Óvodai környezeti nevelés gyakorlata és továbbfejlesztési lehetőségei a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban

Török, Emese (2019) Óvodai környezeti nevelés gyakorlata és továbbfejlesztési lehetőségei a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_törökemesebrigitta_j836kn.pdf] PDF
szakdolgozat_törökemesebrigitta_j836kn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban megvalósuló óvodai környezeti nevelési programokkal, azok továbbfejlesztési lehetőségeivel foglalkozom. A szakirodalmi áttekintés részben írok az óvodai környezeti nevelésről, annak céljairól, fontosságáról. Ismertetem a Fertő-Hanság Nemzeti Park történetét és értékeit és az igazgatóság programjait. Az előfeltételezésem az volt, hogy az óvodás korosztálynak tervezett foglalkozásokat ki tudnám egészíteni olyan jellegű tevékenységekkel, mint az ének, zene, énekes játék. Emellett komplexebbé is tudnám tenni. A komplexebbé tétel csak részben valósult meg, viszont több olyan játékkal sikerült kibővítenem a programot, ami hozzájárul a gyermekek képességeinek fejlődéséhez és személyiségük formálásához.

Magyar cím

Óvodai környezeti nevelés gyakorlata és továbbfejlesztési lehetőségei a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban

Angol cím

The practice of Kindergarten enviromental education and ways of its further development at the Fertő-Hanság National Park

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hartl, Éva
egyetemi docens, PhD

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Emese Brigitta Török
Dátum: 14 Okt 2019 10:18
Utolsó módosítás: 02 Már 2023 07:45
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5075

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet