Vissza |
Bagi, Éva (2019) Projektmódszer az óvodában: "Tó vize, tó vize csupa nádszál" projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Balta, Viktória (2019) Grafikai eljárások(vizsgamunkák alapján). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baumgartner, Dorina (2019) Óvodán kívüli foglalkozások a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bea, Mária Anna (2019) A gyermekvédelmi ellátásban részesülő gyermekek óvodai helyzete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Becze, Dalma (2019) Az apák szerepe a gyermekek nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Begovits, Noémi (2019) A környezettudatosság bemutatása a soproni Zöld és még nem Zöld óvodák tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bella, Tamara (2019) Az apa-gyermek kapcsolat vizsgálata óvodáskorú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Benkó , Csenge (2019) Tehetséggondozás egy nem Tehetségpontként működő óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bertháné Pap, Gabriella Terézia (2019) Paradigmatikus változások a család szerepben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bicsák, Anna (2019) Népszokások, néphagyományok a Zalalövői Napköziotthonos Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Biczó, Franciska Noémi (2019) A bobai óvoda helyzete, felépítése, jövője és az evangélikus szellemiség megjelenése a mindennapi életben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bokor, Gréta (2019) Családi helyzetek a két világháború között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borbásné Bárdics, Noémi Andrea (2019) Táplánszentkereszt hagyományai régen és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Buri, Franciska (2019) Jánossomorja és környékének néprajza. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bánkfalvi, Andrea (2019) Magyar és osztrák óvodáskorú gyermekek kötődéseinek összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bódizs, Dalma (2019) Erdei óvodák Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csóka, Lea Tünde (2019) VIGYÁZAT, NEM JÁTÉK – XXI. SZÁZAD DIGITÁLIS ESZKÖZEINEK HATÁSAI AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEKRE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Czafit, Laura (2019) Óvodáskorú gyerekek haláltudata, gyásza - a szülő és pedagógus szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Czanekné Tanka, Anna (2019) A lovaglás jótékony hatásai az óvodáskorú gyermekek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Czibók, Rolandné (2019) Tehetségígéretek gondozása a művészeti alternatív program szellemében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Doroginé Molnár, Ibolya (2019) Kétnyelvű nevelés az Újvárosi Óvoda Kőszegfalvi Tagóvodájában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Elter, Bettina Éva (2019) A balatonföldvári Mesevár Óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fekete-Dancsecs , Noémi (2019) Szerepjáték a vegyes csoportban az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fodor, Andrea (2019) Az óvoda mint tér. Egy bécsi és egy budapesti óvoda összehasonlítása az önállóságra nevelés szempontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fűri, Kitti (2019) Grafikai eljárások. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gampel, Dorina Anikó (2019) Az óvodáskorú gyermekek szüleikhez fűződő kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Griffin-Szabó, Szilvia (2019) TEHETSÉGFELISMERÉS ÉS TEHETSÉGGONDOZÁS A PÁPAI VÁROSI ÓVODÁK ERZSÉBETVÁROSI TAGÓVODÁJÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Győri, Noémi (2019) Kisgyermeket nevelő apák a harmadik évezredben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
HORVÁTNÉ SZEGH, ZSÓFIA (2019) AZ ÓVODAKEZDÉS NEHÉZSÉGEI, MEGOLDÁSAI PEDAGÓGUSI ÉS SZÜLŐI SZEMMEL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Halla, Dorina (2019) Az óvodáskorú gyermekek érzelmi élete- Különös tekintettel pedagógiai, pszichológiai és neurológiai szempontokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Halász-Kovácsné Nagy , Ildikó (2019) Erdei Barangoló A Móri Pitypang Óvoda gyermekcsoportjával a Vajda János Erdészeti Erdei Iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hegedüs, Beatrix (2019) A sajátos nevelés igényű gyermekek integrációja a többségi óvodákba. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Herman, Leona (2019) Kisgyermekkori beszédfejlődés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hirni, Orsolya (2019) "Kerek egy esztendő"-Énekes népszokások és hagyományok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hocza, Barbara (2019) Gyermekvédelem az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Honti, Julia (2019) A rendszeres testmozgás hatása az asztmás óvodáskorú gyermekek egészségi állapotára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Gabriella (2019) Kodály Zoltán zenei nevelési elveinek mai üzenete. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Rita Zsófia (2019) Az óvodai beszoktatás jellemzőinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Anett (2019) Az óvodáskorú gyermekek testvérrajzainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Barbara (2019) A gyermekek meserajzaiban megjelenő motívumok és azonosulások nemek szerinti komplex vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Réka (2019) Az óvodáskorú gyerekek családrajzainak összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Ágnes Zsuzsanna (2019) Az anyanyelvi fejlődés-fejlesztés folyamata, módszerei óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth-Kis, Nóra (2019) Szülőföldem népi gyermekjátékai, énekes népszokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváthné Kopácsi, Edina (2019) Játék az óvodában Hímzés bevitel az óvodába, Rábaközi hímzések. