Vissza |
Mikla-Tóth, Lilla (2024) Óvodáskorú gyermekek otthoni játszási szokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kelemen-Hideg, Kitti (2024) AZ EMBERÁBRÁZOLÁS FEJLŐDÉSE ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEKNÉL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Foki, Dalma (2024) Az inkluzív óvodai nevelés előnyei és kihívásai sajátos nevelési igényű gyermekek esetében az óvodapedagógusok attitűdje alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Király, Roberta (2024) Az óvodához való kötődés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schönwald, Gyöngyi (2024) Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő kisiskolás gyerekek kinetikus iskolarajzainak üzenete. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ács, Viktória (2024) Magatartási nehézséggel rendelkező óvodások kinetikus óvodarajzainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fajkusz, Lili (2024) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése többségi gyermekekkel az óvodában: Győr város integrációs tevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sándor, Barbara (2024) Szülői nevelési attitűdök a családokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szőke, Jázmin (2024) A gyermek személyiségének megismerése rajzvizsgálati módszerekkel, Óvodarajz elemzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Rozália (2024) A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Debrei, Dóra (2024) A pedagógusok attitűdje a tanulási képességet vizsgáló szakértői bizottsági vélemények felhasználásáról. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Birkás, Fanni (2024) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simai, Erika Anikó (2023) Szivárvány játék:A játék fontossága napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Heidt, Judit (2023) 2 ÉS 6 ÉV KÖZÖTTI AUTISTA ÉS NEUROTIPIKUS GYEREKEK VIZUÁLIS KIFEJEZŐKÉSZSÉG FEJLŐDÉSÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Laura (2023) Az óvodáskorú gyerekek családrajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Dominika Magdolna (2023) Gyermekek óvodájukhoz fűződő kötődéseinek megnyilvánulása a kinetikus óvodarajz módszer segítségével, hagyományos és Waldorf intézmények összehasonlításával. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sándor, Kata (2023) Gyermeki képzelet vizsgálata gyermekrajzokon keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Havasi, Petra (2023) Sajátos nevelési igényű negyedik osztályos tanuló esetbemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Galambos, Kata (2023) A gyermeki személyiség megismerése gyermekrajzok elemzésével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Bernadett (2023) A kismókus fél diója című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Beatrix Boglárka (2023) A koragyermekkkori személyiség megismerése gyermekrajzokon keresztül-Két különböző hangulatú zene hatása a gyermekrajzokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Deákovits, Réka (2023) A média, mint befolyásoló eszköz a gyermekrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takács, Luca Zsófia (2022) Óvodáskorú gyermekek játékválasztásának elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Bernadett (2022) Az érzelmi intelligencia és a GORDON módszer eredményessége az óvodapedagógusok körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schlemmer, Eszter (2022) Az egyedüli gyermekek, testvérek és ikertestvérek átmeneti tárgyválasztása, annak összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Wilfing, Edit (2022) "Az égig érő fa" A népmesék szerepe a kora serdülőkori személyiségfejlődésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, András (2022) Kinetikus iskolarajz vizsgálata SNI tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Góczán, Nóra (2022) Kortárs meséről készült óvodáskorú gyermekek rajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon, Xénia (2022) MAGYAR NÉPMESÉK ÁLTAL A GYERMEKI LÉLEKHEZ. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lékai, Dorina (2022) Sajátos nevelési igényű gyermekek képalkotó képességének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó-Virág, Enikő (2022) A gyermekek kötődésrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kutiné Markotics, Dominika (2022) A gyermeki személyiség megismerése a meserajzvizsgálat eszközével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vajcs, Vivien (2022) A kora gyermekkori fogalmi gondolkodásnak vizsgálata rajzképek alapján. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Soós, Bernadett (2022) A mesepedagógia alkalmazási lehetőségei a gyógypedagógia világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Unger, Vivien Éva (2022) A pedagógiai intézményekhez fűződő kapcsolatban szerepet játszó bipoláris élmények összehasonlító vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Petrovics, Nóra (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrált nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rudalics, Dorina Edina (2022) A szülők gyermeknevelési attitűdje és módszerei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kulcsár, Dorina (2022) Óvodáskorú gyermekek intézményes kötődéseinek vizsgálata rajzelemzéssel. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Katona, Katalin (2022) Óvodások állatcsaládrajzainak összehasonlító elemezése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Udvardi, Helga (2021) GYERMEKVÉDELMI ELLÁTÁSBAN ÉLŐ GYERMEKEK KÖRÉBEN VÉGZETT MESERAJZ VIZSGÁLAT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Vivien (2021) Az óvodai kinetikus rajzok összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csorvásy-Jilk, Noémi (2021) Beszoktatás az óvodába Covid-19 vírus ideje alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csillag, Alexandra (2021) A Bundavásár című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Dominika Magdolna (2021) Gyermeki alkotó képzeleti gondolkodásmód megnyilvánulása a meserajz-módszer eszközeinek segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Krisztina (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gecse, Alexandra Patrícia (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai életbe való integrálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csortos, Renáta (2021) A bölcsődében előforduló játékszerek és játékeszközök elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sánta, Dóra (2021) A gyermeki lélek a meserajzok tükrében - A látott és hallott mesék, a választás mögötti motiváció elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pap, Edit (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese eszközeivel A kisgyermeknevelők és a mese kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Somogyiné Csonka, dr. Boglárka (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár-Bognár, Anett (2021) A koragyermekkori agresszió megjelenése a 0-3 éves korosztály körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Peszmeg, Dorina (2021) A mese szerepe a gyermeki fejlődésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vellák, Alexandra (2021) A nemi különbségek feltárása az óvodáskorú gyermekek meserajzában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Gréta (2020) Motívumok, színgazdagság, nemi különbségek megjelenése a gyermekek rajzfejlődésében az óvodáskor végére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szücs, Dóra (2020) A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel: A média hatása az óvodáskorú gyerekek személyiségére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kulcsár, Dorina (2020) Az alkotó képzelet szerepének vizsgálata meserajz elemzéssel óvodáskorú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kárpáti, Krisztina (2020) Az óvodához kötődés összehasonlító vizsgálata testvérek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Patak, Viktória (2020) Az óvodás gyermekek rajzfejlődésének elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bognár, Alexandra (2020) Az óvodáskorú gyermekek meserajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vajcs, Vivien (2020) Új fogalmi jelentések képi narratíváinak vizsgálata óvodás korú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vörös, Eszter (2020) A korai anya-gyermek kapcsolat jelentősége és szerepe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kálmán, Viktória (2020) Állatcsaládrajzok összehasonlító vizsgálata óvodáskorú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Unger, Vivien Éva (2020) A mese, mint személyiség megismerési eszköz Koragyermekkori személyiségfejlődési konfliktus megoldásának vizsgálata meserajz-módszer alkalmazásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kálmán, Regina (2020) A sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja- Egy kiválasztott sajátos nevelési igényű gyermek esettanulmánya. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Paulics, Renáta (2019) TESTVÉRKAPCSOLATOK MEGJELENÉSE AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEK CSALÁDRAJZAIBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kőrös, Fruzsina (2019) Ausztriában és Magyarországon élő gyermekek kinetikus óvodarajzainak összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bella, Tamara (2019) Az apa-gyermek kapcsolat vizsgálata óvodáskorú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fodor, Andrea (2019) Az óvoda mint tér. Egy bécsi és egy budapesti óvoda összehasonlítása az önállóságra nevelés szempontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Réka (2019) Az óvodáskorú gyerekek családrajzainak összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Málics, Nóra (2019) Az óvodáskorú gyermekek minőségi időtöltése napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gampel, Dorina Anikó (2019) Az óvodáskorú gyermekek szüleikhez fűződő kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Anett (2019) Az óvodáskorú gyermekek testvérrajzainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tar, Barbara (2019) Egy sajátos nevelési igényű óvodáskorú gyermek játéktevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Barbara (2019) A Kiskakas gyémánt félkrajcárja című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bánkfalvi, Andrea (2019) Magyar és osztrák óvodáskorú gyermekek kötődéseinek összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Barbara (2019) A gyermekek meserajzaiban megjelenő motívumok és azonosulások nemek szerinti komplex vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bea, Mária Anna (2019) A gyermekvédelmi ellátásban részesülő gyermekek óvodai helyzete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Licskai, Laura (2019) A gyermekvédelmi intézményekben nevelkedő fiatalok kötődéseinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Noszály, Enikő (2018) Az Óperenciás tengeren is túl. Az óvodáskorú gyerekek mesepreferenciáinak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Márfi, Anna (2018) Az óvodáskorú gyermekek családrajz típusai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Magyar, Kitti Cintia (2018) Egy nevelőszülőnél élő gyermek integrálása az óvodába. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Botos, Melinda (2018) Gyermekrajzok összehasonlító vizsgálata eltérő családi háttérrel rendelkező gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tiborczné, Bogdán Éva (2018) Két világ között. A gyermekotthonban nevelkedő fiatalok kötődési kapcsolatainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Marczali, Mónika (2018) Mentálhigiénés kultúra fontossága a pedagógusi munkakörben. A testi-lelki egészségtől a burnout szindrómáig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Márfi, Kata (2018) AZ ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK OTTHONHOZ FŰZŐDŐ ÉRZELMI KAPCSOLATÁNAK VIZSGÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Piroska (2018) CSALÁDBAN ÉS GYERMEKVÉDELMI ELLÁTÁSBAN ÉLŐ GYERMEKEK MESERAJZAINAK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baranyai, Réka Rebeka (2018) A MAGYAR GYERMEKEK BEILLESZKEDÉSE AZ OSZTRÁK ÓVODÁKBA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gladity, Adrienn (2018) A MAGYAR-SPANYOL ÓVODÁSKORÚ GYEREKEK ÉRZELMI KAPCSOLATAINAK ÖSSZEHASONLÍTÓ VIZSGÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kincses, Izabella (2018) Meseképelemzés A Csipkerózsika című meséről készült gyerekrajzok összehasonlító vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fodor, Nóra (2017) Autista gyermekek integrált nevelése a győri Benedek Elek Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vörös, Vivien (2017) Az átmeneti tárgy jelentősége a személyiségfejlődésre kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Komán, Szabolcsné (2017) Az én otthonom. A kisgyermekek otthonukhoz fűződő kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Stanitz, Barbara (2017) Az óvodához fűződő kötődés vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sárközi, Viktória Ágnes (2017) Az óvodáskorú gyermekek meséhez fűződő kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gazsi, Judit (2017) Elvarázsolt állatcsaládrajz elemzés óvodás korú gyermekekkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Grubits, Regina (2017) Gyermekvédelmi intézményben és családi környezetben élő gyermekek énképének összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szűcs, Dóra (2017) Ikertestvérek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Boglárka (2017) Játéktevékenységek a mai bölcsődés korú gyermekek életében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mike, Dominika (2017) A Sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. Egy óvodás korú gyermek esettanulmánya. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Zsaklin (2017) A burn out jelenségének vizsgálata óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Király, Enikő (2017) A drámajáték hatása a társas kapcsolatokra óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Delcsik, Renáta (2017) A játék fejlődése. Szerepjátékok, ahol az élmények megelevenednek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Havasi, Petra (2017) A kis gömböc című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rimányi, Bernadett (2017) A különleges gondozást igénylő gyermekek szociális beilleszkedésének elemzése egy esettanulmány alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Regina (2017) A mese megjelenése az óvodáskorú gyerekek játékában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ekler, Dorina (2017) A mese szerepe a bölcsődés korú gyerekek életében szülői vélemények alapján. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Máté, Nikolett (2017) A rút kiskacsa című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rodek, Tímea (2017) A sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek inklúziós feltételrendszerének érvényesülése a befogadók véleménye alapján + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kuppis, Zsuzsanna (2016) Az átmeneti tárgy szerepe a kisgyermekek életében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Babos, Vivien (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nemes, Lilla (2016) Az óvodai beszoktatást segítő és gátló tényezők az óvónők és szülők szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Teodóra (2016) Az óvodáskorú gyerekek játékai szülői vélemény alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Wágner, Anita (2016) Ideális csoportszobánk van? Az edukációs terek hatása az óvodáskorú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tiborczné Bogdán, Éva (2016) "Két világ között". A bentlakásos intézményekben nevelkedő fiatalok kötődéseinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bakos, Mariann (2016) Sajátos nevelési igényű gyerekek integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Brigitta (2016) Sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss-György, Katalin (2016) Társas kapcsolatok rendszere az óvodáskorban. Szociometriai összehasonlító vizsgálat az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Veronika (2016) A gyerekek legkedveltebb játékai. Összehasonlító rajzelemzés óvodások körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kosztolánczi, Anna (2016) A gyerekek személyiségének megismerése rajzvizsgálati módszerekkel. Nemi különbségek a rajzfejlődésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ádám, Fanni (2016) A gyerekek óvodájukhoz fűződő kapcsolatának összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bognár, Bettina (2016) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálatok alapján. Az óvodához fűződő kapcsolat vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Viktória (2016) A gyermekvédelmi intézetekben nevelkedő gyermekek kötődései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hudák, Evelin (2016) A testvéri kapcsolatok elemzése a családrajzokon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Simon, Xénia (2016) A tipikus és a sajátos nevelési igényű gyermekek családrajzainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Eszter (2016) Óvodáskorú gyermekek kötődésrendszerének elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mendéné Lajtai, Krisztina (2016) A sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. A soproni többségi általános iskolák integrációs feltételrendszerének érvényesülése az intézményvezetők és pedagógusok attitűdje alapján + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borbély, Flóra (2015) 2-7 éves korú gyermekek rajzainak fejlődéslélektani elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lékai, Nóra (2015) Az 5-6 éves korú gyermekek óvodájukhoz fűződő kapcsolatának összehasonlító elemzése a kinetikus óvodarajz módszerének segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Némethné Szabó, Luca (2015) Az átmeneti tárgy jelentősége a bölcsődés korú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mecséri, Teodóra Mária (2015) Az átmeneti tárgy jelentősége bölcsődéskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Végh-Paksi, Anita (2015) Az átmeneti tárgy jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Krisztina (2015) Az óvodáskorú gyerekek játékokhoz fűződő érzelmi kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rácz, Barbara (2015) Az óvodáskorú gyermekek családrajzainak összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fehér, Annamária (2015) Az óvodáskorú gyermekek óvodai és otthoni játéktevékenységének összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bögre, Nikolette (2015) Egy autista gyermek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schepanski-Stőger, Bernadett (2015) Lombikban született anyák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Fanni (2015) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kajtár, Kata (2015) Vele vagy nélküle? A testvérek óvodai csoportban történő elhelyezésének kérdésköre az óvodapedagógusok véleménye alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Halasi, Csilla Terézia (2015) A bölcsődés korú gyermekek átmeneti tárgyainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kuti, Vivien (2015) A gyermeki világ tükörképe: a rajz avagy a testvéri kapcsolatok feltárása a rajzelemzés segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Botos, Zsófia (2015) A jó és a rossz megjelenítése az óvodáskorú gyermekek rajzaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csősz, Anita (2015) ... mert akkor hiányzott az ovi. Az 5-7 éves kisgyerekek óvodájukhoz fűződő kapcsolatának érzelmi összetevői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jónás, Tünde Erika (2014) Az átmeneti tárgy jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szelp, Dorina (2014) Az érzelmi intelligencia gyermekkorban, fejlesztésének lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gáncsné Jakab, Eszter (2014) Az óvodai beszoktatást befolyásoló tényezők a szülők egymástól különböző nevelési attitűdjének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Valkó, Laura Anna (2014) Az óvodás gyermekek kedvenc játékainak megismerése rajzvizsgálati módszerrel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Antal, Bernadett (2014) Az óvópedagógus gyermek szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vörös, Viktória (2014) Nőnevelés a győri tanítóképzőkben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Trajer, Katinka Rozália (2014) A bentlakásos intézményekből kikerült fiatal felnőttek kötődései és kötődési zavarai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Réka (2014) A bölcsődébe járó kisgyermek és a kisgyermeknevelő kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hegedüs, Anita (2014) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálaton keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tógyer, Zsuzsanna (2014) A korai anya-gyermek kapcsolat, mint egész életünket meghatározó tényező. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Havasi-Horváth, Krisztina (2014) A korai kötődés és a nevelési attitűd közötti összefüggés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fülöp, Zoltán (2014) A tanulási attitűd és az internet használat kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bencze, Zsuzsánna (2013) A 6-7 éves gyermekek kötődése az óvónőhöz. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jagodics, Zsaklin (2013) Az átmeneti tárgy jelentősége a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tomori, Brigitta (2013) Az átmeneti tárgy szerepe kisgyermek- és óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Viktória (2013) Az átmeneti tárgyak jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pataky, Barbara Noémi (2013) Az óvodás és kisiskolás gyermekek kötődésrendszerének összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Csilla (2013) Az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatrendszerének vizsgálata kinetikus óvodarajzzal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varjuné Molnár, Katalin (2013) Az óvodások, kisiskolások, serdülők kötődései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kémes, Veronika (2013) Egy sajátos nevelési igényű kisfiú óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kéry, Anita (2013) Kéz a kézben - az óvodáskorú gyermekek kötődésrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Papp, Judit Tünde (2013) A bölcsődés korú kisgyermekek kötődésrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fehér, Eszter Tímea (2013) A gyerekek kinetikus óvodarajz vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kótai, Diána (2013) A játékfejlődés pszichológiája kisgyermekkorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Flóriánné (2013) A nagymamák unokájukkal kialakult érzelmi kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nemes, Lívia (2013) A nemi különbségek szerepe az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatrendszerében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Juhász, Péter (2013) A testvérlét szerepe az óvodáskorú gyermekek kötődésrendszerének alakulásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pungorné Grebenár, Katalin (2013) Az átmeneti tárgy szerepe kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kóbor, Alexandra (2012) Gyermeki kötődés a családrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dénes, Boglárka (2012) A bölcsődei beszoktatás folyamatának vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dancsecs, Ildikó Mónika (2012) A gondozónő és kisgyermek személyközi kapcsolata. A bölcsődei kisgyermek gondozójához való kapcsolódásának megfigyelése a beszoktatás ideje alatt. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Andorka, Szabina (2012) A gyerekek játéktevékenységének pszichológiai szempontú tanulmányozása. A bölcsődés korú kisgyermek játéktevékenységének megfigyelése. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovácsné Grubits, Marianna (2011) Az óvodapedagógus és az óvodás korú gyerekek személyes kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csúri, Attiláné (2011) HÁTRÁNYOS HELYZETŰ GYEREKEK BEILLESZKEDÉSE AZ ISKOLÁBA EGY ESETTANULMÁNY ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pál, Gáborné (2011) Sajátos nevelési igényű kisgyermek bölcsődei integrált nevelése. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó-Ölbei, Violett (2011) A kisgyermekek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Dóra (2010) Az óvodáskorú gyermekek elvarázsolt állat-családrajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Domonkos, Adrienn (2010) Egy hallássérült kislány integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon, Barbara (2010) Gyermekrajzok szerepe a személyiség megismerésében. Az óvónő-kisgyermek személyes kapcsolatának jellemzése rajzvizsgálat alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pál, Gáborné (2010) Hallássérült gyermek integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Böősi, Rita (2010) Kisgyermek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. Kortárskapcsolatok alakulása és változása bölcsődés- és óvodáskorú gyermekek körében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Markovicsné Vislóczki, Rózália (2010) Sajátos nevelési igényű kisgyermek óvodai nevelése. Egy mozgássérült kisfiú óvodai élete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Darabos, Dóra (2010) Speciális szükségletű gyermekek a mai magyar gyermekvédelemben. Egy esettanulmány kapcsán felmerülő dilemmáim. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Belső, Frida (2010) Testvérkapcsolatok vizsgálata az óvodáskorú gyermekek család és kinetikus családrajzainak tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Némedi, Nikoletta (2010) A bölcsődei nevelő és a kisgyermek kapcsolatának alakulása a beszoktatási idő alatt. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szijártó, Anett (2010) A kisgyermek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. Kortárskapcsolatok alakulása és változása a bölcsődés és óvodáskorú gyermekek körében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kósik, Rita (2010) A tévében látott élmények megjelenése az óvodáskorú gyerekek rajzain. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Riedler, Krisztina (2009) Az empátiás készség vizsgálata különböző családi körülmények között élő serdülő korú fiatalok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vitéz, Erzsébet (2009) Család nélkül élni családban. Kamaszok problémái egyszülős családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pálfi, Ferenc (2009) Csoportjelenségek William Golding A Legyek Ura című regényében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bálint, Krisztina Enikő (2009) Dohányzik és leszokásról prédikál? A dohányzó orvostársadalom dilemmái egy kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Inczédiné Karácsony, Andrea (2009) Egy sajátos nevelési igényű fiatal személyes kötődés-rendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csíkos, Nikolett (2009) Gyermekrajzi képek és motívumok nemek közti megjelenése óvodás korban. Molnár V. József megfigyeléseinek bizonyítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Krausz, Noémi (2009) Hátrányos helyzetű gyermekek tehetséggondozása. Egy esettanulmány tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Illés, Ferenc (2009) Idősek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata egy szociális intézményben. (Pápa Város Önkormányzatának Egyesített Szociális Intézménye). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Ildikó (2009) Mentálhigiénés tevékenység a Veszprémi II. sz. Idősek Otthonában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Megyeri, Krisztina (2009) Művészeti nevelés lehetőségei a sajátos nevelési igényű roma gyerekek tehetséggondozásában egy eset tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baranya- Dömötör, Tímea (2009) Szervezetfejlesztésben résztvett munkatársak eredményességének vizsgálata egy vállalaton keresztül. (dm Kft.). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Polgárfiné Pászli, Anikó (2009) Tanulásban akadályozott és a többségi iskolába járó serdülők személyes kötődésrendszerének összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Tamás (2009) Televíziónézési szokások összehasonlító vizsgálata 4. és 8. osztályos tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Melinda (2009) Utógondozó otthonban élő fiatalok társas kapcsolatainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mónos, Mónika (2009) A bölcsődei nevelő és a kisgyermek személyközi kapcsolatának vizsgálata egy megfigyelés alapján. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baranya, Péter (2009) A futballhuliganizmus jelenségének szociálpszichológiai vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Karácsony, Kinga (2009) A gyermekotthonban nevelkedő gyerekek és nevelőik kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bögre, Nikoletta (2009) A kisgyermekek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Richter, Enikő (2009) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelése a székesfehérvári Rákóczi úti óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mayer, Adél (2009) A televíziós élmények megjelenése az óvodáskorú gyermekek rajzaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bolla, Anikó (2009) A testvéri kapcsolat szerepe a személyiségfejlődésben egy kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gazsóné Szabó, Zsófia (2009) Óvodás korú gyermekek érzelmi kapcsolatrendszerének változása szociometriai vizsgálatok alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hencz, Tünde Margit (2008) Egy látássérült kislány tehetséggondozásának bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyöngyösi, István (2008) A Fertőrákosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény mentálhigiénés tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fábián, Anna (2008) Mentálhigiénés tevékenységek bemutatása a soproni Balfi úti Egyesített Szociális Intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Edith (2008) Társas kapcsolatok vizsgálata hajléktalanoknál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Huszár-Csikai, Dóra (2008) A bölcsődei nevelő és a kisgyermek személyközi kapcsolatának alakulása a beszoktatási idő alatt, saját megfigyelés alapján. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Erdősi, Szabina (2008) A soproni Balfi úti Egyesített Szociális Intézmény mentálhigiénés foglalkozásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon, Veronika (2006) Gyermekrajzok szerepe a személyiség megismerésében. Óvodás korú fiúk és lányok rajzainak összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Marosi, Ildikó (2006) Konfliktuskezelési stratégiák vizsgálata az oroszlányi gyermekoothon pedagógusai körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.