A gyermeki gondolkodás és világkép fejlődése kisgyermek- és óvodás korban

Borda, Georgina (2020) A gyermeki gondolkodás és világkép fejlődése kisgyermek- és óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Borda Georgina - A gyermeki gondolkodás és világkép fejlődése kisgyermek- és óvodás korban - szakdolgozat.pdf] PDF
Borda Georgina - A gyermeki gondolkodás és világkép fejlődése kisgyermek- és óvodás korban - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (232kB)

Absztrakt (kivonat)

A gyermeki gondolkodás egy színes világ, nagyon sokrétű és rengeteg érdekességet rejt magában. Világszemléletük igen tiszta, nem kutatnak felesleges magyarázatok után. Fantáziájuk élénk. A fantázia képei gyakran elvegyülnek a valósában történtek között. Az ebből származó füllentés, azonban nem vétség, vagy hazugság. Aki nincs tisztában a valóság és fantázia határával nem képes az igazság ellen véteni. A gyermeki világkép elemei gyakori jellemzők a gyermekek gondolkodásában. A gyermekek egyik hiányzó tulajdonsága, amely a későbbi évek során alakul ki, az empátia képessége. A gyermekek nem, vagy csak nehezen képesek más helyzetébe képzelni magukat, más szemszögén keresztül vizsgálódni.

Magyar cím

A gyermeki gondolkodás és világkép fejlődése kisgyermek- és óvodás korban

Angol cím

Development of children's thinking and worldview in early childhood and preschool

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mundy, Péter
tanársegéd

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Georgina Borda
Dátum: 23 Jún 2020 13:34
Utolsó módosítás: 23 Jún 2020 13:34
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6547

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet