Vissza |
Bartal, Csenge Kata (2024) A digitális eszközök hatása a kisgyermekkorra A szülői tudatosság mértéke. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Cintia Lilla (2023) Hogyan kommunikálnak a World of Warcraft játékosai játékon belül és a való életben? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Naisz, Réka (2023) IKT eszközök alkalmazása és hatása az óvodai nevelésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh-Kondor, Hajnalka (2023) Számítógépes alkalmazások az 5-10 éves korú és autista gyerekek fejlesztésében otthoni és iskolai környezetben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Petra (2022) Az információs társadalom által nyújtott új pedagógiai lehetőségek a kisgyermeknevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hartmann, Patrícia (2022) JÁTSSZUNK OKOSAN! – AZ ÚJ GENERÁCIÓ KIHÍVÁSAI PEDAGÓGUS SZEMMEL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Rebeka (2021) Óvodáskorú gyermekek a digitális világ játszóterén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bednár, Ica (2021) KISGYERMEKKORI OKOSESZKÖZ-HASZNÁLAT PRO ÉS KONTRÁI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Széplábiné Boros, Anikó (2021) 21. SZÁZAD GYERMEKEI:AZ IKT-ESZKÖZÖK HELYE ÉS SZEREPE AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEK SZABADIDŐELTÖLTÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borbély, Fanni (2021) Az óvodai digitalizáció kezdetektől napjainkig- Óvodapedagógusi attitűdök a XXI. század elején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fodorné Milfai, Katalin (2021) Digitális eszközök okos használata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sátori, Krisztina (2021) Kisgyermekkori okoseszköz használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Daniella (2021) Kisgyermekkori okoseszköz-használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Láng, Réka Judit (2021) Mesék a gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gurat, Csilla Melinda (2021) A XXI. század gyermekei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Endrődi-Kiss, Alexandra (2021) A digitalizáció hatásai óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Laura (2021) A kisgyermekkori okoseszköz-használat hatásai a családrajzok tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baki, Bianka (2020) Az Információs és Kommunikációs Technológiák hatása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fabsich, Rita (2020) Kisgyermekkori okoseszköz-használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár Vadkerti, Erika (2020) Kisgyermekkori okoseszköz-használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Keszthelyi, Imre (2020) PÁLYA ÉS JÖVŐKÉP VIZSGÁLATA A FAIPARI KÖZÉPISKOLÁSOK KÖRÉBEN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hetyei, Kornél (2019) Középiskolai tanárok digitális kompetenciája és annak alkalmazása az oktatásban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga-Poór, Adrienn (2019) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bölcs-Fedák, György (2019) Szakválasztási, iskolaválasztási motívumok változása a szakképzésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga-Poór, Adrienn (2019) A digitális pedagógia lehetőségei a számvitel tantárgy oktatásában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Orvos, Alexandra Réka (2018) A mobiltelefon evolúciója és társadalmi hatása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kissné Horváth, Tünde (2018) A KÖZÉPISKOLAI INFORMATIKAOKTATÁS EREDMÉNYESSÉGÉNEK DILEMMÁI. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lencse, Tamás (2018) SZAKGIMNÁZIUMI ÉS SZAKKÖZÉPISKOLAI DOHÁNYZÁS FELTÁRÁSA kutatási terv. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Magyar, Mónika (2016) IKT a kisgyermekkori szabad játékban óvodai és családi színtéren. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
László, Attila (2016) IKT a pedagógiában, miben változott a számítógép szerepe az oktatásban az elmúlt időszakban, audiovizuális eszközöktől az IKT-s eszközökig + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kalmár, Erika Anna (2013) Témahét: Fertőszentmiklós helytörténete. Tananyagfejlesztés. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Főző, Gábor (2012) Az e-learning, mint lehetőség a fodrász felnőttképzésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Laposa, Dóra Katalin (2012) JÁTÉKOS NÉMET NYELVELSAJÁTÍTÁS KÉTNYELVŰ CSOPORTBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Judit (2012) A KORAI KÉTNYELVÛSÉG HATÁSA A GYERMEKEK KREATIVITÁSÁRA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kutrovits, Andrea (2012) KÉTNYELVŰSÉG AZ ÓVODÁBANEGY MAGYAR-ANGOL ÉS EGY MAGYAR-HORVÁT ÓVODA MÓDSZERTANI ÖSSZEHASONLÍTÁSA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hoffer, Nikolett (2010) Informatika helyzete a veszprémi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Somogyi, László (2009) A 12-14 éves korosztály internetezési szokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kalmár, Erika Anna (2009) Kommunikáció az óvodában. (Napköziotthonos Óvoda, Fertőszentmiklós). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jancsó, Tímea (2009) Szociális adatbázis tervezés a Csibész Gyermekjóléti Központban. (Pestszentimre). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Egész, Tamás (2009) A pedagógusok kiégésének vizsgálatához. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.