Vissza |
Adorján, Márk Attila (2015) A Hotel Caramell újrapozícionálása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Csider, Dorina Zita (2015) Projekt logisztikai folyamatok optimalizálása az IMS Connector Systems Kft.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Bence (2015) Az elmúlt évek dohányzást korlátozó intézkedéseinek hatása a fogyasztói magatartásra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Zsuzsanna (2015) Reklámok hatása a fogyasztókra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Hosszú, Alexandra (2015) A CO-OP Vasvár Kft. marketing tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Karácsony, László (2015) A Nemzeti Dohányboltok megjelenésének hatása a dohányfogyasztási szokásokra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Keringer, Tímea (2015) Kiskereskedelmi üzletek atmoszférája. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tancsics, Ádám (2015) Online szállodai foglalási szokások vizsgálata a Greenfield Hotel Golf & Spa példáján keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Toldy, Zsófia (2015) A marketingkommunikáció hatása az egészséges életmód elterjedésében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Ugaros, Máté (2015) A professzionális sportegyesületek marketingtevékenységének vizsgálata, a Soproni Sördögök Kosárlabda Club bemutatásával. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).