Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 55.

Molnár, Anna (2024) Az idegen nyelv elsajátításának folyamata az óvodából az iskolába történő átmenet során két magyar oktatási intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mersich, Evelin (2024) Egy magyarországi multikulturális óvodai nevelési program öröksége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hodosi, Gréta (2024) Nyelvtanárok jelenléte az óvodai nyelvelsajátításban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Zsófia (2023) Az anyanyelv és az idegen nyelv elsajátításának kapcsolata egy- és kétnyelvű egyének vizsgálatában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Eszter (2023) Az idegen nyelv elsajátításának összehasonlító vizsgálata ikerpároknál és testvérpároknál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Devecsery, Veronika (2023) A kisgyermekkori idegennyelv-fejlesztés jelenkori motivációi és eredményei két magyar óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ujj-Bereznyák, Anita (2022) THE BILINGUAL CHILDREN’S EARLY LANGUAGE ACQUISITION IN MIXED LANGUAGE FAMILIES. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh, Laura (2022) Nemzeti sors és családi diszfunkcionalitás Frank McCourt: Angyal a lépcsőn című művében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rádóczy , Petra (2021) A korai idegennyelv-fejlesztés helye az óvodában és társadalmi megítélése a generációs különbségek tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Giczi, Rita (2020) Gyermektörténetek az angol és a magyar irodalomban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Győri, Vivien Viktória (2020) Mérföldkövek a multilingvális-multikulturális nevelésben Pápán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Presics, Renáta (2020) A gyermekkori idegennyelv-fejlesztés igényrendszere két tapolcai óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mädl, Petra (2020) A kisgyermekkori angolnyelv-fejlesztés igényrendszere Mosonmagyaróváron. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tamics, Brigitta (2020) A korai idegennyelv-fejlesztéshez kapcsolódó szülői és pedagógusi attitűdök. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sipőcz, Anna Veronika (2020) A nyelvtanulás igényrendszere a kapuvári óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Radics, Bernadett (2019) Az idegen nyelvi oktatás átalakulása a rendszerváltoztatástól napjainkig - Az óvodáskori idegennyelv-elsajátítás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Imre, Zsanett (2018) AZ ÓVODAI ANGOL NYELVI NEVELÉS MEGJELENÉSE ÉS FEJLŐDÉSÉNEK FOLYAMATA SOPRONBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kósi, Tímea (2017) Multikulturalitás és multilingvisztika. Emberi tapasztalatok egy új kultúrában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Firisz, Anita (2017) A magyar köz- és felsőoktatás nemzetköziesítése az elméletben és a gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Slang, Dorottya Mária (2017) A magyar és ír mondák, legendák összehasonlítása a bennük rejlő csodás elemek alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Dalma (2017) Óvodapedagógusi attitűdök és motiváció egy kétnyelvű óvodai program tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Júlia (2016) Csodás mesék és mesés csodák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vincze, Lilla (2016) A korai kétnyelvűség elméletének gyakorlati megvalósulása az óvodában és az iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Jancsek, Orsolya (2016) A két- és többnyelvű gyermeknevelés a mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mázsa, Mónika (2016) Ő választ minket vagy mi választjuk őt? Hogyan befolyásolja életünket a gyermekkorban kialakult kétnyelvűség? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Ibolya (2015) Az óvodai multilingvális-multikulturális nevelés elmélete és gyakorlata Pápán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Eszter (2015) Korai nyelvfejlesztés egy családi napközi programjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czár, Beáta (2015) Legends and Children Stories from Aotearoa, the Land of the Long White Cloud. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kruppa, Éva (2015) What makes a good bilingual kindergarten teacher? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herczegne Velkey, Eszter (2014) Kindergarten teachers' pedagogical perceptions and motivations in foreign language development. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyuricza, Vanda (2014) Korai idegennyelv-fejlesztési módszerek eredményességének a vizsgálata magyar óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czére, Edina (2013) A multilingvalitás alakulása kisgyermekkorban az osztrák-magyar határ mentén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyurics, Renáta (2012) AZ IFJÚSÁGI IRODALOM IDEÁLJAINAK ÖSSZEHASONLÍTÁSA JANE AUSTEN: BÜSZKESÉG ÉS BALÍTÉLET, VALAMINT STEPHENIE MEYER: ALKONYAT CÍMŰ MŰVEI ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fonthné Bátki, Rozália (2012) KÜLÖNBSÉGEK ÉS HASONLÓSÁGOK A KORAI KÉTNYELVŰ NEVELÉS TEVÉKENYSÉGFORMÁIBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Zsófia (2012) Kétnyelvű oktatás és többnyelvű gyermekek egy pápai iskolában. (Tarczy Lajos Általános Iskola, Pápa). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Világi, Judit (2012) „ONE, TWO, BUCKLE MY SHOE…” A NYELVFEJLESZTÉS ELSŐ LÉPÉSEI MAGYAR ÓVODAI HELYSZÍNEKEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pócza, Petra Marianna (2012) A ZENE JELENTŐSÉGE A NYELVI NEVELÉSBEN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ANGOL NYELVŰ ZENEI NEVELÉSRE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Frank, Judit (2011) Angol nyelvi óvodai programok a valóságostól az ideálisig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csicsainé Kálmán, Rita (2011) A nyelvi élmények hatása az óvodás gyermekek nyelvi attitűdjeire. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nusal, Ágnes (2010) Az angol nyelv elsajátításának előnyei és problémái a korai gyermekkorban: kétnyelvűség otthon és az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nusal, Ágnes (2010) Az angol nyelv elsajátításának előnyei és problémái a korai gyermekkorban: kétnyelvűség otthon és az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Matkulics, Alexandra (2010) Brit hagyományok és szokások beillesztésének lehetősége magyar-angol kétnyelvű óvodai csoportba. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Palaczki, Katalin (2010) Ismerkedés az angol nyelvvel a gyenesdiási óvoda angolos szakkörében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pethő, Anita (2010) Ismerkedés az angol nyelvvel a játszóházban. (Ajka). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kurfis, Dóra (2010) Kisgyermekkori nyelvfejlesztési módszerek Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baloghy, Krisztina (2010) Magyar és angol kapcsolata és ünneplésük otthon és az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szomorjai, Lívia (2010) Magyar, amerikai ünnepek hasonlóságai és felhasználási lehetőségei magyar-angol kétnyelvű óvodai csoportban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Veronika (2009) Biblioterápia angol mesékkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mátyás, Márta (2009) Ismerkedés az angol nyelvvel a székesfehérvári Nefelejcs óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Herczeg, Kata (2009) Kor és gyermekkor Charles Dickens műveiben. (Twist Olivér és Copperfield Dávid). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csöngető, Annamária (2009) Kétnyelvűség a családon belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Süle, Dóra (2009) Tinédzserkultúra Magyarországon és Nagy-Britanniában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Buzsáki, Róbert (2009) Tinédzserkultúra Nagy-Britanniában és Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Kármen (2009) A felnőtté válás problémaköre Irvine Welsh Trainspottong című kortárs skót regénye nyomán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hegyháti, Kinga (2009) A kétnyelvűség intézményesített és családi formái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 20 08:38:23 2024 UTC.