Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 10.

Bordácsné Hiedl, Anikó (2024) HÁROM ARANYALMA - KEREK EGY ESZTENDŐ A nevelési év és jeles napjai Egy hagyományőrző óvodai csoport elindítása, megvalósítása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyurkó, Erzsébet (2024) JELES NAPOK MEGJELENÍTÉSE A TÁNCHÁZBAN TÁNCHÁZI KALENDÁRIUM. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Bernadett (2024) Tojáskarcolás hagyománya a családunkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szűcs-Simon, Anikó (2024) A család terhelhetősége, a többségi óvoda szerepe autista gyermeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dénes, Kitti Katalin (2024) A mese és az autista gyermek kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fodor, Zsuzsanna Veronika (2023) L. Ritók Nóra "Művészettel nevelés" módszertana és adaptációs lehetőségei a tanulásban akadályozott gyerekek fejlesztésében, szegregált intézményi keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Koós, Katica (2023) A mese alkalmazása a többségi intézményben tanuló gyerekek érzékenyítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kelemen, Anita (2023) A mese hatása a gyermek személyiségfejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Náriczáné Hajdu, Andrea (2022) A művészet-pedagógia hatásai többség intézményekben The effects of art pedagogy in majority institutions. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagyné Fábián, Zsanett (2022) A mese hatása az iskoláskorú gyermek személyiségfejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 20 08:27:14 2024 UTC.