Vissza |
Baloghné Szalai, Szandra (2020) Anyanyelvi fejlődés, mesék és történetek szerepe a kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bernáthné Kóczián , Katalin (2020) AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD MEGALAPOZÁSA A BÖLCSŐDÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borosné Bognár, Petra (2020) A kötődő nevelés és az igény szerinti szoptatás jelentősége és hatása a kisgyermekek bölcsődei életére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bujdosóné Nagy, Judit (2020) A Soproni Szent István templom és Sterbenz Károly. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bátorfi, Anna Magdolna (2020) A keresztény szellemiség megjelenítése a kisgyermeknevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseszkó, Elvira (2020) A gyámügyi igazgatás kihívásai a bölcsődékben különös tekintettel a gyermek helyzetére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dulai, Norbertné (2020) Ének-zenével a boldog gyermekkorért. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Erl, Szilvia (2020) Zenével a kisgyermekkori fejlődésért. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fabsich, Rita (2020) Kisgyermekkori okoseszköz-használat pro és kontra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Forisek, Zsuzsanna (2020) A MESE FEJLESZTŐ HATÁSA A BÖLCSŐDÉS KORÚ KISGYERMEKRE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Förhéczné Zóka, Anikó (2020) A Montessori-pedagógia megjelenése a magyarországi bölcsődékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gáncs, Anna (2020) A pedagógus és a család szerepe, kapcsolata a tehetségnevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hajas , Edina (2020) Testvérkapcsolatok feltárása kérdőíves kutatással. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Ibolya (2020) A család szerepe a gyermek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Patrícia (2020) Korai zenei nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth , Vivien (2020) Hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth-Kovács, Andrea (2020) Autista ember a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hozmann, Zsoltné (2020) Énekes népszokások szerepe a mai bölcsőde életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ihász, Klaudia Anikó (2020) A válás hatása a gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Irsa, Petra (2020) Attitűdvizsgálat a sajátos nevelési igényű gyermeket ellátó csecsemő-és kisgyermeknevelők körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Izsák, Eszter (2020) A kisgyermekkori zenei nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Juhász, Anita (2020) Gondozástól nevelésig A Mesekert Bölcsőde megalakulása, működése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kas, Mária (2020) MORÁLIS FEJLŐDÉS, GYERMEKI KONFLIKTUSMEGOLDÁS, KIKÖZÖSÍTÉS A BÖLCSŐDÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kopereczné Kiss, Tímea (2020) Megkésett beszéd- és mozgásfejlődés bölcsődés korú gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Magyar, Tamásné (2020) Ikrek a zene világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Marton, Vivien (2020) Kisgyermeknevelés keresztény szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnárné Deli , Tímea (2020) A beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mrázik , Regina (2020) Beszédtanulás és a médiabefolyás összefüggései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Dorottya (2020) A társadalomban lezajló változások hatásai a családra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Anna Tímea (2020) Női karakterek, archetípusok a magyar népmesékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Némethné Kirschner, Judit (2020) Autizmus spektrum zavar a korai kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pitó, Erika Ildikó (2020) SZÉKELYKERESZTÚR ÉS KÖRNYÉKE NÉPI HAGYOMÁNYAI, NÉPSZOKÁSAI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Purgel, Nikolett (2020) A Ringató foglalkozások hatása a családon belüli ének-zenei nevelésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ratuszni, Klaudia (2020) Mesélési szokások a digitalizált világban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Scsibrán, Zoltánné (2020) Hagyományőrzés és népi játékok a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Anikó (2020) A TATABÁNYAI EGYESÍTETT BÖLCSŐDÉK SZÉKHELYINTÉZMÉNYE BEMUTATÁSA GYERMEKKOR-, NEVELÉS-, BÖLCSŐDETÖRTÉNET TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szentkutiné Anderla, Anita (2020) A koragyermekkori zenei nevelés megvalósulása a Tatai, valamint a Tatabányai kistérség néhány bölcsődéjében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takács, Kitti (2020) Várandósság alatti zenehallgatás és hatása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Cintia (2020) Csecsemő és kisgyermeknevelő-gondozó képzési formák összehasonlítása 2016-2019. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Katalin (2020) Szakmai identitás vizsgálata a csecsemő - és kisgyermeknevelők körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth-Hódosi, Nóra (2020) Romológia a cigányság társadalmi helyzetének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóthné Virovec, Mónika (2020) Személyiségfejlesztés zeneterápiával -zenei nevelés 0-3 éves korig-. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tüske, Cecília (2020) A mese hatása a kisgyermekkori fejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vargáné Plöchl, Ilona (2020) A hagyomány, a német nyelv érvényesítése az Ágfalvi Szivárvány Mini Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vas, Judit (2020) Átmeneti nehézségek a bölcsődéből az óvodába lépő gyermek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vass, Diána (2020) A család és bölcsőde együttnevelésének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vörös , Dorina Ágnes (2020) A pedagógus szerepe és jelentősége a kisgyermekek zenei nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Újvári, Adrienn (2020) A mese, vers, mondóka, képeskönyv szerepe a bölcsődés korú gyermekek életében és fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.