Vissza |
Jagodics, Anna (2024) A korai anya-gyermek kapcsolat hatása a gyermek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Koleszár, Csenge (2024) A gyermekbántalmazással és gyermekvédelemmel kapcsolatos tapasztalatok, valamint a traumatudatos nevelés megjelenése az óvodapedagógiai gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Dóra (2024) A hátrányos helyzetből adódó lemaradások fejlesztése, az óvoda hátránycsökkentő szerepe. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Preszterné Alagi, Anikó (2024) A testvérsorrend. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Beck, Délia (2024) Óvodai és iskolai közegben zajló kutyával asszisztált foglalkozások összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lázár-Bontó, Petra (2023) A dinamikus szenzoros integrációs terápia lehetőségei Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pajor, Csilla (2023) AZ óvodáskor egészségpszichológiai vonatkozásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Benkő, Alexandra (2023) Az óvoda-iskola átmenettel kapcsolatos óvodapedagógusi és tanítói vélekedések vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Bianka Mária (2023) A Családok Átmeneti Otthonában dolgozó szakemberek gyermekbántalmazással kapcsolatos tapasztalatainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tornyossy, Nikolett (2023) Fiatal nők gyermekvállalási szokásai. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Renáta (2023) Gyermekneveléssel kapcsolatos vélekedés, tapasztalatok vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gócsa, Boglárka (2023) Gyermekvédelem a Bóbita Különleges Gyermekotthon tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Kitti Panka (2023) Kutyával asszisztált foglalkozások az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Laura (2023) A gyermekvédelmi rendszer működése a Csornai járásban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borbás, Bianka (2023) A pályaelhagyás okainak vizsgálata pedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Júlia (2023) Ártalmas gyermeknevelési módszerek alkalmazásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Laura (2023) A testvérsorrend szerepének vizsgálata a háromgyermekes családokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Falusi, Flóra Anna (2022) A gyermekneveléssel kapcsolatos vélekedések és a gyermekbántalmazás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bognár, Alexandra (2022) Anya-gyermek és az apa-gyermek kapcsolat összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Adrienn (2022) Az iskolai bántalmazás jellemzői a diákok és a tanárok nézőpontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Egyed, Patrícia (2022) A Covid-19 hatása a családokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Palkó, Emese (2022) Gyermekkori traumatizációk felmérése óvodás-korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lászlóné Kincses, Tímea (2022) Láthatatlan, elfelejtett gyermekek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Stinner, Zsuzsanna Viktória (2022) A tudatos jelenlét és a lelki egészség összefüggéseinek vizsgálata az óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tornyossy, Nikolett (2021) Arzt-Kind-Eltern Kommunikations-Dreieck. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Zsófia (2021) Az állatasszisztált terápia és annak helye az óvodapedagógiai gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Berkenyés, Dóra (2021) A COVID-19 járvány első hullámának hatása a nappali tagozatos egyetemisták egészségmagatartására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lestár, Zita Éva (2021) Die Wirkung der hundegestützten Therapie auf den Sozialkontakt der Kindergarten-Kinder. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Samu, Vanessza (2021) Viselkedészavar jelenléte, gyakorisága óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Oláh-Kutrovits, Andrea (2021) A csecsemők és kisgyermekek fejlődése a modern világban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Beáta (2021) A koronavírus hatása a családi életre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gulyás, Erika Jolán (2021) A másodszülött gyermekek jellemző jegyei a testvérsorrend-elmélet tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csertán, Dorottya (2021) Óvodapedagógusok gyermekbántalmazással kapcsolatos tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Mirjam (2021) A válás hatása az óvodáskorú gyermekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Krisztina (2020) Az óvodapedagógusok gyermekbántalmazással kapcsolatos ismereteinek felmérése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bontó, Petra (2020) Az óvodapedagógusok szubjektív jólléte és munkával való elégedettsége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Viktória (2020) Egészségmagatartás óvodáskorban A sport hatása a szocializációra, közösségbe való beilleszkedésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hajdu, Gyöngyi (2020) Gyermekbántalmazás a környezetünkben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Abigél (2020) A félárva gyermekek családon belüli nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Réka Karolina (2020) A középső gyermek helyzete a családi nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bergendi, Laura (2020) Ürítési szokások megváltozása az óvodai beszoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Zsuzsanna (2020) A személyiség megismerésének és fejlesztésének lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Balogh, Edina (2020) A testvérsorrend és az ezt befolyásoló tényezők. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kórász, Enikő (2020) A válás hatása a személyiségre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Rita Zsófia (2019) Az óvodai beszoktatás jellemzőinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csizmadia, Fanni (2019) A gyermeki világkép sajátosságainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borsodiné, Fettik Zsuzsanna (2019) A korai anya-gyermek kapcsolat és annak alakulása a bölcsődei beszoktatás folyamán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Reichardt, Laura (2019) A válás hatása az óvodás korú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.