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász, Alexandra (2021) A gyermekkép, gyermeklét vizsgálata az 1950-60-as évek magyarországi óvodáiban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász, Anna Beáta (2021) SCHEMLING DIE GESCHICHTE UND KULTUR EINER UNGARNDEUTSCHER GEMEINDE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

János, Anasztázia Rozália (2021) Ember és zene - a muzsika társadalomra gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Józsáné Vörös, Margaréta (2021) A népi gyermekjátékok szerepe a gyermekek fejlődésében, különös tekintettel a legkisebbek játszóverseire. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kalmárné Bencsics, Zsanett (2021) A higiénia kérdéseinek megjelenítése kortárs magyar mesékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kantó, Lili (2021) Az angliai outdoor óvodák kialakulása, ismertetése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Karafiát, Adrienn (2021) A mese az olvasóvá válás első lépcsőfoka. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Karcsai, Eliza (2021) KÜLÖNBÖZŐ GENERÁCIÓK MUNKAHELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSE, KOMMUNIKÁCIÓJA A SZERVEZETEKBEN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ÓVODÁKRA. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kassai, Klaudia (2021) Az úszásoktatáson alkalmazott kommunikációs technikák alkalmazása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kassainé Schmuck, Vivien (2021) Soproni SZC Handler Nándor Mentor Protokoll. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Király , Judit Katalin (2021) Az Eötvös József Evangélikus Gimnázium, Egészségügyi Technikum és Művészeti Szakgimnázium mentorprogramja (Alapvetések). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Anikó (2021) Felelősség a gyermekvédelmi rendszerben Különösen a nevelőszülői ellátásban egy konkrét eseten keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Laura (2021) Obesitas megjelenése kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Zsuzsanna (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kissné Zsoldos, Eszter (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kistüttősi, Anita (2021) A dohányzás és az energiaital fogyasztás egészségre káros hatásai középiskolás korú tanulók vizsgálatánál. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klausz, Diána (2021) A bölcsődés gyermek játéka a nemek aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klug, Kata (2021) A média hatása az óvodáskorú kisgyermekek viselkedésére és beszédfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocsisné Boros, Otília (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Anita (2021) A Projektmódszer alkalmazása az óvodai nevelésben-Márton napi projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Krisztina (2021) A két és fél éves korú gyermekek óvodáztatási körülményei. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Mirjam (2021) A válás hatása az óvodáskorú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Mária (2021) "Miért legyél Te is Rendőr"? XXI. századi toborzási módszerek a Rendőrségen. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Kapitár, Petra Anna (2021) Szentpéterfa hagyományai a múltban és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Kuszák, Gabriella (2021) Az énekes népszokások szerepe a mai bölcsödében és óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozma, Mária (2021) Pedagógusok kapcsolata a hiperkinetikus zavarral küzdő gyermekekkel – fókuszban a hiperaktívak. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozma, Barbara (2021) Toborzás, kiválasztás a koronavírus idején. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozári, Krisztián (2021) A MINNESOTA-MODELL ALKALMAZÁSÁVAL ELÉRT EREDMÉNYEK TARTÓSSÁGA ALKOHOLBETEGEKNÉL KÜLÖNBÖZŐ DIMENZIÓK MENTÉN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kulcsár, Boglárka (2021) Az óvodapedagógus személyiségében megjelenő előítéletek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kupi-Lepsényi, Krisztina (2021) SZÜLŐFÖLDEM NÉPHAGYOMÁNYAI Ölbeli játékok alkalmazásának lehetőségei az óvodai beszoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kurali, Kinga (2021) A bölcsődék kialakulása és fejlődése az 1970-es 1980-as években és a 21. század elején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kurucz, Csilla Boglárka (2021) A tanulói portfólió alkalmazásának előnyei és lehetőségei a hazai oktatási gyakorlatban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kántor, Zsuzsanna (2021) A túlélés záloga - Koragyermekkori tanulás és a környezet hálózatossága. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kécskefalvi, László (2021) A GYSEV-cégcsoport humán stratégiája. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Laczkó, Eszter (2021) A külső világ változásainak hatása az óvodás korú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lakihegyi, Luca Virág (2021) Óvodából iskolába. Óvoda-iskola átmenet az 1970-es években és napjainkban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lascsik, Tímea (2021) A gyerekjóga érzelmi intelligenciát fejlesztő hatása és szerepe az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Leidl, Adrienn (2021) Torony község településszociológiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lestár, Zita Éva (2021) Die Wirkung der hundegestützten Therapie auf den Sozialkontakt der Kindergarten-Kinder. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Liszi, Regina (2021) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lovászné Káhl, Orsolya (2021) A fonológiai tudatosság mérési és fejlesztési lehetőségei óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukácsi, Bettina (2021) A zene jótékony hatása - A családi környezet szerepe és megnyilvánulása az óvodáskorú gyermekek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Láng, Réka Judit (2021) Mesék a gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Makra, Mónika (2021) A születés körülményei és meghatározó tényezői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marekné Szabó, Georgina (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészeti eszközökkel - Különös tekintettel a zenei nevelés eszközeire óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Matuska, Éva (2021) Kommunikáció az óvodában. Médiahatás, befolyásolás. Az okoseszközök jelenléte a kisgyermekek mindennapjaiban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mayerné Török, Katalin (2021) ALS DEUTSCHE IN UNGARN GEBOREN EINE FAMILIENGESCHICHTE VON ALMASCH. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Merkó, Patírcia (2021) Az óvodai és családi étkezés az egészséges életmód tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mesterházi, Deborah Sarah (2021) Primer prevenció a családon belüli erőszak vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Miklós, Zsófia (2021) Integration von Kindern mit nichtdeutscher Muttersprache in Deutschland. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Csenge (2021) „BÁBELI ZŰRZAVAR?” avagy A CSALÁDON BELÜLI KÉTNYELVŰSÉG német-magyar kétnyelvű családok gyermeknevelése a két nyelv és annak használatát befolyásoló környezeti és családon belüli hatások figyelembevételével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár-Bognár, Anett (2021) A koragyermekkori agresszió megjelenése a 0-3 éves korosztály körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márton, Delinke (2021) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése és kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Debóra (2021) Egy vidéki település és iskolája nevelés- és településszociológiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Melinda Judit (2021) A CSALÁD ÉS A BÖLCSŐDE KAPCSOLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mór, Anna (2021) Kommunikációs technikák alkalmazása és hatásuk az úszásoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mórocz, Adrienn (2021) Az óvodapedagógus személyisége, felnőtt-gyermek kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Emőke (2021) Az érzelmi intelligencia és a Kokas módszer összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Izabella (2021) A népi játékok hatása a személyiségfejlődésre, valamint a társas kapcsolatokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Rebeka (2021) Sportolási lehetőségek Pápán óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Réka (2021) Környezetvédelem az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Sándorné (2021) Gyermeki jogok a XXI.században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Neubauerné Gere, Karolina (2021) A hazai zeneoktatás mai helyzete és fejlesztési lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nádudvari, Viera (2021) A bölcsődés korú gyermekek egészségmagatartása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Alexandra (2021) Kutyásterápia óvodáskorú gyermekeknél - A kutyásterápia idegennyelv-fejlesztő lehetőségei -. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Balázs (2021) Motivációs tényezők a katasztrófavédelemben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Balázs (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Csenge (2021) Hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés a családban és intézményi keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Vivien (2021) Az óvodai kinetikus rajzok összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Vivien (2021) A JÁTÉK HATÁSA A GYERMEK FEJLŐDÉSRE: Játékkészlet otthon és a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Zsófia (2021) Az állatasszisztált terápia és annak helye az óvodapedagógiai gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Ágnes (2021) A POPULÁRIS ZENE HATÁSAI ÉS BETÖLTÖTT SZEREPE A GYERMEKEK ÉLETÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Szalai, Katalin (2021) Az ölbői Szent Miklós Plébániatemplom és a kisgyermeki vizuálpedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ocsovai, Fanni (2021) Edző-szülő-sportoló háromszög A kommunikáció fontossága és az edző pedagógusi szerepe. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Oláh-Kutrovits, Andrea (2021) A csecsemők és kisgyermekek fejlődése a modern világban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Oraveczné Furák, Petra (2021) A családon belüli erőszak, bántalmazás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Orsós, Karolina (2021) Az úszás preventív és egészségmegőrző jellegének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pankotay, Fruzsina Magda (2021) Portfolió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pap, Edit (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese eszközeivel A kisgyermeknevelők és a mese kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Lilla (2021) A beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Viktória (2021) Mit érdemes tudni a szülőknek kisgyermekük idegrendszeri támogatásáról? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pappné Balogh , Éva (2021) Én a szívemmel látlak,de elég ennyi?Attitűdvizsgálat óvodapedagógusok körében a sajátos nevelési igényű gyermekekkel kapcsolatosan. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pataki, Dóra (2021) Szentpéterfa népzenéje, népdalai, népi játékai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Paár, Henriett (2021) Különböző kultúrkörből származó gyermekek DIFER teszttel történő mérése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Peszmeg, Dorina (2021) A mese szerepe a gyermeki fejlődésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pintér, Gábor (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Polgárné Sarok, Edit (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Polyák, Kata (2021) Landeskunde in den Kindergärten für die deutsche Minderheit. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pongrácz, Petra (2021) Gyermekek világa, gyermekek hangja a XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Povázsai, Katalin Krisztina (2021) A NAGYDOROGI ROMA SPORTMOTIVÁCIÓS EGYESÜLET TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pál, Katalin (2021) Agresszió megjelenése kisgyermekrajzokban média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pálmai-Sztanyek, Tímea (2021) Fasciális szemléletű alternatív bemelegítés és levezetés a gyógyúszásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pávai, Rita (2021) A TANULÁSI ZAVAROKKAL KÜZDŐ GYEREKEK ARÁNYÁNAK ALAKULÁSA A LACKNER KRISTÓF ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN AZ ELMÚLT 10 ÉVBEN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pék-Németh, Barbara (2021) A lovasterápia során kialakuló kapcsolat hatása a kisgyermek személyiségfejlődésére. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Reisner-Szabó, Fanni (2021) A népmese eredete, szimbolikus világa, a mesei jelképek hatása az óvodás gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Resperger, Dr. Richárd (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Reznyák, Dóra Magdolna (2021) Az énekes népszokások szerepe a mai óvodai életben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Royer, Attila (2021) A SZABAD JÁTÉK SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA AZ ÚSZÁSOKTATÁS TEVÉKENYSÉGÉBEN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádi, Stella (2021) A szülők médiatudatos gondolkodása szemben a valósággal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádl, Ildikó (2021) Ungarisch-deutsche zweisprachige Pädagogik und Traditionsbewahrung im Ganter Deutschen Nationalitäten Kindergarten. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádóczy , Petra (2021) A korai idegennyelv-fejlesztés helye az óvodában és társadalmi megítélése a generációs különbségek tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Róka, Gy. Norbert (2021) A XXI. századi oktatási módszerek lehetséges alkalmazása a testnevelésben(élménytestnevelés). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Samu, Vanessza (2021) Viselkedészavar jelenléte, gyakorisága óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Samuné Vágner, Edit (2021) A népi játékok és a néphagyományőrzés jelentősége a nevelőszülői tevékenység során. A népi játékok gyermekek személyiségére gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Beatrix (2021) Ételintolerancia kutatás - glutén és laktózérzékenység. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Singer, Rebeka Ilona (2021) Terápiás állatok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somogyiné Csonka, dr. Boglárka (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soós, Veronika (2021) A család és az intézményi zenei nevelés kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soós-Meiczinger, Dóra Edina (2021) A Soproni Óvónőképző Intézet és jogutódjainak megítélése, a volt hallgatók szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sterkovitz, Izabella (2021) Az eltérő fejlődés sajátosságainak felismerése, kezelése óvodai és más pedagógiai színtereken Beilleszkedési-, tanulási-és magatartási nehézségek az óvodapedagógus szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stipkovits, Viola (2021) Kézhigiéne vizsgálata a mosonmagyaróvári Kékcinke Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Svéd- Nagy, Lívia (2021) A zenei nevelés fontossága. Az ének-zene foglalkozások nyújtotta lehetőségek kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabolik, Cintia (2021) A kisgyermeknevelők szerepe a gyermekkori rossz bánásmód felismerésében és kezelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Dóra (2021) Az óvodai labdás gyakorlatok és játékok jelentősége a koordinációs képességek fejlesztésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Gabriella (2021) ÓVODA-NÉPTÁNC-PEDAGÓGUS. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Krisztina (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Krisztina (2021) Személyiség és pályafejlődés lehetőségei óvodapedagógusként. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Viktória Kármen (2021) A német nemzetiségi óvodapedagógus-hiány összefüggései Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szerencse, BA Zita (2021) Tehetségmenedzsment egy hazai nagyvállalat gyakorlatában A BOSCH Magyarország tehetségmenedzsment programjának bemutatása. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szladovics, Andrea Katalin (2021) A mentálhigiénés foglalkozások által nyújtott preventív lehetőségek a demencia korai szakaszában élők számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szász, Anita (2021) A család és a bölcsődei kisgyermeknevelők kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szász, Klaudia (2021) Festészeti technikák bemutatása saját művek alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Székely, Petra (2021) Korai idegennyelv-fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Széplábiné Boros, Anikó (2021) 21. SZÁZAD GYERMEKEI:AZ IKT-ESZKÖZÖK HELYE ÉS SZEREPE AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEK SZABADIDŐELTÖLTÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szücs, Evelin (2021) A családok szerepe a gyermekek kétnyelvű nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szücs , Anna (2021) DER ABBAU VON KINDERANGST UND UNSICHERHEIT DURCH DIE DEUTSCHE KINDERLITERATUR. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szőllős-Laki, Zsuzsanna (2021) A gyermekek zöldségfogyasztási szokásainak vizsgálata a Nárai Aranykapu Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sági, Zsolt (2021) Mérés, értékelés és dokumentáció a mentorálásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sánta, Dóra (2021) A gyermeki lélek a meserajzok tükrében - A látott és hallott mesék, a választás mögötti motiváció elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sárközi, Viktória (2021) A keresztény szellemiség megjelenítése a pedagógia színtereken, a keresztény értékrend és hagyományok érvényesülése a történelmi egyházak által fenntartott óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sátori, Krisztina (2021) Kisgyermekkori okoseszköz használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sütő, Boglárka (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Süveges, Evelin (2021) A magyar és a német szociális rendszer összehasonlítása esettanulmány alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takácsné Klupács, Zsuzsanna (2021) A játék szerepe a kisgyermek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Talabér, Cintia (2021) Kora gyermekkori matematika, matematikai játékok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tamás, Barbara Anna (2021) A szülői példamutatás szerepe a sportolás tekintetében, s ennek hatása a kisgyermekkori mozgástevékenységekre. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tamás, Fanni (2021) Testnevelés a bakonyi kistérség óvodáiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Teszéri, Rebeka (2021) Bölcsődei testnevelés szerepe a kisgyermekkorban Korai testmozgás fejlesztése, technikája, módszere; sport megszerettetése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tima, Viktória (2021) SZÜLŐFÖLDEM, PÁPA-TAPOLCAFŐ JELLEGZETES NÉPHAGYOMÁNYAI, MEGJELENÉSÜK AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tornyossy, Nikolett (2021) Arzt-Kind-Eltern Kommunikations-Dreieck. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Trestyén, Dóra (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tróbert, Ivett (2021) Sportolási lehetőségek az úrkúti óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Táncsics Zoltánné Leidgeb , Erzsébet (2021) A BENEDEK ELEK PEDAGÓGIAI KAR VÉGZŐS ÉS JELENLEG GYAKORNOK HALLGATÓINAK NÉZETEI A PÁLYAKEZDÉSRŐL ÉS A PÁLYÁRA SEGÍTŐ GYAKORNOKI RENDSZERRŐL. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Andrea (2021) Az edző-sportoló-szülő kapcsolat hatása a teljesítményre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Beáta (2021) A koronavírus hatása a családi életre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Daniella (2021) Kisgyermekkori okoseszköz-használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Zsófia (2021) Az óvodapedagógus hivatás gyermek és szülő szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth-Polgár, Tímea (2021) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálati módszerekkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóthné Nagy, Réka (2021) Kezdő pedagógusok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Fanni (2021) Iskolába lépés, szociális éretlenség és az érzelmi intelligencia összefüggései. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Udvardi, Helga (2021) GYERMEKVÉDELMI ELLÁTÁSBAN ÉLŐ GYERMEKEK KÖRÉBEN VÉGZETT MESERAJZ VIZSGÁLAT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Laura (2021) A kisgyermekkori okoseszköz-használat hatásai a családrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Anett (2021) Településszociológia-vidék-és falukutatás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Anikó (2021) Szülők és nevelők a közös célért: Kommunikáció a család és az intézmények között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Eszter (2021) Az óvodapedagógus személyisége, személyiségformáló hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Fanni (2021) Tánc az óvodai mozgásfejlesztésben, testnevelésben: A néptáncoktatás helyzete az óvodákban óvodapedagógus szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Julianna (2021) A NÉPMESE ÉS A KORTÁRS MESE SZEREPE A GYERMEKI FEJLŐDÉSBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Lívia (2021) Állatasszisztált terápia gyerekeknek Magyarországon, nyúllal és macskával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Zoltánné (2021) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vellák, Alexandra (2021) A nemi különbségek feltárása az óvodáskorú gyermekek meserajzában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Virág, Katalin (2021) A ZENEI NEVELÉS HATÁSVIZSGÁLATA KISGYERMEKKORBAN A bölcsődei zenei nevelés lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vántus, Janina Ágnes (2021) Az integráló óvodák felépítése és működése a győri Sün Balázs Óvoda Benedek Elek Tagóvoda és Gyógypedagógiai Hálózat bemutatásán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh-Szoják, Mónika (2021) SZALUTOGENEZIS- A JÖVŐ ÚTJA A MENTORÁLÁSBAN? A SZALUTOGENEZIS KAPCSOLATA A MENTORSÁGGAL A KÖZÉPISKOLAI GYAKORLATBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zelevics, Fruzsina (2021) Tánc az óvodában - A gyermektánc lehetőségei a szombathelyi óvodákban és azon túl. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zábó, Barbara (2021) A zene jótékony hatása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Árvai, Boglárka (2021) Waldorf pedagógia: Igaz vagy hamis? Hitek és tévhitek a Waldorf-pedagógiával kapcsolatban a szülők és a pedagógusok szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Thu May 2 10:20:11 2024 UTC.