Vissza |
Bordácsné Hiedl, Anikó (2024) HÁROM ARANYALMA - KEREK EGY ESZTENDŐ A nevelési év és jeles napjai Egy hagyományőrző óvodai csoport elindítása, megvalósítása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyurkó, Erzsébet (2024) JELES NAPOK MEGJELENÍTÉSE A TÁNCHÁZBAN TÁNCHÁZI KALENDÁRIUM. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Bernadett (2024) Tojáskarcolás hagyománya a családunkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szűcs-Simon, Anikó (2024) A család terhelhetősége, a többségi óvoda szerepe autista gyermeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dénes, Kitti Katalin (2024) A mese és az autista gyermek kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fodor, Zsuzsanna Veronika (2023) L. Ritók Nóra "Művészettel nevelés" módszertana és adaptációs lehetőségei a tanulásban akadályozott gyerekek fejlesztésében, szegregált intézményi keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Koós, Katica (2023) A mese alkalmazása a többségi intézményben tanuló gyerekek érzékenyítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kelemen, Anita (2023) A mese hatása a gyermek személyiségfejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Náriczáné Hajdu, Andrea (2022) A művészet-pedagógia hatásai többség intézményekben The effects of art pedagogy in majority institutions. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Fábián, Zsanett (2022) A mese hatása az iskoláskorú gyermek személyiségfejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.