Vissza |
Pető, Annamária (2024) Fogyatékossággal élő gyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Solymosi, Zsófia (2024) Pedagógusok önismerete, tudatossága és annak fontossága a nevelőmunkájuk során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Abraham, Sarah (2024) A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Joó, Tímea (2023) Az érzelmi intelligencia mérése, HR eszközök, a különböző generációknál. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Kinga (2023) Gyermeki lelkiállapot a családból való kiemelés után. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Eliza (2023) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vejtasa, Emilia (2023) A mesefilmek hatása az óvodáskorú gyermekek empátiájának alakulására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kocsis, Tímea (2023) A munka és a magánélet kapcsolata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváthné Mészáros, Gabriella (2023) És téged mi motivál? Munkaerő megtartási intézkedések vizsgálata a szociális ágazatban dolgozók körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Nóra Éva (2023) A szociális kompetencia fejlesztése tanulásban akadályozott tanulóknál, a magyar nyelv és irodalom tantárgyak keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Merkwart-Németh, Renáta (2022) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének hatása az intellektuális képességzavarral élő tanulóknál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gombásné Vigh, Natália (2022) Autizmus spektrum zavarral élő gyermek és szülő kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Páncél, Dorina (2022) Az élő- és digitális mesék értelmezése, valamint hatása az óvodás korú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bedő, Dzsenifer (2022) Előítéletek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Anna (2022) A Grimm mesék hatása az óvodás gyermekek lelki világára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tricsli, Petra (2022) Gyermeki önismeret fejlesztése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Kun, Fruzsina Anna (2022) HOGYAN SEGÍTHETJÜK A GYERMEKEKET A SIKERES BOLDOG ÉLETHEZ AZ ÓVODAI NEVELÉS SORÁN? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fekete, Tamara (2022) Testvérsorrend hatása a személyiség fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Orosz-Bergmann, Kincső (2022) Tizenévesek traumái és addikciói. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szferléné Dénes, Pálma Ágnes (2022) Trauma-tudatos elvek megjelenése a közösségi szociális munkában, biztonság, bizalom, választás, együttműködés, felhatalmazás. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kóczán, Erzsébet (2022) Traumaérzékenyítés kollégiumi környezetben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Tímea (2022) A korai anya-gyermek kapcsolat hatása a személyiségfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Oláh, Csilla (2022) Érzelmi intelligencia óvodáskorban:Konfliktuskezelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Timea (2021) Az előítéletes pedagógus. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kulcsár, Boglárka (2021) Az óvodapedagógus személyiségében megjelenő előítéletek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bita, Kinga (2021) Az óvodáskorú gyermekek digitális eszközhasználatának jellemzése, hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fehér, Klaudia (2021) Gyermekek közötti konfliktusok kezelése a pedagógusok megoldási technikáinak figyelembevételével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Lili (2021) Gyermekek érzelmi intelligenciáját befolyásoló tényezők. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Singer, Rebeka Ilona (2021) Terápiás állatok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nádudvari, Viera (2021) A bölcsődés korú gyermekek egészségmagatartása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth-Polgár, Tímea (2021) A gyermeki személyiség megismerése rajzvizsgálati módszerekkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Lívia (2021) Állatasszisztált terápia gyerekeknek Magyarországon, nyúllal és macskával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dallos, Dóra (2021) A nagyszülők hatása a kisgyermek kognitív képességeinek fejlődésére és az érzelmi intelligenciájára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Makra, Mónika (2021) A születés körülményei és meghatározó tényezői. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Katona, Eszter (2020) Az óvodáskori szorongás csökkentésének pedagógiai lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Séfer, Vanessa Zsanett (2020) Az óvodáskorú gyermek társas kapcsolatrendszerének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gerlach, Lilien (2020) EGY MAGYARORSZÁGI BIZTOSÍTÓ TÁRSASÁG TOBORZÁSI TEVÉKENYSÉGE 2000-2018 KÖZÖTT. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hajdinák, Kitti (2020) Gyermeki konfliktuskezelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Konkoly, Zoltán (2020) Idősturizmus. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szemes, Júlia (2020) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Havasi, Hajnalka (2020) Konfliktuskezelés az óvodában - Agresszív gyerekek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kas, Mária (2020) MORÁLIS FEJLŐDÉS, GYERMEKI KONFLIKTUSMEGOLDÁS, KIKÖZÖSÍTÉS A BÖLCSŐDÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Györe, Ákos (2020) A demokratikus, illetve autokratikus vezetői attitűdök vizsgálata segítő szakmában tranzakcióanalízis és egyéb módszerek alkalmazásával. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szaksz, Réka (2020) A gyermek szerepe a válásban a szülők szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cserép, Regina (2020) A gyermekbántalmazás hatása a kisgyermekkora. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borda, Georgina (2020) A gyermeki gondolkodás és világkép fejlődése kisgyermek- és óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pogonyi, Lea (2020) Állatasszisztált (kutyás) intervenciók az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rákos, Tímea (2020) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelésének helyzete az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bartha, Marianna (2020) A továbbtanulás pszichológiája-Pályaorientációra fókuszálva. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Barka-Dancs, Dominika (2020) A válás hatása a személyiségre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh-Teke, Eszter (2019) Az önéletrajz titkai a toborzás-kiválasztásban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Juhász, Dóra (2019) Mesepszichológia az óvodáskorú gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Zagyváné Major, Emese Miliora (2019) ÉRZELMEK KIALAKULÁSA ÉS VÁLTOZÁSA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bognár, Anett (2019) Testvérek közötti viszonyok és szülői attitűdök. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ferenci, Éva (2019) A családi kapcsolatok és a kognitív képességek tükröződése a családrajzban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vida-Bencze, Virág (2019) A közösségi érzés fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth-Szabó, Katalin (2019) A mesék lélektani hatásai gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Czafit, Laura (2019) Óvodáskorú gyerekek haláltudata, gyásza - a szülő és pedagógus szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Andrea Tünde (2018) Coaching-stresszkezelés a munkahelyen. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Herényi-Tóth, Ildikó (2018) Fekete pedagógiai hatások a megyeszékhely iskoláiban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tarjányiné Dabóczi, Tünde (2018) ÉRZELMI INTELLIGENCIA AZ OKTATÁSBAN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.