Tanulásban akadályozott és a többségi iskolába járó serdülők személyes kötődésrendszerének összehasonlító elemzése.

Polgárfiné Pászli, Anikó (2009) Tanulásban akadályozott és a többségi iskolába járó serdülők személyes kötődésrendszerének összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (919kB)

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Szociálpedagógia (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zsubrits, Attila
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Helyi kari azonosító

14371

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Enikő Pongrácz
Dátum: 26 Júl 2023 10:35
Utolsó módosítás: 26 Júl 2023 10:35
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/11790

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet