Vissza |
Abbasov, Tural (2022) Destination Marketing: Bosnia and Herzegovina. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Bakucz, Daniella (2022) Fogyasztói magatartás vizsgálata a büki Danubius Hotelben, avagy mennyire csalogató az all inclusive ellátás (?). BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Balogh, Attila (2022) Állatbarát szálloda kialakításának terve. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Francsics, Dániel Kristóf (2022) A virtuális valóság és annak jövője a turizmusban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kelemen, Gréta (2022) Üdülési joggal rendelkezők lehetőségei hazánkban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kocsis, Vivien (2022) Bük turisztikai elemzése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Rabatin, Orsolya Krisztina (2022) Magyarország borturisztikai helyzetének bemutatása a Csopak-Balatonfüredi borvidéken keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Santos Montoya, Jaime Adrian (2022) IMPACT OF THE TV & FILM INDUSTRY ON THE TOURISM SECTOR: DO SERIES AND MOVIES INFLUENCE VIEWERS’ BEHAVIOR? BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Vörös, Petra (2022) Határon átnyúló turisztikai fejlesztések hatása az osztrák-szlovén-magyar határrégiókban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Östör, Dominik Vilmos (2022) A Nyugat-Dunántúl vadászati turizmusának helyzete a koronavírus járvány tükrében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).