Vissza |
Komjáti, Katalin Mária (2024) Az érzelmi intelligencia fejlesztése óvodáskorban ének-zenei foglalkozásokkal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Káldi-Gombos, Fanni Éva (2024) EMBER ÉS ZENE A CSALÁDI KÖRNYEZETBEN MEGJELENŐ ZENEI NEVELÉS. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szák, Nóra (2024) Ember és muzsika - A zene hatása a társadalomra (Az érzelmekre és a hangulatokra). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vidinszki, Réka (2024) Kodály és Forrai szemléletének alkalmazásai a mai óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mergl, Dóra (2024) Zenei kreativitásfejlesztés lehetőségei az óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Némethné Németh, Zsófia (2024) Érzelmi nevelés a tervezett óvodai ének-zenei foglalkozások tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabóné Pénzes, Erzsébet (2024) Óvodai zenei nevelés, tehetséggondozás, mint a kistérségi művészeti együttes megalapozója. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pánácz, Adél (2024) A zenei nevelés hatása a gyermekek érzelmi és szociális készségeinek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Réka Hajnalka (2024) A zenei nevelés értelmi fejlődésre gyakorolt hatása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pataki-Pánczél, Gyöngyi (2023) Az egyházi zene hatása az óvodáskorú gyermekek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Kriszti (2023) Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Suborits, Alexandra (2023) Ember és zene - A muzsika társadalomra gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mesterházy, Helga (2023) Zene társadalomra gyakorolt hatása a családok kulturális fogyasztási szokásaik tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csepin, Lilla (2023) A magyarországi és az ausztriai óvodai zenei nevelés összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Orsolya (2023) A népzene kreativitásra és érzelmi kreativitásra gyakorolt hatása az óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Balogh, Dóra (2023) A zenei rendezvények és foglalkozások hatása gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tkalics, Eszter (2022) Komplex művészeti nevelés az óvodában Kokas Klára zenepedagógiai programjának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Biró, Orsolya (2022) A pedagógusok ének-zene módszertani kultúrájának elemzése, kutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Venekei, Ildikó (2022) A zene érzelmi hatása az óvodapedagógusok lelki egészségére a "burnout" prevenciójának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csonka, Barbara (2022) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének lehetőségei a zenei nevelés tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Melega, Júlia (2022) Az óvodai kereteken kívüli zenei foglalkozások integrálása az óvodai zenei nevelésbe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lekics, Evelin Regina (2022) Az óvodai zenei nevelés Maria Montessori tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Bernadett (2022) Segíts kérlek, hogy mások is megértsék lelkem hangjait! Zeneterápia, mint komplex fejlesztés az autizmus spektrum zavarral küzdök megsegítésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nyerges, Edina (2022) A zenei nevelés pozitív hatásai a különböző életkori szakaszokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Feiner, Róza (2022) A zenei nevelés összehasonlítása egy Állami és egy Waldorf óvodai csoportban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borbély, Boglárka (2021) Az empátia fejlesztése a néptánc és népi játékok eszközei által. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Marekné Szabó, Georgina (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészeti eszközökkel - Különös tekintettel a zenei nevelés eszközeire óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Emőke (2021) Az érzelmi intelligencia és a Kokas módszer összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Háklár, Dorottya (2021) EMBER ÉS ZENE, GYÓGYÍTÁS A ZENE EREJÉVEL: a látható zene és látható beszéd: euritmia az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
János, Anasztázia Rozália (2021) Ember és zene - a muzsika társadalomra gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Ágnes (2021) A POPULÁRIS ZENE HATÁSAI ÉS BETÖLTÖTT SZEREPE A GYERMEKEK ÉLETÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Gabriella (2021) ÓVODA-NÉPTÁNC-PEDAGÓGUS. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gáncs, Szonja (2021) A zene hatása a gyermek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Koók, Ilona (2020) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészi eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ozsvári, Erika (2020) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészi eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bardon, Nikoletta Terézia (2020) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészi eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Palatin, Vivien (2020) Ember és zene - A muzsika társadalomra gyakorolt hatása A szülő és a zene közötti kapcsolat befolyása a gyermek zenei nevelésére otthon és a győri Bartók Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Zsöks, Krisztina (2020) Kokas Klára szemléletének alkalmazási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baranyai, Viktória (2020) Kokas Klára szemléletének alkalmazási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Divós, Andrea (2020) Érzelmek felismerésének képessége hangszeres zenetanulás hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cser, Fruzsina (2020) Érzelmi intelligencia fejlesztése művészeti eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takáts, Anita (2019) EMBER ÉS ZENE – A MUZSIKA TÁRSADALOMRA GYAKOROLT HATÁSA AZ Y GENERÁCIÓ ZENEHALLGATÁSI SZOKÁSAI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Gabriella (2019) Kodály Zoltán zenei nevelési elveinek mai üzenete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hoós, Kornélia (2018) Az érzelmi intelligencia fejlesztése zenei eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Tamásné (2018) Az óvodai zenei nevelés története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Kinga (2018) Kokas Klára módszerének alkalmazási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Karácsonyné Pallér, Henriette (2018) Kokas Klára szemléletének alkalmazási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cséfalvai, Eszter (2018) Mozart-effektus, és a zenei nevelés az óvodában, népi hagyományok átélése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vancsura, Márta (2018) A zenei nevelés lehetőségei a mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Viktória (2018) EMOTIONALE WIRKUNG DER MUSIK AUF KINDERGARTENKINDER -Malen auf Musik. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Stummer, Krisztina Virág (2017) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészi eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Krisztina Mária (2017) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészi eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Imre, Ildikó Jennifer (2017) Az érzelmi intelligencia fejlesztése zenével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bakos-Simon, Borbála (2017) Mese és muzsika. Komplex művészeti nevelés az óvodában. A zenei nevelés hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csete, Lilla Elizabeth (2017) Népdalszövegek szimbolikája a gyermekrajzokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hegedüs, Anett (2017) Ritmusérzékfejlesztés tánccal és zenével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fülöp, Dorottya (2017) Zene hatása a társadalomra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dancs-Baráth, Eszter (2017) A klasszikus zene megjelenési formái a XXI. századi családok mindennapjaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jakab, Krisztina (2017) Általánosan elfogadott és alternatív pedagógiai módszerek alkalmazása az óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Enikő (2017) A magyar és az angol óvodai zenei nevelés története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Alföldi, Zsófia (2017) A művészetpedagógia fejlesztő hatásai óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Réka (2017) Ünnepek az óvodában régen és most. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Fruzsina (2017) A zenei nevelés lehetőségei a bölcsődei és az óvodai mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vas, Laura (2017) A zenei nevelés lehetőségei az óvodai mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Élő, Péterné (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése az óvodában a zene segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Dóra (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészi eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gaál, Mária Andrea (2016) Kokas Klára szemlélete az óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Tímea (2016) Kokas Klára szemléletének bemutatása a gyermeki kreativitáson keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hatos, Viktória (2016) A Kokas Klára-módszer alkalmazási lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bogdán, Zóra Dalma (2016) Mi a zene? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Anna (2016) A népzene és a néptánc hatása a gyerekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Bettina (2016) A tehetséggondozás lehetőségei az óvodában a Csodabogár Tehetségpont tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Barkovits, Károlyné (2015) Alternatív pedagógiai módszerek alkalmazásának lehetőségei a középszintű szakképzésben + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Istiván, Ildikó (2015) Zenei nevelés kisgyermekkorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Verrasztó, Szilvia (2015) Zenei tehetség felfedezése és fejlesztése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Katalin (2015) A zene személyiségformáló ereje. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Martina (2015) A zenei nevelés lehetőségei kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bajmóczy, Katinka (2015) A zenei nevelés megvalósulása az óvodai mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Katalin (2015) A zenei ízlés fejlesztésének időszerű kérdései, lehetőségek az ének-zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pavlóczki, Adrienn (2014) A komolyzene kiemelkedő szerepe az óvodáskorú gyerekek nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.