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hullám, Laura (2019) Az óvodapedagógus és a logopédus szerepe a kisgyermek nyelv- és beszédfejlesztésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ihász, Krisztina (2019) Településszociológia - Vidék és Falukutatás: Kóny Településszociológiája kiemelten az óvodára nézve. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Juhász, Dóra (2019) Mesepszichológia az óvodáskorú gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jurasits , Adél (2019) Természethez kötődő ünnepek a gyerekek játékában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Józsi, Anikó (2019) Pikler Emmi élete és munkássága, módszerének gyakorlati megvalósulása a zalaegerszegi gyermekotthonban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Karcsai, Eliza (2019) A bábjáték szerepe, lehetősége az óvodai angol nyelvi érzékenyítésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kassai, Csenge (2019) A rekreációs sportolás színtereinek bemutatása és vizsgálata Fertőszentmiklóson. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Dóra (2019) Waldorf-pedagógia Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Violetta (2019) Alternatív pedagógiák az Óvodai Nevelés című folyóiratban 1989-től napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Boglárka (2019) Az óvodapedagógus szerepe a sport megszerettetésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Krisztina (2019) Társas kapcsolatok fejlesztése a népi játékokon keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kozma, Barbara (2019) AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVARRAL KÜZDŐ GYERMEKEK KORAI FEJLESZTÉSÉNEK JELENTŐSÉGE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Koók, Dorina (2019) A boszorkány alakváltozatai a mesékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kulcsár, Evelin (2019) Gyermekkor- és játékszertörténet Zala megyében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Licskai, Laura (2019) A gyermekvédelmi intézményekben nevelkedő fiatalok kötődéseinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Limpakter, Istvánné (2019) Régmúlt idők játékai Téten, és a Téti Kisfaludy Károly Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lohner, Mercédesz (2019) SZABADIDŐS SPORTOK AZ ÓVODÁKBAN, LEHETŐSÉGEK LAKÓHELYEM KÖRNYÉKÉN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lovász-Szabó, Rita (2019) A táplálkozási szokások vizsgálata óvodáskorú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lőrincz, Jessica (2019) Az eltérő nyelvi- és beszédfejlődés az óvodás korú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Milkovics, Veronika (2019) "Hajtás sarjad gyökeréből" Az idős-gyermek kapcsolat jellemzői és a két generáció intézményes összehangolása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár, Bettina Julianna (2019) A Waldorf-pedagógia az Óvodai Nevelés című folyóirat tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár, Dóra (2019) Tehetségfelismerés, tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Málics, Nóra (2019) Az óvodáskorú gyermekek minőségi időtöltése napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Dorottya (2019) Az óvodások játéka pedagógiai szemszögből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy , Leila (2019) Az erdőben jártam, keltem, s a Hegypásztor erdei óvodára leltem. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Novákné Krizsán, Hajnalka (2019) Erdei óvoda, mint az óvodai környezeti nevelés színtere. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nyeső-Pethő, Fruzsina (2019) Fenntarthatóság fontossága a Nyitnikék Erdészeti Erdei Iskola és Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Annamária (2019) Környezettudatosság az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Barbara (2019) A Kiskakas gyémánt félkrajcárja című meséről készült gyermekrajzok elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Dóra (2019) A mentorálás kiemelkedő szerepe az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Kinga (2019) Roma gyermekek beilleszkedése az óvodai életbe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Mercédesz (2019) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh , Petra (2019) A kezdő pedagógus karrierépítési nehézségei és társadalmi megítélése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Némethné Horváth, Erika (2019) Pakod szakrális emlékei és pedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ottó Péterné Horváth, Mónika (2019) A jeles zöld napok megjelenése a gyermekek játékában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pacsné Czirókai, Zsuzsa (2019) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Kertész leszek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pataki, Brigitta (2019) ALTERNATÍV PEDAGÓGIAI IRÁNYZATOK AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Paulics, Renáta (2019) TESTVÉRKAPCSOLATOK MEGJELENÉSE AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEK CSALÁDRAJZAIBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Petróné Albert, Anna (2019) A kezdő pedagógus nehézségei és a mentorálás szerepe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pihokker, Dóra (2019) "Csak tiszta forrásból"- Kodály koncepció. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Radics, Bernadett (2019) Az idegen nyelvi oktatás átalakulása a rendszerváltoztatástól napjainkig - Az óvodáskori idegennyelv-elsajátítás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rasek, Andrea (2019) A tanítók és az óvodapedagógusok úszással kapcsolatos ismereteinek és attitűdjének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Regényi, Hajnalka (2019) A kisgyermekek matematikai nevelésének útjai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Reichardt, Laura (2019) A válás hatása az óvodás korú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rácz, Dóra Kata (2019) Early foreign language acquisition. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ráth, Dorina (2019) A Szent Orsolya Iskola és Óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Samu, Dóra (2019) Erdélyi magyar identitástudat kérdései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schwarczné Nagy, Loretta (2019) A PROJEKTMÓDSZER ELMÉLETE ÉS GYAKORLATA AZ ÓVODÁBAN – „ILYENEK A TEHENEK?” PROJEKT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Siklér, Anna (2019) Média hatása a gyermek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sipos, Karola Anna (2019) Gyermekjátékok története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Soós, Júlia (2019) Projekt módszer Gyertek haza, ludaim! projekt bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Steinerné Czihlár, Helga (2019) Megújuló energiaforrások az óvodai környezeti nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabóné Török, Anett (2019) Környezettudatos szemléletmód kialakítása a gyermeknevelés során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szakály-Lukács , Tünde (2019) A gyermekjóga felépítése, hatása az óvodás korú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, Bianka Éva (2019) Óvodai nevelés játékkal, mesével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szedlák, Fanni (2019) Az úszás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szegleti-Dávid, Zsuzsanna (2019) Az óvodai testnevelés és a rendszeres testmozgás kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szele, Julianna Livia (2019) Miben más az ünnep az egyházi óvodákban? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szemeti, Barbara (2019) Az 1-es típusú cukorbetegséggel küzdő gyermekek óvodai lehetőségei, illetve integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szendőfi, Anna Sára (2019) A szocializáciòs folyamatok segìtèse zenei fejlesztèssel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szigeti-Schreiner, Ildikó (2019) Az óvodáskorú gyermekek természeti környezetéhez való viszonya. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szigetiné Nagy, Katalin (2019) A néphagyományok, a népi kultúra szerepe és jelentősége az óvodákban, különös tekintettel a csopaki Mandulavirág Óvodára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szitás, Bernadett (2019) Néphagyományok az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szonda, Noémi Judit (2019) Hagyományőrzés a magyar és az erdélyi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sági, Rebeka (2019) A szabadidősportban tevékenykedő óvodáskorú gyermekek életmód vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sántha, Tímea (2019) Walkindergarten ein neuer Weg zur Umwelterziehug. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sörös, Melinda (2019) Zene hatása a kisgyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takáts, Anita (2019) EMBER ÉS ZENE – A MUZSIKA TÁRSADALOMRA GYAKOROLT HATÁSA AZ Y GENERÁCIÓ ZENEHALLGATÁSI SZOKÁSAI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tar, Barbara (2019) Egy sajátos nevelési igényű óvodáskorú gyermek játéktevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Brigitta Aranka (2019) A zene ereje - Szexuálisan bántalmazott gyermekek gyógyítása zenével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Enikő (2019) Tehetséggondozás az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Emese (2019) Óvodai környezeti nevelés gyakorlata és továbbfejlesztési lehetőségei a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ujj, Edina (2019) Játék az óvodában Az IKT eszközök használatának hatásai az óvodai játékra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Usztin, Andrea (2019) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában-Kezünk alatt születik a könyv. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Judit (2019) Tanösvények óvodai szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Zsófia Erzsébet (2019) Tehetségfelismerés és tehetséggondozás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vass, Alexandra (2019) A zenei képességfejlesztés hatékonysága különböző óvodai programok keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vida, Brigitta (2019) Egyházi fenntartású óvodák Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Volf, Jennifer (2019) Népszokások, néphagyományok megismertetése és átadása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Végh, Tiborné (2019) A pedagógiai asszisztens munkája az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Wellesz, Eszter (2019) A hagyományos mesemondás értékei és az adaptáció lehetőségei napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Wágner-Geosits, Anna (2019) Néphagyományok ápolása egy horvát nemzetiségű, illetve egy magyar óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Élő, Dorottya (2019) A MÉDIAMŰVELTSÉG ALAPOZÁSA ÉS A SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS LEHETŐSÉGEI KISGYERMEKKORBAN BERG JUDIT LENGEMESÉK CÍMŰ MŰVEI ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.