Vissza |
Benkőné Klára, Júlia (2022) MÓDSZERTANI SEGÉDLET GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLÉLETTEL,- AZ INTEGRÁLTAN OKTATOTT SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK SZÁMÁRA,- NÉMET KER A1 SZINTEN A TAVASZ TÉMAKÖRBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csípőné Németh, Ildikó Ilona (2022) Óvodáskorú gyermekek részképesség vizsgálatai: Könnyű-e átlépni az iskola küszöbét? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Domján, Nikolett (2022) Tanulási problémák prevenciója, avagy az iskolaéretlenséget mutató gyerekek fejlesztési lehetőségei óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gelencsér, Adél (2022) Az eltérő fejlődésű gyermeket nevelő szülők életminősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Godina, Mónika (2022) Eltérő fejlődésű kisgyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gombásné Vigh, Natália (2022) Autizmus spektrum zavarral élő gyermek és szülő kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gácsi, Nóra (2022) Pedagógusi Attitűd Vizsgálata A Sajátos Nevelési Igényű Testvérpárok Összehasonlításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváthné Keszte, Katalin (2022) A tanulásban akadályozott gyermekek zenei fejlesztésének módszerei a NAT elveinek figyelembevételével (Kodály nyomán). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jakab, Zsófia Réka (2022) A szexuális nevelés és a gyógypedagógia kapcsolata A szexuális nevelés megjelenése a Soproni Gyógypedagógiai Intézmények Pedagógiai Programjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Konczér, Henrietta (2022) A LOVASTERÁPIA SZEREPE A GYÓGYPEDAGÓGIAI REHABILITÁCIÓBAN- EGY TAPASZTALT ÉS EGY PÁLYÁJA KEZDETÉN LÉVŐ LOVASTERAPEUTA SZEMSZÖGÉBŐL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Magyarlaki, Martina (2022) A fogyatékos gyermekek bántalmazásának felismerése, a gyógypedagógus szerepe a jelzőrendszerben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Markó, Regina (2022) TÉRI TÁJÉKOZÓDÁS ÉS DOMINANCIA VIZSGÁLATA TÖBBSÉGI ÉS SZEGREGÁLT ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANULÓK KÖRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Merkwart-Németh, Renáta (2022) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének hatása az intellektuális képességzavarral élő tanulóknál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Fruzsina (2022) Muscularis dystrophias gyermek korai fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nyeste, Mária Irén (2022) Beiskolázva - Diagnózistól az intervencióig első osztályban –. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Anett (2022) Iskolaérettség (iskolai sikeresség előrevetítése) az iskolába lépő első osztályosok elemi alapkészségeinek fejlettsége tükrében - egy DIFER mérés tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Erika (2022) Mentorműhely Gyógypedagógus Szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Padosné Balassa, Piroska (2022) A gyógypedagógia szerepe és jelentősége a szakképzésben - Az orientációs osztályok jelentősége az SNI-s tanulók pályaválasztásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Soós, Bernadett (2022) A mesepedagógia alkalmazási lehetőségei a gyógypedagógia világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Bernadett (2022) Segíts kérlek, hogy mások is megértsék lelkem hangjait! Zeneterápia, mint komplex fejlesztés az autizmus spektrum zavarral küzdök megsegítésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, András (2022) Kinetikus iskolarajz vizsgálata SNI tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tasnádi-Németh, Petra (2022) A Rett szindróma sajátosságai, egy eset bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Dorina Andrea (2022) Tanulásban akadályozott gyermekek szociális integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Enikő (2022) Korai fejlesztés megvalósulása a bölcsődei integrációban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.