A CO-OP Vasvár Kft. marketing tevékenységének bemutatása

Hosszú, Alexandra (2015) A CO-OP Vasvár Kft. marketing tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAL_15_29_HosszuA.pdf] PDF
KBAL_15_29_HosszuA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a vasvári CO-OP Kft. Marketing tevékenységét és annak fejlesztési lehetőségeit vizsgáltam. Témám választását elsősorban személyes érintettségem indokolta. Kutatásaim célja az volt, hogy feltérképezzem a Coop Élelmiszer hálózat helyzetét a piacon, megvizsgáljam, hogy a konkurens vállalatokhoz képest miben erősebb vagy ép-pen miben gyengébb. Az általam gyengébbnek tartott részekre megoldásokat kerestem, amelyekkel növelhetem előnyét a meglévő piaci versenyhelyzetben. Első lépésként be kellett mutatnom a céget, hogy hogyan is néz ki egy élelmiszer láncolat, majd piaci helyzetét vizsgáltam mind külső és belső szempontból is. Itt már elő-térbe kerültek az esetleges gyengeségek, illetve veszélyek. Második lépésben-általánosságokban ismertettem az értékesítés és értékesítés ösz-tönzés alapfeladatát, lépéseit, és megvizsgáltam, hogy a cégen belül ezek a lépések meny-nyire vannak jelen, illetve milyen formái teljesülnek. Harmadik lépésként a kutatásaimat ismertettem, amelyekkel próbáltam alátámasz-tani a hipotéziseimet. A mélyinterjúval, amelyet az ügyvezető igazgatóval végeztem és a kérdőívemmel, amivel a sajátmárkás termékek ismeretségét és minőségét térképeztem fel a vásárlók körében. Összességét tekintve a Coop láncolat egy jól működő barátságos és vevőközpontú cég, ahol igyekeznek a technológiával együtt fejlődni, a partnereik igényeit maximálisan kielégíteni és nem utolsó sorban a dolgozóinak a megfelelő munkahelyi légkört megterem-teni.

Magyar cím

A CO-OP Vasvár Kft. marketing tevékenységének bemutatása

Angol cím

Marketing activities of the CO-OP Vasvár plant

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Vezetés-szervezési és Marketing Intézet (megszűnt: 2015.06.30.)

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Iszak, Noémi
tanársegéd

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Alexandra Hosszú
Dátum: 21 Júl 2015 07:42
Utolsó módosítás: 21 Júl 2015 07:42
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/67

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet