Vissza |
Varga, Loretta (2024) Gluténérzékeny gyermekek helyzete és lehetőségei a közétkeztetésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Novák-Meilinger, Helga (2024) AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓDRA NEVELÉS A MAGYAR ÉS A NORVÉG ÓVODÁK NÉZŐPONTJÁBÓL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Belléncs- Vizi, Lilla (2024) Az egészséges életmód megalapozása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bagári, Petra (2024) Az egészséges életmód és a táplálkozási habitus megalapozása óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baranyai, Vica Panka (2024) Az egészséges életmódra nevelés jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
LADA, SZILVIA (2024) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sárai, Anna (2024) Az eszközhasználat gyakoriságának vizsgálata az óvodáskorú gyermekek úszásoktatásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kőrösi, Tíria (2024) Az okoseszközök használatának hatása az óvodáskorú gyermekek fizikai aktivitására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tenk, Laura Kinga (2024) A konyha szerepe a gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Élő, Boglárka (2024) A vízi játékok attitűdformáló hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Straszner, Dóra (2023) A versenyúszás motiváló hatása az általános iskolás korosztályra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lukács, Donáta (2023) A gyermekjóga fejlesztő- és jótékony hatásai óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Joódy, Nikolett (2023) Az egészséges életmód megalapozása óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füzi, Réka Anna (2023) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában A Kneipp módszer alkalmazása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szili-Brányi, Karolina (2023) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Virág, Panna (2023) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füzi, Réka Anna (2023) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában. A Kneipp módszer alkalmazása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szépné Szablics, Edit Anikó (2023) Az egészséges és változatos táplálkozás megszerettetése a gyermekekkel óvodáskorban a játék által. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hardi, Tímea (2023) Egészséges életmódra nevelés óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Zsenák, Zsuzsa (2022) Az óvodai tornaterem, tornaszoba kapcsolata a gyermekek óvodán kívüli mozgástevékenységével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Plausevszkiné Dobos, Diána (2022) Az egészséges táplálkozás megalapozása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bertalan, Nikolett (2022) Az egészséges életmód megalapozása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sabjanics, Vivien (2022) Egészséges életmód megalapozása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Mercédesz Debóra (2022) Mozgásfejlesztés lehetőségei a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Zsuzsanna (2022) Regeneráció a szabadidősportban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseh, Krisztina (2022) Speciális étkezési igényű gyermekek az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss-Falusi, Ilona (2022) A gyermekjóga életmódbeli hatásainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csoma, Martina (2022) A mozgásfejlesztés fontos szerepe óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Merkó, Patírcia (2021) Az óvodai és családi étkezés az egészséges életmód tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Stinner, Krisztina (2017) A kisgyermeknevelők táplálkozási magatartása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ormai, Eszter (2017) SPORTTÁPLÁLKOZÁS ÉS FIATAL FELNŐTT REKREÁCIÓS SPORTOLÓK TÁPLÁLKOZÁSI SZOKÁSAI. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.