Tételek ahol a szak "BPK - Óvodapedagógus (BA)" és a mű dátuma 2021

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 156.

Ambrus, András (2021) A norvég és a magyar óvodai nevelés összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Asztalos, Imola Csenge (2021) Grafikai technikák bemutatása saját művek alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Babos- Békefi, Lilla Zsófia (2021) Nevelői példák hatása a kisgyermekkori környezeti nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bajner, Boglárka Anna (2021) A szülők és a pedagógusok szerepe az egészséges életmód kialakításában A testmozgás jelentősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakler-Szigeti, Ibolya (2021) A gyermekek szociális és érzelmi kompetenciáját befolyásoló külső tényezők vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakó, Rebeka (2021) A gyámügyi igazgatás kihívásai az óvodában, bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh , Nóra (2021) Tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balta-Fogl, Bernadett (2021) Barátaink a madarak. Innovatív madárvédelmi programok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balázsi, Rebeka (2021) Az anyanyelv elsajátításának és a relációszókincs fejlődésének vizsgálata 3-6 éves korú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranyai, Dóra (2021) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - A Húsvét kincsei projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bednár, Ica (2021) KISGYERMEKKORI OKOSESZKÖZ-HASZNÁLAT PRO ÉS KONTRÁI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Benedek, Borbála (2021) A magyar és az írországi óvodák összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berkenyés, Dóra (2021) A COVID-19 járvány első hullámának hatása a nappali tagozatos egyetemisták egészségmagatartására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bita, Kinga (2021) Az óvodáskorú gyermekek digitális eszközhasználatának jellemzése, hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodnár, Petra (2021) AZ ELHÍZÁS ELŐFORDULÁSA AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély, Boglárka (2021) Az empátia fejlesztése a néptánc és népi játékok eszközei által. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély, Fanni (2021) Az óvodai digitalizáció kezdetektől napjainkig- Óvodapedagógusi attitűdök a XXI. század elején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bucsuházy, Viktória (2021) Vadászat és vadismeret az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bujdosó, Boglárka (2021) Az óvoda intézményének gyermekvédelmi lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Buzás, Krisztina (2021) A zenei nevelés hatása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csapó, Mária (2021) Zwei-und Mehrsprachigkeit im Kindergarten. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseke, Stella (2021) Az egészséges életmód jelentősége kiemelten a helyes táplálkozási szokások kialakítása óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csertán, Dorottya (2021) Óvodapedagógusok gyermekbántalmazással kapcsolatos tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csillag, Alexandra (2021) A Bundavásár című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csorvásy-Jilk, Noémi (2021) Beszoktatás az óvodába Covid-19 vírus ideje alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csuti, Bianka (2021) Textil játékok az óvodáskorú gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csóborné Kovács, Tímea (2021) Szülőföldem, az Őrség népzenéje, népdalai, népi játékai, különös tekintettel a farsangi szokásokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czupi, Kíra Rebeka (2021) Táplánszentkereszti Óvoda és Bölcsőde kialakulása, története napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dallos, Dóra (2021) A nagyszülők hatása a kisgyermek kognitív képességeinek fejlődésére és az érzelmi intelligenciájára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Endrődi-Kiss, Alexandra (2021) A digitalizáció hatásai óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Timea (2021) Az előítéletes pedagógus. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Klaudia (2021) Gyermekek közötti konfliktusok kezelése a pedagógusok megoldási technikáinak figyelembevételével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fekete, Evelin (2021) Fenntartható fejlődésre nevelés megjelenése a győri önkormányzati óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Feller, Katalin (2021) Nagy Jenőné ,,Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel" pedagógiai program. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ficzekné Konkolyos , Szilvia (2021) Hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodorné Milfai, Katalin (2021) Digitális eszközök okos használata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Frank, Szimonetta Erzsébet (2021) Néphagyományőrzés az óvodába, különös tekintettel az Így tedd rá! programra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fülöp , Andrea (2021) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gecse, Alexandra Patrícia (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai életbe való integrálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Geyerné Gellér, Enikő (2021) Az úszásoktató kommunikációs technikáinak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gulyás, Erika Jolán (2021) A másodszülött gyermekek jellemző jegyei a testvérsorrend-elmélet tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gurat, Csilla Melinda (2021) A XXI. század gyermekei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyalog, Rebeka (2021) Óvodai zenei nevelés az elmúlt években és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gábor, Bianka (2021) Bábos Játékok a Waldorf Óvodákban: Érzékenyítés, Kreativitás Fejlesztés a Bábok Nyelvén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gáncs, Szonja (2021) A zene hatása a gyermek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gödri-Horváth, Éva (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Halászné Marton, Julianna (2021) Eltérő fejlődésű kisgyermekek fejlesztési lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hartmann, Zsófia (2021) Agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Határ, Veronika Henrietta (2021) Hátrányos helyzetű gyerekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hidvégi , Balázs (2021) A férfiak szerepe az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Holpert, Szandra (2021) A vízbiztonság kialakításának lehetőségei hazánk óvodai oktatásának keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Bernadett (2021) A mozgásfejlesztő eljárások szerepe az óvodáskorú gyermekek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anita (2021) Koragyermekkori matematikai fejlesztés szülői szemmel a COVID alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Dominika Magdolna (2021) Gyermeki alkotó képzeleti gondolkodásmód megnyilvánulása a meserajz-módszer eszközeinek segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Evelin (2021) Vallás az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Lili (2021) Gyermekek érzelmi intelligenciáját befolyásoló tényezők. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Rebeka (2021) Óvodáskorú gyermekek a digitális világ játszóterén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Veronika Nóra (2021) Az óvodapedagógus képzés és az óvodarendszer alakulása Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Vivien (2021) A környezettudatosság megalapozása a Zalaszentlászlói Kerekerdő Óvoda-Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth , Franciska (2021) Szülőföldem népzenéje, népdalai, népi játékai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hábetler, Boglárka (2021) A sajátos nevelési igényű gyermekek nevelése és fejlesztése az óvodában (a Devecseri Vackor Óvoda esetén). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Háklár, Dorottya (2021) EMBER ÉS ZENE, GYÓGYÍTÁS A ZENE EREJÉVEL: a látható zene és látható beszéd: euritmia az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ihász, Judit (2021) Kora gyermekkori tehetséggondozás és az óvodai tehetségműhelyek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Iván, Szilvia (2021) Andersen mesevilága és a mai óvodás korú gyermekek nevelésében való jelenléte. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ivánfai-Geröly, Annamária (2021) A zene óvodai szerepe az iskolaérettség tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jahn, Ann-Sophie (2021) Gyermekek és az óvodapedagógusok személyiségvonásainak profilozása és egymáshoz illesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Janzsó, Dóra (2021) Önreflexió az óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

János, Anasztázia Rozália (2021) Ember és zene - a muzsika társadalomra gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Józsáné Vörös, Margaréta (2021) A népi gyermekjátékok szerepe a gyermekek fejlődésében, különös tekintettel a legkisebbek játszóverseire. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kalmárné Bencsics, Zsanett (2021) A higiénia kérdéseinek megjelenítése kortárs magyar mesékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kantó, Lili (2021) Az angliai outdoor óvodák kialakulása, ismertetése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Karafiát, Adrienn (2021) A mese az olvasóvá válás első lépcsőfoka. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kassai, Klaudia (2021) Az úszásoktatáson alkalmazott kommunikációs technikák alkalmazása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Laura (2021) Obesitas megjelenése kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klug, Kata (2021) A média hatása az óvodáskorú kisgyermekek viselkedésére és beszédfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Anita (2021) A Projektmódszer alkalmazása az óvodai nevelésben-Márton napi projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Mirjam (2021) A válás hatása az óvodáskorú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Kapitár, Petra Anna (2021) Szentpéterfa hagyományai a múltban és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Kuszák, Gabriella (2021) Az énekes népszokások szerepe a mai bölcsödében és óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kulcsár, Boglárka (2021) Az óvodapedagógus személyiségében megjelenő előítéletek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kupi-Lepsényi, Krisztina (2021) SZÜLŐFÖLDEM NÉPHAGYOMÁNYAI Ölbeli játékok alkalmazásának lehetőségei az óvodai beszoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kántor, Zsuzsanna (2021) A túlélés záloga - Koragyermekkori tanulás és a környezet hálózatossága. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Laczkó, Eszter (2021) A külső világ változásainak hatása az óvodás korú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lestár, Zita Éva (2021) Die Wirkung der hundegestützten Therapie auf den Sozialkontakt der Kindergarten-Kinder. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Liszi, Regina (2021) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukácsi, Bettina (2021) A zene jótékony hatása - A családi környezet szerepe és megnyilvánulása az óvodáskorú gyermekek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Láng, Réka Judit (2021) Mesék a gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marekné Szabó, Georgina (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészeti eszközökkel - Különös tekintettel a zenei nevelés eszközeire óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mayerné Török, Katalin (2021) ALS DEUTSCHE IN UNGARN GEBOREN EINE FAMILIENGESCHICHTE VON ALMASCH. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Merkó, Patírcia (2021) Az óvodai és családi étkezés az egészséges életmód tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Csenge (2021) „BÁBELI ZŰRZAVAR?” avagy A CSALÁDON BELÜLI KÉTNYELVŰSÉG német-magyar kétnyelvű családok gyermeknevelése a két nyelv és annak használatát befolyásoló környezeti és családon belüli hatások figyelembevételével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márton, Delinke (2021) Az eltérő fejlődés sajátosságai, felismerése és kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Debóra (2021) Egy vidéki település és iskolája nevelés- és településszociológiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mór, Anna (2021) Kommunikációs technikák alkalmazása és hatásuk az úszásoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mórocz, Adrienn (2021) Az óvodapedagógus személyisége, felnőtt-gyermek kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Emőke (2021) Az érzelmi intelligencia és a Kokas módszer összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Izabella (2021) A népi játékok hatása a személyiségfejlődésre, valamint a társas kapcsolatokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Rebeka (2021) Sportolási lehetőségek Pápán óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Réka (2021) Környezetvédelem az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Sándorné (2021) Gyermeki jogok a XXI.században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Neubauerné Gere, Karolina (2021) A hazai zeneoktatás mai helyzete és fejlesztési lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Vivien (2021) Az óvodai kinetikus rajzok összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Zsófia (2021) Az állatasszisztált terápia és annak helye az óvodapedagógiai gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Ágnes (2021) A POPULÁRIS ZENE HATÁSAI ÉS BETÖLTÖTT SZEREPE A GYERMEKEK ÉLETÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Szalai, Katalin (2021) Az ölbői Szent Miklós Plébániatemplom és a kisgyermeki vizuálpedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Orsós, Karolina (2021) Az úszás preventív és egészségmegőrző jellegének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Lilla (2021) A beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Viktória (2021) Mit érdemes tudni a szülőknek kisgyermekük idegrendszeri támogatásáról? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pappné Balogh , Éva (2021) Én a szívemmel látlak,de elég ennyi?Attitűdvizsgálat óvodapedagógusok körében a sajátos nevelési igényű gyermekekkel kapcsolatosan. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pataki, Dóra (2021) Szentpéterfa népzenéje, népdalai, népi játékai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Paár, Henriett (2021) Különböző kultúrkörből származó gyermekek DIFER teszttel történő mérése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pongrácz, Petra (2021) Gyermekek világa, gyermekek hangja a XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Reisner-Szabó, Fanni (2021) A népmese eredete, szimbolikus világa, a mesei jelképek hatása az óvodás gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Reznyák, Dóra Magdolna (2021) Az énekes népszokások szerepe a mai óvodai életben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádi, Stella (2021) A szülők médiatudatos gondolkodása szemben a valósággal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádóczy , Petra (2021) A korai idegennyelv-fejlesztés helye az óvodában és társadalmi megítélése a generációs különbségek tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Samu, Vanessza (2021) Viselkedészavar jelenléte, gyakorisága óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Samuné Vágner, Edit (2021) A népi játékok és a néphagyományőrzés jelentősége a nevelőszülői tevékenység során. A népi játékok gyermekek személyiségére gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Beatrix (2021) Ételintolerancia kutatás - glutén és laktózérzékenység. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Singer, Rebeka Ilona (2021) Terápiás állatok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somogyiné Csonka, dr. Boglárka (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soós, Veronika (2021) A család és az intézményi zenei nevelés kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soós-Meiczinger, Dóra Edina (2021) A Soproni Óvónőképző Intézet és jogutódjainak megítélése, a volt hallgatók szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sterkovitz, Izabella (2021) Az eltérő fejlődés sajátosságainak felismerése, kezelése óvodai és más pedagógiai színtereken Beilleszkedési-, tanulási-és magatartási nehézségek az óvodapedagógus szemével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stipkovits, Viola (2021) Kézhigiéne vizsgálata a mosonmagyaróvári Kékcinke Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Dóra (2021) Az óvodai labdás gyakorlatok és játékok jelentősége a koordinációs képességek fejlesztésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Gabriella (2021) ÓVODA-NÉPTÁNC-PEDAGÓGUS. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Krisztina (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Krisztina (2021) Személyiség és pályafejlődés lehetőségei óvodapedagógusként. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Viktória Kármen (2021) A német nemzetiségi óvodapedagógus-hiány összefüggései Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szász, Klaudia (2021) Festészeti technikák bemutatása saját művek alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Széplábiné Boros, Anikó (2021) 21. SZÁZAD GYERMEKEI:AZ IKT-ESZKÖZÖK HELYE ÉS SZEREPE AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEK SZABADIDŐELTÖLTÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szücs, Evelin (2021) A családok szerepe a gyermekek kétnyelvű nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szőllős-Laki, Zsuzsanna (2021) A gyermekek zöldségfogyasztási szokásainak vizsgálata a Nárai Aranykapu Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sánta, Dóra (2021) A gyermeki lélek a meserajzok tükrében - A látott és hallott mesék, a választás mögötti motiváció elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sárközi, Viktória (2021) A keresztény szellemiség megjelenítése a pedagógia színtereken, a keresztény értékrend és hagyományok érvényesülése a történelmi egyházak által fenntartott óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Talabér, Cintia (2021) Kora gyermekkori matematika, matematikai játékok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tima, Viktória (2021) SZÜLŐFÖLDEM, PÁPA-TAPOLCAFŐ JELLEGZETES NÉPHAGYOMÁNYAI, MEGJELENÉSÜK AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Trestyén, Dóra (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tróbert, Ivett (2021) Sportolási lehetőségek az úrkúti óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Beáta (2021) A koronavírus hatása a családi életre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Daniella (2021) Kisgyermekkori okoseszköz-használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Zsófia (2021) Az óvodapedagógus hivatás gyermek és szülő szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth-Polgár, Tímea (2021) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálati módszerekkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóthné Nagy, Réka (2021) Kezdő pedagógusok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Udvardi, Helga (2021) GYERMEKVÉDELMI ELLÁTÁSBAN ÉLŐ GYERMEKEK KÖRÉBEN VÉGZETT MESERAJZ VIZSGÁLAT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Laura (2021) A kisgyermekkori okoseszköz-használat hatásai a családrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Anett (2021) Településszociológia-vidék-és falukutatás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Eszter (2021) Az óvodapedagógus személyisége, személyiségformáló hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Fanni (2021) Tánc az óvodai mozgásfejlesztésben, testnevelésben: A néptáncoktatás helyzete az óvodákban óvodapedagógus szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Julianna (2021) A NÉPMESE ÉS A KORTÁRS MESE SZEREPE A GYERMEKI FEJLŐDÉSBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vellák, Alexandra (2021) A nemi különbségek feltárása az óvodáskorú gyermekek meserajzában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vántus, Janina Ágnes (2021) Az integráló óvodák felépítése és működése a győri Sün Balázs Óvoda Benedek Elek Tagóvoda és Gyógypedagógiai Hálózat bemutatásán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zelevics, Fruzsina (2021) Tánc az óvodában - A gyermektánc lehetőségei a szombathelyi óvodákban és azon túl. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zábó, Barbara (2021) A zene jótékony hatása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Árvai, Boglárka (2021) Waldorf pedagógia: Igaz vagy hamis? Hitek és tévhitek a Waldorf-pedagógiával kapcsolatban a szülők és a pedagógusok szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 20 05:05:39 2024 UTC.