Tóth, Cintia (2020) Csecsemő és kisgyermeknevelő-gondozó képzési formák összehasonlítása 2016-2019. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat-tóth cintia-g7j8ja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (525kB) |
Abstract
Szakdolgozatom első felében a Pesten 1852-ben a Kalap utca 1. szám alatt nyíló első magyarországi bölcsőde történi hátterével és működésével, valamint a gondozónő képzés megindulásával jutottam el a csecsemő és kisgyermekgondozó szak képzési formáinak összehasonlításához. Az képzési formák összehasonlításában érdekes összefüggéséket találhatunk, mind az elméleti képzés mind a gyakorlati oktatás vonatkozásában. Hasonlóságokat és különbségeket mutatok be a képzési formák között egyes szempontok szerint, mint például a tantárgyak és a gyakorlati képzés. Az összehasonlításomat az alábbi szempontok szerint végeztem: feltételek a különböző képzési formák megkezdéséhez, képzési idő, elsajátítandó tantárgyak, gyakorlati képzés, választható specializációk, bizonyítvány/oklevél megszerzésének feltételi. Összehasonlításom célja, hogy egy képet kaphassunk arról, hogy miben hasonlít, illetve miben különböznek az egyes képzési formák.
Hungarian Title
Csecsemő és kisgyermeknevelő-gondozó képzési formák összehasonlítása 2016-2019
English Title
Infant and early child educator - A comparison of caregiver training methods
Institution
University of Sopron
Faculty
Institute/Establishment/Department
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Specialization
BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)
Supervisor(s)
Item Type: | Thesis |
---|---|
Depositing User: | Cintia Tóth |
Date Deposited: | 23 Jun 2020 13:50 |
Last Modified: | 23 Jun 2020 13:50 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6323 |
Actions (login required)
View Item |