Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 97.

Jagodics, Anna (2024) A korai anya-gyermek kapcsolat hatása a gyermek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bokorné Varga, Nóra (2024) Gyermekvédelmi jelzőrendszer működése az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Póth, Petra (2024) NEMZETISÉGI NEVELÉS MOHÁCSON; A KULTÚRA ÉKSZERDOBOZA GYERMEKEINK SZÁMÁRA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marosi, Anett (2024) Német nemzetiségi táncok szerepe az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Poropatich, Anita (2024) Néphagyományőrzés és inklúzió a lakóhelyet változtató óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dékány, Luca (2024) A család és az óvoda kapcsolata a gyermeknevelés aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gácsig, Regina (2024) A korai idegennyelv-fejlesztés megvalósulása a győri Brunszvik Teréz Német Nemzetiségi Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csepeli, Tamásné (2024) A népszokások néphagyományok alkalmazásának lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor, Csenge (2024) A néptánc fejlesztő hatása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kupi, Lívia (2024) Ételallergiás gyermekek iklúziója a köznevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stinner, Zsuzsanna Viktória (2024) A tudatos jelenlét alkalmazási lehetőségei a pedagógiai munkában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Nikolett (2023) Anya-Gyermek kapcsolat. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baumgartner, Dorina (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációja és inklúziója különös tekintettel az óvodai nevelésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schramné Vaszari, Viktória (2023) Az óvodából az iskolába történő átmenet az óvodapedagógusok és a tanítók aspektusából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Süveges, Judit (2023) A Csillagrét Waldorf óvoda ritmusa, ünnepei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Porkoláb-Rónai, Ildikó Ilona (2023) Játékpedagógiai kutatás a gyógypedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vörösmarthy-Fodróczy, Mónika (2023) Mesél az erdő- Az erdő szerepe a nevelésben a mesék aspektusából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stánicz, Alexandra (2023) ÓVODÁBÓL AZ ISKOLÁBA ALTERNATÍV ASPEKTUSBÓL. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Barna, Zsófia (2023) A magyar identitás megőrzése a határon túli magyar oktatási és nevelési intézményekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lesovics-Király, Krisztina (2023) Ünnepek és hagyományok az iskolában az SNI és BTMN tanulók aspektusából. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Purgai, Szabina (2023) Óvodakezdés és beszoktatás az óvodapedagógus és a szülő aspektusából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anna Viktória (2022) Óvodaügy és óvóképzés Magyarországon az 1980-as és 1990-es években, különös tekintettel a soproni képzőintézményre. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kustyán, Kata (2022) Az ünnepek, jeles napok szerepe és megjelenése az óvodai nevelés során, különös tekintettel a Waldorf-óvodákra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Speier, Liza (2022) Entstehung der frühkindlichen Zweisprachigkeit in institutioneller Umgebung in Ungarn. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krizsány, Zsuzsanna Bettina (2022) Fenntarthatóságra nevelés az óvodában a néphagyományok aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Istvándi, Viktória (2022) Hagyományőrzés az óvodában a magyar népművészet megismerésével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rába, Rebeka (2022) Játéktevékenységek és játékeszközök az 1940-es évektől napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Katona, Fanni (2022) Multikulturelle Erziehung. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Vozár, Violetta (2022) Nyelvtanulás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dancs, Mária Ildikó (2022) A flow áramlat megjelenése a kisgyermeknevelők munkájában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Egyed, Réka Anna (2022) A mese szerepe a német nemzetiségi csoportokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vlasich, Dóra (2022) A néphagyományok átörökítése a csepregi óvodában, különös tekintettel a jeles napokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vancsura, Zselyke Hanna (2022) Óvodáskorú gyermekek a társadalmi krízisek idején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Székely, Petra (2021) Korai idegennyelv-fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Csenge (2021) „BÁBELI ZŰRZAVAR?” avagy A CSALÁDON BELÜLI KÉTNYELVŰSÉG német-magyar kétnyelvű családok gyermeknevelése a két nyelv és annak használatát befolyásoló környezeti és családon belüli hatások figyelembevételével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sági, Zsolt (2021) Mérés, értékelés és dokumentáció a mentorálásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Frank, Szimonetta Erzsébet (2021) Néphagyományőrzés az óvodába, különös tekintettel az Így tedd rá! programra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Klausz, Diána (2021) A bölcsődés gyermek játéka a nemek aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szücs, Evelin (2021) A családok szerepe a gyermekek kétnyelvű nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbély-Hegyi, Katalin Anna (2021) A jó kisgyermeknevelő játékpedagógiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Laczkó, Eszter (2021) A külső világ változásainak hatása az óvodás korú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Fanni (2021) A pedagógushiány okai Magyarországon, különös tekintettel az óvodapedagógusokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kurucz, Csilla Boglárka (2021) A tanulói portfólió alkalmazásának előnyei és lehetőségei a hazai oktatási gyakorlatban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Albert, Zsuzsánna (2020) Az élőszavas mesélés, mint az emberi megismerés és önismeret eszköze. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Katona, Zsófia (2020) A GYERMEKEK HÁZA ALTERNATÍV ALAPOZÓ PROGRAM PEDAGÓGIÁJA-A REFORMPEDAGÓGIAI TÖREKVÉSEKTŐL EGY ALTERNATÍV ISKOLAMODELLIG. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Scsibrán, Zoltánné (2020) Hagyományőrzés és népi játékok a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Belley , Kinga Mariann (2020) Idegennyelv-elsajátítás gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Förhéczné Zóka, Anikó (2020) A Montessori-pedagógia megjelenése a magyarországi bölcsődékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Anna Viktória (2020) Nemzeti nevelés az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szőllősi, Bianka (2020) Népszokások és néphagyományok a Rábaközben, különös tekintettel a csornai Bóbita Óvodára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Puragi, Szabina (2020) A Waldorf-pedagógia sajátosságai a hagyományos intézményekhez viszonyítva. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Maráczi, Nóra (2020) A magyarországi és oroszországi korai idegennyelv-fejlesztés összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dékány, Ramóna (2020) A néphagyományok, a népi kultúra szerepe az óvodákban, különös tekintettel az abdai Mézeskalács Körzeti Napközi Otthonos Óvodára és Bölcsődére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Violetta (2019) Alternatív pedagógiák az Óvodai Nevelés című folyóiratban 1989-től napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pataki, Brigitta (2019) ALTERNATÍV PEDAGÓGIAI IRÁNYZATOK AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fazekas, Andrea (2019) Az anya-gyermek kapcsolat kialakulását elősegítő baba-mama foglalkozások. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kulcsár, Evelin (2019) Gyermekkor- és játékszertörténet Zala megyében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Arany, Bernadett (2019) Játékos tanulás bölcsődés korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hauck, Alexandra (2019) Korai idegennyelv-fejlesztés a bölcsődés korú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takács, Dóra (2019) Kétnyelvűség az osztrák óvodákban a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rónai, Ildikó Ilona (2019) Magyar gyerekek külföldi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Brigitta (2019) ÜNNEPEK ÉS NÉPHAGYOMÁNYŐRZÉS A KISGYERMEKKORI INTÉZMÉNYES NEVELÉS KERETEIN BELÜL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Kinga (2019) Roma gyermekek beilleszkedése az óvodai életbe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Bettina Julianna (2019) A Waldorf-pedagógia az Óvodai Nevelés című folyóirat tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Raffay, Brigitta (2019) A kisgyermeknevelő szerepe a bölcsődés gyermek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szür, Bernadett (2019) Ünnepek a családban és a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szigetiné Nagy, Katalin (2019) A néphagyományok, a népi kultúra szerepe és jelentősége az óvodákban, különös tekintettel a csopaki Mandulavirág Óvodára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hegedüs, Beatrix (2019) A sajátos nevelés igényű gyermekek integrációja a többségi óvodákba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baumgartner, Dorina (2019) Óvodán kívüli foglalkozások a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Faragó, Enikő (2018) Erdélyi magyar bölcsődék. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Viktória (2018) A Játék a bölcsődés korú gyermekek életében. Textilből megálmodott játékvilág. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozma, Anita (2018) Játékok régen és ma. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Füzesiné Kovács, Lívia (2018) Játékok régen és ma. Népi játékok az óvodáskorú gyermekek nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh-Nyiri, Brigitta (2018) Játékos idegennyelvi foglalkozások az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Marosi, Anett (2018) Korai idegennyelv-fejlesztés óvodáskor előtt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Patrícia (2018) Korai zenei nevelés 0–3 éves korig. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Katzler, Sára (2018) Két- vagy többnyelvűség a családokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sipos, Regina (2018) SNI gyermekek a bölcsődében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mihalik, Mónika (2018) TV nézési szokások bölcsődés és óvodás korú gyermekeknél. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tánczosné Hédi, Krisztina (2018) A Waldorf-pedagógia magyarországi vonatkozásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Veronika (2018) Zala megye néphagyománya, népi kultúrája tovább örökítése a bölcsődében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Trádler, Zsanett (2018) A kiemelt figyelmet igénylő gyermekek együttnevelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balázsy, Nóra (2018) A kisgyermekkori idegennyelv-elsajátítás jelentősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Taródi, Krisztina (2018) Életreform és reformpedagógia a 20. század első felében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szélesné Turi, Rita (2018) A néphagyományok, a népi kultúra szerepe az óvodában. A Mihály napi projekt a Csornai Napközi Otthonos Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Martina (2018) A rituálék szerepe a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mukics, Vivien (2018) A rituálék szerepe az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schmidtné Németh, Marietta (2018) A zalai néphagyományok továbbélése az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bödecs, Mónika (2017) Alsó tagozatos negyedik osztályos tanulók közösségének szociometriai felmérése és szorongás vizsgálata + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Zoltán (2017) Gyógypedagógus jelöltek konstruktív életvezetési tendenciái + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Krisztián (2017) Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bereczk, Judit (2017) A mese, mint az érzelmi intelligencia egyik fejlesztő eszköze. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Makk, Szabolcs (2017) Sport és a táplálkozás viszonya az egészségtudatos életmód tükrében + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rodek, Tímea (2017) A sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek inklúziós feltételrendszerének érvényesülése a befogadók véleménye alapján + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bolláné Mravik, Viktória (2017) A (tovább)képzések hasznosságának vizsgálata óvodapedagógusok körében + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Károly Róbert (2017) Az integrált neveléshez való viszonyulás középiskolában. Attitűdvizsgálat két soproni középiskola tanárainál + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fürjné Nyeste, Edit (2017) Nevelés a 21. században + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Sun Dec 22 09:08:33 2024 UTC.