Érzelmek felismerésének képessége hangszeres zenetanulás hatására

Divós, Andrea (2020) Érzelmek felismerésének képessége hangszeres zenetanulás hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Divós Andrea-érzelmek felismerésének képessége hangszeres zenetanulsá hatására-pdf.pdf] PDF
Divós Andrea-érzelmek felismerésének képessége hangszeres zenetanulsá hatására-pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az érzelmi intelligencia összefüggését vizsgáltam hangszeres zenetanulás hatására. Szakirodalmakon keresztül feltártam az érzelmek és a művészeti oktatás kapcsolatát, egymásra gyakorolt hatását. Három feltételezést kutattam, melyben hangszeres zeneoktatásban részesülő gyermekek csoportját hasonlítottam össze azonos korosztályú gyermekekkel, akik hasonló oktatásban nem részesülnek. A kutatásban arcon megjelenő érzelmek felismerését mértem fel és hasonlítottam össze a két csoportban. Dolgozatom része továbbá feltárni a két csoport megértését, és hogy mennyire befolyásolható a véleményük negatív helyzetben.

Magyar cím

Érzelmek felismerésének képessége hangszeres zenetanulás hatására

Angol cím

The ability to recognize emotions through isntrumental music learning

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Révész, József
tanársegéd

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Andrea Divós
Dátum: 25 Jún 2020 10:35
Utolsó módosítás: 25 Jún 2020 10:35
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6292

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet