Vissza |
Anczman, Katalin Eszter (2022) A hagyományőrzés komplex fejlesztő hatásai az óvodai nevelésben, különös tekintettel a népi játékra és gyermektáncra, Balatoni Katalin „így tedd rá!” Pedagógiai Programjának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Andorkáné Németh, Zsófia (2022) A környezeti nevelés szerepe óvodáskorban, a család és az óvoda vonatkozásában, különös tekintettel a helyi természeti értékekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Balogh, Laura (2022) Nemzeti sors és családi diszfunkcionalitás Frank McCourt: Angyal a lépcsőn című művében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Balogh, Viktória (2022) Egy zöld óvoda és egy többségi óvoda összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bedics, Adél (2022) Mozgásfejlesztés zenei neveléssel - zenei fejlesztés mozgással Szedlacsek Katalin: Zene-játék-öröm módszere alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bedő, Dzsenifer (2022) Előítéletek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Benkő, Dóra Alexandra (2022) Kora gyermekkori matematikai nevelés, matematikai játékok Magyarország és Románia összehasonlításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Biró, Orsolya (2022) A pedagógusok ének-zene módszertani kultúrájának elemzése, kutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bodolai, Bernadett (2022) Család- és gyermekvédelem aktuális kihívásai a Téti Kisfaludy Károly Óvoda-bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bodó, Mónika Magdolna (2022) A hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borsó-Ángyán, Virág (2022) A mese szerepe a gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Breglovicsné Földesi, Judit (2022) Reformpedagógiai irányzatok hatása a XXI.század gyermekképére a szülői vélemények tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Budai, Ágnes (2022) Az óvodás korú gyermek játékszokásainak változása a Covid-19 árnyékában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Békefi, Anett (2022) A kisgyermekkori neuropedagógia, mint interdiszciplináris tudomány ismeretének vizsgálata pedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseh, Krisztina (2022) Speciális étkezési igényű gyermekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseh, Laura (2022) Erdőpedagógiával az óvodai környezeti nevelésért. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csillagné Bíró, Dr. Katalin (2022) A népi játék hiánypótló szerepe a pedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csoboth-Róbert, Borbála (2022) A hagyományőrző nevelés jelentősége a gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csoma, Martina (2022) A mozgásfejlesztés fontos szerepe óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csonka, Barbara (2022) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének lehetőségei a zenei nevelés tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csontos-Horváth, Valentina (2022) A bábok, mint a nevelés segítői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dorfinger, Renáta (2022) Az eltérő fejlődés sajátosságainak felismerése és kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Falusi, Flóra Anna (2022) A gyermekneveléssel kapcsolatos vélekedések és a gyermekbántalmazás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Rebeka Szilvia (2022) Kora kisgyermekkori matematikai nevelés és tehetséggondozás a Szombathelyi Hétszínvirág Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Feiner, Róza (2022) A zenei nevelés összehasonlítása egy Állami és egy Waldorf óvodai csoportban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fekete, Tamara (2022) Testvérsorrend hatása a személyiség fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gaál, Andrea (2022) A beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gergye, Vanessza Mária (2022) A Montessori-pedagógia ábécéje, avagy eszközei és tevékenységei – Mennyire ismerik a szülők? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Grásel, Róbertné (2022) A gyermekvédelmi észlelő-és jelzőrendszer működése a tatabányai óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gál, Karolina (2022) Az önarckép művészete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gáspár, Csilla (2022) Agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Góczán, Nóra (2022) Kortárs meséről készült óvodáskorú gyermekek rajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Göller, Erzsébet (2022) Anya gyermek kapcsolat jelentősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hajba, Elizabet (2022) Testnevelés az óvodában: A mindennapos testnevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Harmuth, Hanna (2022) A tehetségígéretek és a szociokulturális tényezők kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hartmann, Patrícia (2022) JÁTSSZUNK OKOSAN! – AZ ÚJ GENERÁCIÓ KIHÍVÁSAI PEDAGÓGUS SZEMMEL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Herenkovics, Virág (2022) Az énekes népszokások szerepe a mai óvodások életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Herenkovicsné Régi, Andrea (2022) FRÜHE ZWEITSPRACHFÖRDERUNG DURCH REITEN IM KINDERGARTEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Fruzsina Erzsébet (2022) Keresztény nevelés jellemzői az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Regina (2022) Vadgazdálkodás megjelenése falusi és városi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Tímea (2022) A korai anya-gyermek kapcsolat hatása a személyiségfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Vivien (2022) Testi nevelés, gyógytestnevelés, preventív testnevelés vizsgálata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth-Leszkovich, Éva (2022) Környezeti nevelés - A gyermek természeti környezete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth-Neumann, Szilvia (2022) NÉPI GYERMEKJÁTÉKOK ÁTADÁSA, NÉPHAGYOMÁNYAINK MEGJELENÉSE AZ ÓVODAI NEVELÉSBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváthné Egyed, Aliz (2022) A beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Husvéthné Bocskay, Éva (2022) A Nagyvázsonyi Mesevár Óvoda és Bölcsőde története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Huszár, Liza Mária (2022) A kónyi óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Illés, Csenge (2022) A gyermekkép változásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Istvándi, Viktória (2022) Hagyományőrzés az óvodában a magyar népművészet megismerésével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Iván, Judit (2022) A 21. század kihívása. A fenntarthatóság, valamint a környezettudatosság vizsgálata különböző színtereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Izsánné Takács, Melinda (2022) MÁTIS KÁLMÁN KÉPZŐMŰVÉSZ BEMUTATÁSA ÉLETÚTJÁN ÉS MŰVEIN KERESZTÜL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jeszenszky, Dóra (2022) A Kodály-koncepció lehetőségei hazánkban és külföldön óvodáskorú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Katona, Katalin (2022) Óvodások állatcsaládrajzainak összehasonlító elemezése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kecskés, Bianka Henriett (2022) A környezettudatos óvodai nevelés és hatásának vizsgálata a szombathelyi Weöres Sándor Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Keller-Németh, Henrietta (2022) Gyermekrajz és művészettörténet. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kertész, Zsófia (2022) Grafikai sorozat készítése különböző technikákkal, és elemzésük technikai sajátosságaik szerint. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Dóra (2022) A kisgyermekkori bántalmazás negatív hatásai a személyiségfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Gabriella (2022) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kondics, Barbara (2022) A pályakezdő óvodapedagógus nehézségei a pályára lépés után - A pedagógus szakma kihívásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Judit (2022) A KÖRNYEZETI NEVELÉS TEREPI LEHETŐSÉGEINEK KIHASZNÁLÁSA A MOSONMAGYARÓVÁRI LURKÓVÁR, PILLANGÓ ÉS HILDEGÁRD ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Laura (2022) Babócsa és környéke népi kultúrája, hagyományai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács-Bukovics, Szabina (2022) Óvodai zenei nevelés a neuro-tudományok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Krizmanits, Eszter (2022) A mese hatása az érzelmi intelligencia fejlődésére többségi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Krizsány, Zsuzsanna Bettina (2022) Fenntarthatóságra nevelés az óvodában a néphagyományok aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kustyán, Kata (2022) Az ünnepek, jeles napok szerepe és megjelenése az óvodai nevelés során, különös tekintettel a Waldorf-óvodákra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kutiné Markotics, Dominika (2022) A gyermeki személyiség megismerése a meserajzvizsgálat eszközével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kámán, Petra (2022) Gyermekvédelmi, gyámügyi és gyámhatósági ügyek kihívásai az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lanczinger, Fanni (2022) Borzavár hagyományai a múltban és a jelenben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lekics, Evelin Regina (2022) Az óvodai zenei nevelés Maria Montessori tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lászlóné Gurály, Anita (2022) Kemenesalja népzenéi, népdalai, népi játékai az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lászlóné Kincses, Tímea (2022) Láthatatlan, elfelejtett gyermekek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lékai, Dorina (2022) Sajátos nevelési igényű gyermekek képalkotó képességének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lévai, Georgina (2022) Településszociológia - vidék- és falukutatás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Magyarné Nagy, Enikő (2022) Erdőpedagógia lehetőségei az óvodában Erdőpedagógiai játékgyűjtemény óvodás gyermekeknek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Major, Dóra Zsófia (2022) A szülők véleménye a vegyes csoportok bevezetéséről a beledi óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Matuszek, Virág (2022) Mozaikok az óvodai környezettudatosság kialakításának lehetőségeiből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Melega, Júlia (2022) Az óvodai kereteken kívüli zenei foglalkozások integrálása az óvodai zenei nevelésbe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mező, Zsófia (2022) Környezeti nevelés sokszínűsége, a műveltségi területek komplexitása: felelősségünk a fenntarthatóságra nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mihályi, Lilla (2022) A sportos óvodapedagógus hatása a gyerekek fizikai életére és az egészségre való nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár, Laura (2022) A viselkedészavar sajátos megjelenési formái, ezek felismerése, integrálásának lehetőségei óvodai színtéren játékkal, mesével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Márkus, Viktória Eszter (2022) Három óvodapedagógus generáció pedagógiai munkásságának összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Máté, Ivett (2022) Pedagógus jelöltek pályaképének alakulása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mázi, Judit (2022) XXI. századi jelentősebb gyermekvédelmi problémák Magyarországon az oktatásban és a gyermekvédelem rendszere. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Enikő (2022) Településszociológia-Csorna város kutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Bernadett (2022) KEZDŐ PEDAGÓGUSOK ÉS AZ ÉLETPÁLYAMODELL VIZSGÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Erika Julianna (2022) A bábjáték fejlesztő hatásai az óvodáskorú kisgyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Kun, Fruzsina Anna (2022) HOGYAN SEGÍTHETJÜK A GYERMEKEKET A SIKERES BOLDOG ÉLETHEZ AZ ÓVODAI NEVELÉS SORÁN? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nemcsics, Róza (2022) A Kokas pedagógia hatása az óvodáskorú gyerekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nyerges, Edina (2022) A zenei nevelés pozitív hatásai a különböző életkori szakaszokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nyári, Csabáné (2022) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése, kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Anna (2022) A Grimm mesék hatása az óvodás gyermekek lelki világára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Nikolett (2022) A Korán értékrendszere a multikulturális hátterű nevelési intézmények tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Réka Mária (2022) CUKORBETEG GYERMEK BEFOGADÁSA AZ ÓVODÁBA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Szabina (2022) Az életmód, a mentalitás változásai Játék és szabadidő a középkorban és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Oláh, Csilla (2022) Érzelmi intelligencia óvodáskorban:Konfliktuskezelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Palkó, Emese (2022) Gyermekkori traumatizációk felmérése óvodás-korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pasics, Fanni (2022) Az óvodán kívüli mozgásfoglalkozások hatásai a gyermekek képességeire. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Petrovics, Nóra (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrált nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pillisz, Réka (2022) Gyógyúszás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pintér, Barbara (2022) Óvodapedagógiai kutatások-Pályakezdő pedagógusok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Plausevszkiné Dobos, Diána (2022) Az egészséges táplálkozás megalapozása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Polgárdi, Rebeka (2022) Mozaikok a zalaegerszegi középfokú óvónőképzés történetéből 1974 és 1989 között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Páncél, Dorina (2022) Az élő- és digitális mesék értelmezése, valamint hatása az óvodás korú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pék, Alexandra (2022) A projektpedagógia megvalósításának lehetőségei az óvodában a pedagógusok véleménye alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Péter- Kovács, Tünde (2022) Egy erdei óvoda megvalósításának lehetősége a szanyi óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rabi, Laura (2022) Matematikai nevelés az óvodában és az iskolakezdés matematikai elvárásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rajnai, Berta Anna (2022) Szülők motivációja katolikus óvoda választása során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Riba-Máthé, Ivett Edina (2022) A Győri Mosolyvár Óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rába, Rebeka (2022) Játéktevékenységek és játékeszközök az 1940-es évektől napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ráczné Kurucz, Szilvia (2022) A mosonmagyaróvári állami óvodák környezettudatos nevelésének hatása a családok környezettudatosságára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Réfi, Noémi (2022) A család szerepe a gyermeknevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sabjanics, Vivien (2022) Egészséges életmód megalapozása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schey, Dóra (2022) A gyermek és kortárs bántalmazás háttere, annak miértjei és folyamatai - Mennyire ismeretes és használatos a gyermekvédelmi jelzőrendszer? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schlemmer, Eszter (2022) Az egyedüli gyermekek, testvérek és ikertestvérek átmeneti tárgyválasztása, annak összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schmidt, Diána (2022) Gyermekvédelem az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schmitzhofer, Ramóna (2022) Az óvodapedagógusok és a szülők közötti kommunikáció. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon, Diána (2022) A vers és a mondóka szerepe az óvodás korú gyermek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sokorai, Orsolya Katalin (2022) A Márvány Óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó-Virág, Enikő (2022) A gyermekek kötődésrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, Ágnes Julianna (2022) Néphagyományőrzés az óvodában az Így tedd rá! módszer tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szegedi, Barbara (2022) Az ősi hitvilág elemei a magyar varázsmesékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szegedi, Gina Szimonetta (2022) A Zöld Óvodák vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szilágyi, Regina (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek pedagógiai sajátosságai a nevelési és tanítási folyamatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szolanics, Evelin (2022) Hagyományőrzés a Nyírségben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szőke, Petra Tünde (2022) A szóban mondott mese szerepe az audiovizuális eszközök világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Süle, Réka (2022) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takács, Luca Zsófia (2022) Óvodáskorú gyermekek játékválasztásának elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tangl, Klaudia (2022) Az óvodai befogadás elősegítése zenével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tkalics, Eszter (2022) Komplex művészeti nevelés az óvodában Kokas Klára zenepedagógiai programjának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tricsli, Petra (2022) Gyermeki önismeret fejlesztése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Alexandra (2022) Az óvoda-iskola átmenet problémái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Barbara (2022) Advanteges and Disadvanteges of Childhood Bilingualism and Bilingual Methods in Kindergarten and Family. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Csenge (2022) Intergált óvodák: Tipikusan fejlődő gyermekek hozzáállása sérült társaikhoz és vélekedése a betegségekről. Az óvodapedagógus szerepe az elfogadásra nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Edina (2022) Ünnepek, jeles napok, népszokások a városi és falusi óvodai nevelés keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Réka (2022) Agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Lilla (2022) Hagyományőrzés lehetőségei a Tapolca és környékbeli óvodások körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ujj-Bereznyák, Anita (2022) THE BILINGUAL CHILDREN’S EARLY LANGUAGE ACQUISITION IN MIXED LANGUAGE FAMILIES. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Valentin, Sándor Istvánné (2022) A tánc, néptánc és a népi gyermekjáték szerepe az óvodai testnevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vancsura, Zselyke Hanna (2022) Óvodáskorú gyermekek a társadalmi krízisek idején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Venekei, Ildikó (2022) A zene érzelmi hatása az óvodapedagógusok lelki egészségére a "burnout" prevenciójának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vlasich, Dóra (2022) A néphagyományok átörökítése a csepregi óvodában, különös tekintettel a jeles napokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vravuska, Zsófia (2022) Hangszerhasználat lehetőségei az óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vég, Veronika (2022) Gyermekkori ártalmas élmények (bántalmazás, elhanyagolás) következményei, felismerése, megelőzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Zsenák, Zsuzsa (2022) Az óvodai tornaterem, tornaszoba kapcsolata a gyermekek óvodán kívüli mozgástevékenységével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.