Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 199.

Simai, Erika Anikó (2023) Szivárvány játék:A játék fontossága napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Heidt, Judit (2023) 2 ÉS 6 ÉV KÖZÖTTI AUTISTA ÉS NEUROTIPIKUS GYEREKEK VIZUÁLIS KIFEJEZŐKÉSZSÉG FEJLŐDÉSÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Laura (2023) Az óvodáskorú gyerekek családrajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Dominika Magdolna (2023) Gyermekek óvodájukhoz fűződő kötődéseinek megnyilvánulása a kinetikus óvodarajz módszer segítségével, hagyományos és Waldorf intézmények összehasonlításával. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sándor, Kata (2023) Gyermeki képzelet vizsgálata gyermekrajzokon keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Havasi, Petra (2023) Sajátos nevelési igényű negyedik osztályos tanuló esetbemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Galambos, Kata (2023) A gyermeki személyiség megismerése gyermekrajzok elemzésével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Bernadett (2023) A kismókus fél diója című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Beatrix Boglárka (2023) A koragyermekkkori személyiség megismerése gyermekrajzokon keresztül-Két különböző hangulatú zene hatása a gyermekrajzokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Deákovits, Réka (2023) A média, mint befolyásoló eszköz a gyermekrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takács, Luca Zsófia (2022) Óvodáskorú gyermekek játékválasztásának elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Bernadett (2022) Az érzelmi intelligencia és a GORDON módszer eredményessége az óvodapedagógusok körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schlemmer, Eszter (2022) Az egyedüli gyermekek, testvérek és ikertestvérek átmeneti tárgyválasztása, annak összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Wilfing, Edit (2022) "Az égig érő fa" A népmesék szerepe a kora serdülőkori személyiségfejlődésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, András (2022) Kinetikus iskolarajz vizsgálata SNI tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Góczán, Nóra (2022) Kortárs meséről készült óvodáskorú gyermekek rajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Xénia (2022) MAGYAR NÉPMESÉK ÁLTAL A GYERMEKI LÉLEKHEZ. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lékai, Dorina (2022) Sajátos nevelési igényű gyermekek képalkotó képességének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó-Virág, Enikő (2022) A gyermekek kötődésrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kutiné Markotics, Dominika (2022) A gyermeki személyiség megismerése a meserajzvizsgálat eszközével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vajcs, Vivien (2022) A kora gyermekkori fogalmi gondolkodásnak vizsgálata rajzképek alapján. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Soós, Bernadett (2022) A mesepedagógia alkalmazási lehetőségei a gyógypedagógia világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Unger, Vivien Éva (2022) A pedagógiai intézményekhez fűződő kapcsolatban szerepet játszó bipoláris élmények összehasonlító vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Petrovics, Nóra (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrált nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rudalics, Dorina Edina (2022) A szülők gyermeknevelési attitűdje és módszerei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kulcsár, Dorina (2022) Óvodáskorú gyermekek intézményes kötődéseinek vizsgálata rajzelemzéssel. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Katona, Katalin (2022) Óvodások állatcsaládrajzainak összehasonlító elemezése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Udvardi, Helga (2021) GYERMEKVÉDELMI ELLÁTÁSBAN ÉLŐ GYERMEKEK KÖRÉBEN VÉGZETT MESERAJZ VIZSGÁLAT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Vivien (2021) Az óvodai kinetikus rajzok összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csorvásy-Jilk, Noémi (2021) Beszoktatás az óvodába Covid-19 vírus ideje alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csillag, Alexandra (2021) A Bundavásár című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Dominika Magdolna (2021) Gyermeki alkotó képzeleti gondolkodásmód megnyilvánulása a meserajz-módszer eszközeinek segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Krisztina (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gecse, Alexandra Patrícia (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai életbe való integrálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csortos, Renáta (2021) A bölcsődében előforduló játékszerek és játékeszközök elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sánta, Dóra (2021) A gyermeki lélek a meserajzok tükrében - A látott és hallott mesék, a választás mögötti motiváció elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pap, Edit (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese eszközeivel A kisgyermeknevelők és a mese kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Somogyiné Csonka, dr. Boglárka (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár-Bognár, Anett (2021) A koragyermekkori agresszió megjelenése a 0-3 éves korosztály körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Peszmeg, Dorina (2021) A mese szerepe a gyermeki fejlődésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vellák, Alexandra (2021) A nemi különbségek feltárása az óvodáskorú gyermekek meserajzában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Gréta (2020) Motívumok, színgazdagság, nemi különbségek megjelenése a gyermekek rajzfejlődésében az óvodáskor végére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szücs, Dóra (2020) A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel: A média hatása az óvodáskorú gyerekek személyiségére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kulcsár, Dorina (2020) Az alkotó képzelet szerepének vizsgálata meserajz elemzéssel óvodáskorú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kárpáti, Krisztina (2020) Az óvodához kötődés összehasonlító vizsgálata testvérek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Patak, Viktória (2020) Az óvodás gyermekek rajzfejlődésének elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár, Alexandra (2020) Az óvodáskorú gyermekek meserajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vajcs, Vivien (2020) Új fogalmi jelentések képi narratíváinak vizsgálata óvodás korú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vörös, Eszter (2020) A korai anya-gyermek kapcsolat jelentősége és szerepe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kálmán, Viktória (2020) Állatcsaládrajzok összehasonlító vizsgálata óvodáskorú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Unger, Vivien Éva (2020) A mese, mint személyiség megismerési eszköz Koragyermekkori személyiségfejlődési konfliktus megoldásának vizsgálata meserajz-módszer alkalmazásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kálmán, Regina (2020) A sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja- Egy kiválasztott sajátos nevelési igényű gyermek esettanulmánya. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Paulics, Renáta (2019) TESTVÉRKAPCSOLATOK MEGJELENÉSE AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEK CSALÁDRAJZAIBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kőrös, Fruzsina (2019) Ausztriában és Magyarországon élő gyermekek kinetikus óvodarajzainak összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bella, Tamara (2019) Az apa-gyermek kapcsolat vizsgálata óvodáskorú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor, Andrea (2019) Az óvoda mint tér. Egy bécsi és egy budapesti óvoda összehasonlítása az önállóságra nevelés szempontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Réka (2019) Az óvodáskorú gyerekek családrajzainak összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Málics, Nóra (2019) Az óvodáskorú gyermekek minőségi időtöltése napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gampel, Dorina Anikó (2019) Az óvodáskorú gyermekek szüleikhez fűződő kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anett (2019) Az óvodáskorú gyermekek testvérrajzainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tar, Barbara (2019) Egy sajátos nevelési igényű óvodáskorú gyermek játéktevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Barbara (2019) A Kiskakas gyémánt félkrajcárja című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bánkfalvi, Andrea (2019) Magyar és osztrák óvodáskorú gyermekek kötődéseinek összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Barbara (2019) A gyermekek meserajzaiban megjelenő motívumok és azonosulások nemek szerinti komplex vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bea, Mária Anna (2019) A gyermekvédelmi ellátásban részesülő gyermekek óvodai helyzete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Licskai, Laura (2019) A gyermekvédelmi intézményekben nevelkedő fiatalok kötődéseinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Noszály, Enikő (2018) Az Óperenciás tengeren is túl. Az óvodáskorú gyerekek mesepreferenciáinak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márfi, Anna (2018) Az óvodáskorú gyermekek családrajz típusai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Magyar, Kitti Cintia (2018) Egy nevelőszülőnél élő gyermek integrálása az óvodába. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Botos, Melinda (2018) Gyermekrajzok összehasonlító vizsgálata eltérő családi háttérrel rendelkező gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tiborczné, Bogdán Éva (2018) Két világ között. A gyermekotthonban nevelkedő fiatalok kötődési kapcsolatainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marczali, Mónika (2018) Mentálhigiénés kultúra fontossága a pedagógusi munkakörben. A testi-lelki egészségtől a burnout szindrómáig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márfi, Kata (2018) AZ ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK OTTHONHOZ FŰZŐDŐ ÉRZELMI KAPCSOLATÁNAK VIZSGÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Piroska (2018) CSALÁDBAN ÉS GYERMEKVÉDELMI ELLÁTÁSBAN ÉLŐ GYERMEKEK MESERAJZAINAK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranyai, Réka Rebeka (2018) A MAGYAR GYERMEKEK BEILLESZKEDÉSE AZ OSZTRÁK ÓVODÁKBA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gladity, Adrienn (2018) A MAGYAR-SPANYOL ÓVODÁSKORÚ GYEREKEK ÉRZELMI KAPCSOLATAINAK ÖSSZEHASONLÍTÓ VIZSGÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kincses, Izabella (2018) Meseképelemzés A Csipkerózsika című meséről készült gyerekrajzok összehasonlító vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor, Nóra (2017) Autista gyermekek integrált nevelése a győri Benedek Elek Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vörös, Vivien (2017) Az átmeneti tárgy jelentősége a személyiségfejlődésre kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Komán, Szabolcsné (2017) Az én otthonom. A kisgyermekek otthonukhoz fűződő kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stanitz, Barbara (2017) Az óvodához fűződő kötődés vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sárközi, Viktória Ágnes (2017) Az óvodáskorú gyermekek meséhez fűződő kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gazsi, Judit (2017) Elvarázsolt állatcsaládrajz elemzés óvodás korú gyermekekkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Grubits, Regina (2017) Gyermekvédelmi intézményben és családi környezetben élő gyermekek énképének összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szűcs, Dóra (2017) Ikertestvérek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Boglárka (2017) Játéktevékenységek a mai bölcsődés korú gyermekek életében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mike, Dominika (2017) A Sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. Egy óvodás korú gyermek esettanulmánya. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Zsaklin (2017) A burn out jelenségének vizsgálata óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Király, Enikő (2017) A drámajáték hatása a társas kapcsolatokra óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Delcsik, Renáta (2017) A játék fejlődése. Szerepjátékok, ahol az élmények megelevenednek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Havasi, Petra (2017) A kis gömböc című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rimányi, Bernadett (2017) A különleges gondozást igénylő gyermekek szociális beilleszkedésének elemzése egy esettanulmány alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Regina (2017) A mese megjelenése az óvodáskorú gyerekek játékában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ekler, Dorina (2017) A mese szerepe a bölcsődés korú gyerekek életében szülői vélemények alapján. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Máté, Nikolett (2017) A rút kiskacsa című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rodek, Tímea (2017) A sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek inklúziós feltételrendszerének érvényesülése a befogadók véleménye alapján + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuppis, Zsuzsanna (2016) Az átmeneti tárgy szerepe a kisgyermekek életében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Babos, Vivien (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemes, Lilla (2016) Az óvodai beszoktatást segítő és gátló tényezők az óvónők és szülők szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Teodóra (2016) Az óvodáskorú gyerekek játékai szülői vélemény alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Wágner, Anita (2016) Ideális csoportszobánk van? Az edukációs terek hatása az óvodáskorú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tiborczné Bogdán, Éva (2016) "Két világ között". A bentlakásos intézményekben nevelkedő fiatalok kötődéseinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bakos, Mariann (2016) Sajátos nevelési igényű gyerekek integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Brigitta (2016) Sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss-György, Katalin (2016) Társas kapcsolatok rendszere az óvodáskorban. Szociometriai összehasonlító vizsgálat az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Veronika (2016) A gyerekek legkedveltebb játékai. Összehasonlító rajzelemzés óvodások körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kosztolánczi, Anna (2016) A gyerekek személyiségének megismerése rajzvizsgálati módszerekkel. Nemi különbségek a rajzfejlődésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ádám, Fanni (2016) A gyerekek óvodájukhoz fűződő kapcsolatának összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár, Bettina (2016) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálatok alapján. Az óvodához fűződő kapcsolat vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Viktória (2016) A gyermekvédelmi intézetekben nevelkedő gyermekek kötődései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hudák, Evelin (2016) A testvéri kapcsolatok elemzése a családrajzokon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Simon, Xénia (2016) A tipikus és a sajátos nevelési igényű gyermekek családrajzainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Eszter (2016) Óvodáskorú gyermekek kötődésrendszerének elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mendéné Lajtai, Krisztina (2016) A sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. A soproni többségi általános iskolák integrációs feltételrendszerének érvényesülése az intézményvezetők és pedagógusok attitűdje alapján + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély, Flóra (2015) 2-7 éves korú gyermekek rajzainak fejlődéslélektani elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lékai, Nóra (2015) Az 5-6 éves korú gyermekek óvodájukhoz fűződő kapcsolatának összehasonlító elemzése a kinetikus óvodarajz módszerének segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némethné Szabó, Luca (2015) Az átmeneti tárgy jelentősége a bölcsődés korú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mecséri, Teodóra Mária (2015) Az átmeneti tárgy jelentősége bölcsődéskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh-Paksi, Anita (2015) Az átmeneti tárgy jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Krisztina (2015) Az óvodáskorú gyerekek játékokhoz fűződő érzelmi kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rácz, Barbara (2015) Az óvodáskorú gyermekek családrajzainak összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Annamária (2015) Az óvodáskorú gyermekek óvodai és otthoni játéktevékenységének összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bögre, Nikolette (2015) Egy autista gyermek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schepanski-Stőger, Bernadett (2015) Lombikban született anyák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Török, Fanni (2015) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kajtár, Kata (2015) Vele vagy nélküle? A testvérek óvodai csoportban történő elhelyezésének kérdésköre az óvodapedagógusok véleménye alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Halasi, Csilla Terézia (2015) A bölcsődés korú gyermekek átmeneti tárgyainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuti, Vivien (2015) A gyermeki világ tükörképe: a rajz avagy a testvéri kapcsolatok feltárása a rajzelemzés segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Botos, Zsófia (2015) A jó és a rossz megjelenítése az óvodáskorú gyermekek rajzaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csősz, Anita (2015) ... mert akkor hiányzott az ovi. Az 5-7 éves kisgyerekek óvodájukhoz fűződő kapcsolatának érzelmi összetevői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jónás, Tünde Erika (2014) Az átmeneti tárgy jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szelp, Dorina (2014) Az érzelmi intelligencia gyermekkorban, fejlesztésének lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gáncsné Jakab, Eszter (2014) Az óvodai beszoktatást befolyásoló tényezők a szülők egymástól különböző nevelési attitűdjének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Valkó, Laura Anna (2014) Az óvodás gyermekek kedvenc játékainak megismerése rajzvizsgálati módszerrel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Antal, Bernadett (2014) Az óvópedagógus gyermek szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vörös, Viktória (2014) Nőnevelés a győri tanítóképzőkben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Trajer, Katinka Rozália (2014) A bentlakásos intézményekből kikerült fiatal felnőttek kötődései és kötődési zavarai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Réka (2014) A bölcsődébe járó kisgyermek és a kisgyermeknevelő kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hegedüs, Anita (2014) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálaton keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tógyer, Zsuzsanna (2014) A korai anya-gyermek kapcsolat, mint egész életünket meghatározó tényező. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Havasi-Horváth, Krisztina (2014) A korai kötődés és a nevelési attitűd közötti összefüggés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fülöp, Zoltán (2014) A tanulási attitűd és az internet használat kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bencze, Zsuzsánna (2013) A 6-7 éves gyermekek kötődése az óvónőhöz. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jagodics, Zsaklin (2013) Az átmeneti tárgy jelentősége a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tomori, Brigitta (2013) Az átmeneti tárgy szerepe kisgyermek- és óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Viktória (2013) Az átmeneti tárgyak jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pataky, Barbara Noémi (2013) Az óvodás és kisiskolás gyermekek kötődésrendszerének összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Csilla (2013) Az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatrendszerének vizsgálata kinetikus óvodarajzzal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varjuné Molnár, Katalin (2013) Az óvodások, kisiskolások, serdülők kötődései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kémes, Veronika (2013) Egy sajátos nevelési igényű kisfiú óvodai integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kéry, Anita (2013) Kéz a kézben - az óvodáskorú gyermekek kötődésrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Judit Tünde (2013) A bölcsődés korú kisgyermekek kötődésrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Eszter Tímea (2013) A gyerekek kinetikus óvodarajz vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kótai, Diána (2013) A játékfejlődés pszichológiája kisgyermekkorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Flóriánné (2013) A nagymamák unokájukkal kialakult érzelmi kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemes, Lívia (2013) A nemi különbségek szerepe az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatrendszerében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Juhász, Péter (2013) A testvérlét szerepe az óvodáskorú gyermekek kötődésrendszerének alakulásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pungorné Grebenár, Katalin (2013) Az átmeneti tárgy szerepe kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kóbor, Alexandra (2012) Gyermeki kötődés a családrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dénes, Boglárka (2012) A bölcsődei beszoktatás folyamatának vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dancsecs, Ildikó Mónika (2012) A gondozónő és kisgyermek személyközi kapcsolata. A bölcsődei kisgyermek gondozójához való kapcsolódásának megfigyelése a beszoktatás ideje alatt. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Andorka, Szabina (2012) A gyerekek játéktevékenységének pszichológiai szempontú tanulmányozása. A bölcsődés korú kisgyermek játéktevékenységének megfigyelése. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Grubits, Marianna (2011) Az óvodapedagógus és az óvodás korú gyerekek személyes kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csúri, Attiláné (2011) HÁTRÁNYOS HELYZETŰ GYEREKEK BEILLESZKEDÉSE AZ ISKOLÁBA EGY ESETTANULMÁNY ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pál, Gáborné (2011) Sajátos nevelési igényű kisgyermek bölcsődei integrált nevelése. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó-Ölbei, Violett (2011) A kisgyermekek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Dóra (2010) Az óvodáskorú gyermekek elvarázsolt állat-családrajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Domonkos, Adrienn (2010) Egy hallássérült kislány integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Barbara (2010) Gyermekrajzok szerepe a személyiség megismerésében. Az óvónő-kisgyermek személyes kapcsolatának jellemzése rajzvizsgálat alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pál, Gáborné (2010) Hallássérült gyermek integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Böősi, Rita (2010) Kisgyermek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. Kortárskapcsolatok alakulása és változása bölcsődés- és óvodáskorú gyermekek körében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Markovicsné Vislóczki, Rózália (2010) Sajátos nevelési igényű kisgyermek óvodai nevelése. Egy mozgássérült kisfiú óvodai élete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Darabos, Dóra (2010) Speciális szükségletű gyermekek a mai magyar gyermekvédelemben. Egy esettanulmány kapcsán felmerülő dilemmáim. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Belső, Frida (2010) Testvérkapcsolatok vizsgálata az óvodáskorú gyermekek család és kinetikus családrajzainak tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Némedi, Nikoletta (2010) A bölcsődei nevelő és a kisgyermek kapcsolatának alakulása a beszoktatási idő alatt. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szijártó, Anett (2010) A kisgyermek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. Kortárskapcsolatok alakulása és változása a bölcsődés és óvodáskorú gyermekek körében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kósik, Rita (2010) A tévében látott élmények megjelenése az óvodáskorú gyerekek rajzain. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Riedler, Krisztina (2009) Az empátiás készség vizsgálata különböző családi körülmények között élő serdülő korú fiatalok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vitéz, Erzsébet (2009) Család nélkül élni családban. Kamaszok problémái egyszülős családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pálfi, Ferenc (2009) Csoportjelenségek William Golding A Legyek Ura című regényében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bálint, Krisztina Enikő (2009) Dohányzik és leszokásról prédikál? A dohányzó orvostársadalom dilemmái egy kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Inczédiné Karácsony, Andrea (2009) Egy sajátos nevelési igényű fiatal személyes kötődés-rendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krausz, Noémi (2009) Hátrányos helyzetű gyermekek tehetséggondozása. Egy esettanulmány tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Illés, Ferenc (2009) Idősek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata egy szociális intézményben. (Pápa Város Önkormányzatának Egyesített Szociális Intézménye). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Ildikó (2009) Mentálhigiénés tevékenység a Veszprémi II. sz. Idősek Otthonában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Megyeri, Krisztina (2009) Művészeti nevelés lehetőségei a sajátos nevelési igényű roma gyerekek tehetséggondozásában egy eset tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranya- Dömötör, Tímea (2009) Szervezetfejlesztésben résztvett munkatársak eredményességének vizsgálata egy vállalaton keresztül. (dm Kft.). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Polgárfiné Pászli, Anikó (2009) Tanulásban akadályozott és a többségi iskolába járó serdülők személyes kötődésrendszerének összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Tamás (2009) Televíziónézési szokások összehasonlító vizsgálata 4. és 8. osztályos tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mészáros, Melinda (2009) Utógondozó otthonban élő fiatalok társas kapcsolatainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mónos, Mónika (2009) A bölcsődei nevelő és a kisgyermek személyközi kapcsolatának vizsgálata egy megfigyelés alapján. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baranya, Péter (2009) A futballhuliganizmus jelenségének szociálpszichológiai vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Karácsony, Kinga (2009) A gyermekotthonban nevelkedő gyerekek és nevelőik kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bögre, Nikoletta (2009) A kisgyermekek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mayer, Adél (2009) A televíziós élmények megjelenése az óvodáskorú gyermekek rajzaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bolla, Anikó (2009) A testvéri kapcsolat szerepe a személyiségfejlődésben egy kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gazsóné Szabó, Zsófia (2009) Óvodás korú gyermekek érzelmi kapcsolatrendszerének változása szociometriai vizsgálatok alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon, Veronika (2006) Gyermekrajzok szerepe a személyiség megismerésében. Óvodás korú fiúk és lányok rajzainak összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Marosi, Ildikó (2006) Konfliktuskezelési stratégiák vizsgálata az oroszlányi gyermekoothon pedagógusai körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Thu Mar 28 08:47:18 2024 UTC.