A NÉPMESE ÉS A KORTÁRS MESE SZEREPE A GYERMEKI FEJLŐDÉSBEN

Varga, Julianna (2021) A NÉPMESE ÉS A KORTÁRS MESE SZEREPE A GYERMEKI FEJLŐDÉSBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Varga Julianna D68C8M.pdf] PDF
Szakdolgozat_Varga Julianna D68C8M.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (558kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a következő kérdésekre keresem a választ, „valóban csak a népmesék nyújtanak-e a gyermekeknek igazi olvasmányt”. Valóban csak a népmesék tartalmazzák azokat a motívumokat, szimbólumokat, amik segítenek a gyermeki világkép kialakulásában. Ahhoz, hogy össze tudjuk hasonlítani a kortárs meséket a népmesékkel és megállapíthassuk, hogy érzelmileg és a fejlődésre egyaránt úgy hatnak-e, mint a népmesék, szükséges megismernünk és bemutatnunk az óvódás gyermek 3-7 éves kora közötti gondolkodását.

Magyar cím

A NÉPMESE ÉS A KORTÁRS MESE SZEREPE A GYERMEKI FEJLŐDÉSBEN

Angol cím

THE ROLE OF THE FOLK FAIRY TALE AND THE CONTEMPORARY FAIRY TALE IS THE CHILD IN DEVELOPMENT

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kloiber, Alexandra
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Julianna Varga
Dátum: 01 Júl 2021 09:45
Utolsó módosítás: 03 Már 2023 10:32
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7791

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet