Csecsemő és kisgyermeknevelő-gondozó képzési formák összehasonlítása 2016-2019

Tóth, Cintia (2020) Csecsemő és kisgyermeknevelő-gondozó képzési formák összehasonlítása 2016-2019. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of szakdolgozat-tóth cintia-g7j8ja.pdf] PDF
szakdolgozat-tóth cintia-g7j8ja.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (525kB)

Abstract

Szakdolgozatom első felében a Pesten 1852-ben a Kalap utca 1. szám alatt nyíló első magyarországi bölcsőde történi hátterével és működésével, valamint a gondozónő képzés megindulásával jutottam el a csecsemő és kisgyermekgondozó szak képzési formáinak összehasonlításához. Az képzési formák összehasonlításában érdekes összefüggéséket találhatunk, mind az elméleti képzés mind a gyakorlati oktatás vonatkozásában. Hasonlóságokat és különbségeket mutatok be a képzési formák között egyes szempontok szerint, mint például a tantárgyak és a gyakorlati képzés. Az összehasonlításomat az alábbi szempontok szerint végeztem: feltételek a különböző képzési formák megkezdéséhez, képzési idő, elsajátítandó tantárgyak, gyakorlati képzés, választható specializációk, bizonyítvány/oklevél megszerzésének feltételi. Összehasonlításom célja, hogy egy képet kaphassunk arról, hogy miben hasonlít, illetve miben különböznek az egyes képzési formák.

Hungarian Title

Csecsemő és kisgyermeknevelő-gondozó képzési formák összehasonlítása 2016-2019

English Title

Infant and early child educator - A comparison of caregiver training methods

Institution

University of Sopron

Faculty

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Institute/Establishment/Department

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Specialization

BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Németh, Dóra Katalin
tanársegéd

Item Type: Thesis
Depositing User: Cintia Tóth
Date Deposited: 23 Jun 2020 13:50
Last Modified: 23 Jun 2020 13:50
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6323

Actions (login required)

View Item View Item